Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wachttijden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wachttijden

    Ik vraag me af waarom Van Quickenborne en Test Aankoop hier niet tegen reageren:

    Verleden vrijdag voor iemand naar Scarlet gebeld: 10 minuten muziek
    Vanmorgen teruggebeld: 7 minuten muziek.

    Er belt zojuist iemand anders naar mij die een Skynet probleempje had: ze hing 35 minuten aan de lijn.
    Vertelt dat Skynet robotje doodleuk dat ze geluk had dat ze vanmorgen niet had gebeld:
    méér dan 60 minuten wachttijd.

    Altijd is HET argument "dat het zéér druk" is: de waarheid is natuurlijk dat die call-centers schromelijk onderbemand zijn. Ofwel deugen de producten die ze verkopen niet, als zovelen steeds opnieuw moeten bellen.

    Moest men al eens beginnen verplichten dat ALLE callcenters 0800 nummers moeten zijn , het zou misschien al iets helpen, want dan kosten wachttijden geld aan degene die ze veroorzaakt en niet aan het slachtoffer ervan.
    Last edited by nete; 3 november 2009, 10:03.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye


  • #2
    Re: Wachttijden

    En wat die 0800 nummers betreft. Heb ik ook nog naartoe gebeld ... werd ik van her naar der doorverbonden (na ook eerst half uur stom muziekje te beluisteren) en kwam het erop uit dat ik toch betaald had voor dat gesprek --> doorverbonden naar ander nummer dat in rekening werd gebracht ! opletten daarmee ook dus
    Canon 50D // Canon EOS 1000D /// 18-55 kitlens + 28-135 1:3.5-5.6 IS USM + 100mm macro 2.8 USM + 70-200mm F4 L + 17-40mm F4 L

    Comment


    • #3
      Re: Wachttijden

      Ik heb bij Scarlet ook al een paar keer meer dan een half uur "muziek" moeten aanhoren...
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #4
        Re: Wachttijden

        Het ergste vind ik dat "men" dat al heel normaal vindt, het hoort er bij redeneren blijkbaar de meeste mensen.
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

        Comment


        • #5
          Re: Wachttijden

          Er is nochtans een optie dat men u terugbeld,dacht ik.
          'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

          Comment


          • #6
            Re: Wachttijden

            Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
            Er is nochtans een optie dat men u terugbeld,dacht ik.
            Als ze niet opnemen hoe kunnen ze je terugbellen.
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #7
              Re: Wachttijden

              vroeger was er een ring back optie bij belgacom, weet niet of dat nog bestaat......
              """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
              George Orwell

              Comment


              • #8
                Re: Wachttijden

                Eigenlijk onwezenlijk.......

                Iedereen zit hier zowaar die kafkaiaanse wachttijden nog min of meer te verschonen ook, of tenminste middelen aan te reiken om ze te omzeilen.
                Waar gaan we naartoe, is iedereen al zo gebrainwashed ?
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                Comment


                • #9
                  Re: Wachttijden

                  *********
                  Last edited by Guest13; 24 augustus 2010, 13:04. Reden: ***************

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wachttijden

                    Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                    Als ze niet opnemen hoe kunnen ze je terugbellen.
                    Een van de opties die je met een cijfer moet bevestigen,dan uw nr intikken,uw nr word herhaald en men belt je terug.
                    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Wachttijden

                      Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
                      Een van de opties die je met een cijfer moet bevestigen,dan uw nr intikken,uw nr word herhaald en men belt je terug.
                      De ringback-functie werkt in zo'n geval niet, omdat het externe nummer van de te bellen dienst nooit bezet is, 't zijn de interne verbindingen waar je moet op wachten
                      De ringback-functie werkt niet op binnenlijnen

                      Mvg,
                      Frederic

                      Comment


                      • #12
                        Re: Wachttijden

                        net daarom dat ik enkel bel als het ECHT wel nodig is... Heb zelf ook al 57 minuten aan de muziek gehangen. En als er dan een of ander techniekerke opneemt, wil die u afschepen van : start de PC eens opnieuw op en bel dan maar terug als het niet is opgelost
                        With Canon, I can (or at least try)
                        Photastic.be ~ Passion for the picture
                        Nieuwe site

                        Comment


                        • #13
                          Re: Wachttijden

                          Die wachttijden die jullie afspiegelen zijn echt absurbt! ikzelf doe veel aan Business Intelligence bij onze eigen servicedesk, hier is de wachttijd gemiddeld 1:30 minuten! En dit vinden klanten al veel..

                          Nou is het natuurlijk dat je als bedrijf wilt dat er geen servicedeskers zijn die uit hun neus zitten te eten omdat er te weinig man bellen/ overbezet zijn maar 30 minuten wachttijd slaat echt alles..
                          Camera: nikon D90, SB600, sb-24 , Sigma 17-70 F2.8/4.0 OS , Nikkor 70-300VR 4.5-5.6, 3 statieven, parapluutjes en een paar filtertjes en nog wat strobist materiaal
                          My flickr My site

                          Comment


                          • #14
                            Re: Wachttijden

                            Ik heb een donkerbruin vermoeden dat dit dicht bij de waarheid zit (niet overal, wel bij de meeste bedrijven):

                            Doelstelling: tussen 80 en 90 % tevreden klanten, klanten die vrijwel nooit bellen. Die haalt men vrij gemakkelijk.

                            De resterende 10 à 20 %: als ze die perfect bedienen kost dat teveel, dus die mogen gerust elders gaan.
                            Met het zo uitgespaarde geld kunnen die bedrijven barnumreclame maken om méér nieuwe klanten binnen te halen dan ze er verliezen door hun anti-service.

                            En als de ontevreden klant elders gaat wordt hij/zij daar ogenblikkelijk bediend als ze de keuze "klant worden" intikken, dat spreekt vanzelf, die dienst mag een beetje geld kosten.
                            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                            Comment


                            • #15
                              Re: Wachttijden

                              Oorspronkelijk geplaatst door tomklerks Bekijk bericht
                              Die wachttijden die jullie afspiegelen zijn echt absurbt! ikzelf doe veel aan Business Intelligence bij onze eigen servicedesk, hier is de wachttijd gemiddeld 1:30 minuten! En dit vinden klanten al veel..

                              Nou is het natuurlijk dat je als bedrijf wilt dat er geen servicedeskers zijn die uit hun neus zitten te eten omdat er te weinig man bellen/ overbezet zijn maar 30 minuten wachttijd slaat echt alles..
                              absurbt? helemaal niet hoor Ik heb op dat vlak bij Belgacom nog niets dan slechte ervaringen! Die 57 minuten waren ECHT wel 57 minuten hoor!

                              De ene servicedeks is ook absoluut de andere niet. Heb zelf lang op een helpdesk gewerkt en daar was de gemiddelde wachttijd toen ook +- 1:30 minuten maar zeker nooit veel meer.

                              De helpdesk van Belgacom slaat echt wel alles hoor. Neem de proef op de som en bel zelf eens naar de gewone klantendienst van Belgacom. Veel plezier & geduld zou ik zeggen!
                              With Canon, I can (or at least try)
                              Photastic.be ~ Passion for the picture
                              Nieuwe site

                              Comment

                              Working...
                              X