Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet HDcorder aansluiten op tv + pc scherm???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Telenet HDcorder aansluiten op tv + pc scherm???

    Hallo,

    Ik heb het volgende probleem:

    Ik heb een HDcorder die met scart aangesloten is op de (analoge) tv, tv heeft enkel een scart & coax ingang.

    Op de HDcorder is zijn nog volgende uitgangen vrij: RGB / HDMI / COAXIAAL

    Als ik de HDcorder met een HDMI kabel aan mijn pc scherm aansluit dan krijg ik flikkerend beeld en de een foutmelding van de HDcorder, iets met "copyright" stuff.

    Hoe kan ik nu op mijn tv + pc scherm hetzelfde beeld krijgen?


    --------------------------------------------------------------------------
    EVEN VERDUIDELIJKEN:

    De reden waarom ik dit wil doen is omdat mijn pc-scherm een picture-in-picture optie heeft en ik via die manier de tv kan mee volgen.
    Ik kan vanuit mijn zitpositie aan de pc de televisie niet zien en soms hoor ik iets interessants en zo kan ik snel mee volgen zonder steeds over en weer te rennen.
    Last edited by Fotofolio; 30 oktober 2009, 20:45.
    www.fotofolio.be

  • #2
    Re: Telenet HDcorder aansluiten op tv + pc scherm???

    Het scherm of TV moet HDCP ondersteunen.
    Ge kunt een andere aansluiting proberen maar dan zit je ook met het volgende :
    Omdat in tegenstelling tot HDMI, de component aansluiting niet alle beveiligingsprotocollen ondersteunt, eisen sommige zenders en filmstudio's dat Telenet de resolutie van het beeldmateriaal dat over de componentaansluiting wordt doorgestuurd verlaagt tot standaard definitie kwaliteit. Dit betekent dat voor sommige programma's of films, hoewel deze in HD kwaliteit werden uitgezonden, deze in standaard definitie getoond zullen worden op het televisietoestel (enkel indien de digicorder werd aangesloten via component).
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Telenet HDcorder aansluiten op tv + pc scherm???

      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Het scherm of TV moet HDCP ondersteunen.
      Mijn scherm ondersteund HDCP (linkje):
      Enhanced connectivity
      Get connected with DVI-I, DisplayPort, and HDMI with HDCP support for protected content, plus component, S-video, and composite inputs. Enjoy quick peripheral connectivity from the monitor with the built-in six-port USB hub.
      www.fotofolio.be

      Comment

      Working...
      X