Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

rinkeltijd tot voicemail

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • rinkeltijd tot voicemail

    Hallo!

    ik heb sinds gisteren een nieuwe gsm (nokia 5530) en zou graag de "rinkeltijd" voor hij op voicemail springt een stuk verlengen. ik ben bij base. Iemand een idee hoe je dit aanpakt?

    groeten!
    jo
    Canon 450D

  • #2
    Re: rinkeltijd tot voicemail

    Awel, dat wil ik nu ook wel eens weten. Ben ook bij Base en zou deze tijd ook graag langer hebben. Maar volgens mij kan het niet aangepast worden.

    Comment


    • #3
      Re: rinkeltijd tot voicemail

      Om uw beltoon langer te laten spelen voor hij op voicemail gaat is er een code nodige, en dit verschillend per provider.
      Base: *61* +32486191933 +32486191933**30 gevolgd door een druk op de beltoets om 30sec. te laten rinkelen

      Mobistar: **61*5555**30 gevolgd door een druk op de beltoets om 30sec. te laten rinkelen

      Proximus: **61* +32475151516 +32475151516*11*30 gevolgd door een druk op de beltoets om 30sec. te laten rinkelen
      Bovenstaand heb ik op internet gevonden, maar volgens mij dien je maar 1 nr in te geven.
      Dus bij Base zal het zoiets zijn: *61*+32486191933**30
      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

      Comment


      • #4
        Re: rinkeltijd tot voicemail

        Standaard is het bij Mobistar 20 seconden, je kan het aanpassen maar probeer niet meer dan 30 te zetten want dat wordt toch niet aanvaard.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #5
          Re: rinkeltijd tot voicemail

          Base laat het inderdaad te snel naar de voicemail gaan.
          Een kwestie van geld te verdienen want als het te lang belt dan haakt de beller in en dan krijgen ze geen geld. Dus snel naar de voicemail dan krijgen ze een terminatie kost.
          En de GSM-gebruiker zal dan vaak terugbellen, wat weer geld opbrengt.

          Om de huidige instelling op te vragen
          *#61#

          Het maximum is dacht ik inderdaad 30 seconden. En volgens mij
          **61*nummer*60#

          Waar je dan nummer moet vervangen door het nummer van de mailbox van je operator.
          Tot sluitertijd, Dirk

          Comment


          • #6
            Re: rinkeltijd tot voicemail

            Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk bericht
            Het maximum is dacht ik inderdaad 30 seconden. En volgens mij
            **61*nummer*60#
            Mis je niet met **61*nummer*30# ?
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #7
              Re: rinkeltijd tot voicemail

              Ik was daar ook naar op zoek en ben ook bij Base.
              Bij mijn Nokia kan je dat nu instellen via de menu (volgens mij is dat nieuw en kon dat vroeger niet) heb ik dus juist gemerkt.
              Vroeger had je enkel activeren/desactiveren bij doorschakelen maar als je nu activeert vraagt hij ook nog na hoeveel tijd (max 30 sec).
              Groetjes,
              FilMar, Beeldbrouwer ;-)
              * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

              Comment


              • #8
                Re: rinkeltijd tot voicemail

                Oorspronkelijk geplaatst door FilMar Bekijk bericht
                Ik was daar ook naar op zoek en ben ook bij Base.
                Bij mijn Nokia kan je dat nu instellen via de menu (volgens mij is dat nieuw en kon dat vroeger niet) heb ik dus juist gemerkt.
                Vroeger had je enkel activeren/desactiveren bij doorschakelen maar als je nu activeert vraagt hij ook nog na hoeveel tijd (max 30 sec).
                Ik heb die gewoon uitgeschakeld , maar ik weet de code daar niet meer voor.
                De mijne staat al 5 jaar uitgeschakeld
                Als ze je moeten hebben ,zullen ze wel terugbellen
                Groeten ,
                VDS Digit@l
                Groeten , VDSDigit@l

                Comment

                Working...
                X