Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

binnenlocatie trouwfoto's Roeselare-Kortrijk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • binnenlocatie trouwfoto's Roeselare-Kortrijk

    Volgende week doe ik een "favor" voor een maat van me en ga ik zijn trouw fotograferen (ja ik weet de risico's dat dit inhoudt- we hebben daar onze afspraken over)

    We hadden een aantal buitenlocaties "gescout" maar zijn het nog niet helemaal eens over binnenlocaties vr de shoot, en door het slechte weer..

    Waar we al aan dachten: cinema, de spil, beurs "kerst"in kortrijk, de LOODS,
    nog iemand toffe ideeen? iets industrieel is altijd tof, maar je moet daar binnengeraken hé! garages, fabrieken,

    ik zou deze week de locatie ook nog graag eens gaan bekijken & enkele tests doen.
    Photography helps people to see
    -Berenice Abbott-
    BD1050BE

  • #2
    Re: binnenlocatie trouwfoto's Roeselare-Kortrijk

    deze ga ik volgen, ben ook nog dringend opzoek naar een locatie tegen 15 nov. In de omgeving van Roeselare zou leuk zijn...
    http://www.eyeflash.wordpress.com
    www.facebook.com/eyeflashphotography

    Comment


    • #3
      Re: binnenlocatie trouwfoto's Roeselare-Kortrijk

      Kasteel van Ingelmunster, mits 50 Euro en op voorhand reserveren mag je binnen in het kasteel fotograferen. Er zijn regelmatig tentoonstellingen maar het loopt er niet vol mensen.
      Het is er nog steeds te zien dat er enkele jaren geleden een brand gewoed heeft, het heeft binnen dus geen cleane look.

      Hier een paar beelden van binnen in het kasteel:



      G
      fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
      Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...

      Comment


      • #4
        Re: binnenlocatie trouwfoto's Roeselare-Kortrijk

        Oorspronkelijk geplaatst door geertvandenbroeck Bekijk bericht
        Kasteel van Ingelmunster, mits 50 Euro en op voorhand reserveren mag je binnen in het kasteel fotograferen. Er zijn regelmatig tentoonstellingen maar het loopt er niet vol mensen.
        Het is er nog steeds te zien dat er enkele jaren geleden een brand gewoed heeft, het heeft binnen dus geen cleane look.

        Hier een paar beelden van binnen in het kasteel:



        G
        idd een heel mooie locatie met veel mogelijkheden maar zowel de eigenaar als concierge doen iets moeilijker om toegang te krijgen. MEt een fotoclub duurde het ons toch wel enige "onderhandelingen " maar gelukt door met de clubs is te blijven eten in de kelder.

        http://devid.jalbum.net/People/Aline/index.html deze zijn genomen in een loods in Kortrijk ( tss leie en station)

        Transfo zwevegem is niet alleen decor van megamindy film maar ook mooie locatie (ik dacht wel te betalen)
        mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

        IMac/IPad/Mac Air 
        D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

        Comment


        • #5
          Re: binnenlocatie trouwfoto's Roeselare-Kortrijk

          De brouwerij van Rodenbach misschien?
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #6
            Re: binnenlocatie trouwfoto's Roeselare-Kortrijk

            kelders zembad de spil.
            wielermuseum

            Comment


            • #7
              Re: binnenlocatie trouwfoto's Roeselare-Kortrijk

              Lieven
              Aje van Roeselare zijt moe je toch wel weten dat er een fabriek is die al een aantal jaren leeg staat .
              En als je goe kijkt zie je dat de poort zelfs gratis open staat.
              grtz
              Kjw
              Digitale groeten
              K.J.W.

              Comment


              • #8
                Re: binnenlocatie trouwfoto's Roeselare-Kortrijk

                tell me more..

                ik ben vanavond gaan kijken nr cultuurkapel de schaduw in Ardooie,
                dit zal het wss worden, een beetje donker, maar het CLS-verhaal gaat hier zijn werk doen hé..
                Photography helps people to see
                -Berenice Abbott-
                BD1050BE

                Comment

                Working...
                X