Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Parfum

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Parfum






    Last edited by Stoffograaf; 9 november 2011, 15:24.
    groeten, Kristof
    Canon EOS 5D mkII

  • #2
    Re: Parfum

    Aangezien we voor de avondles nog steeds in de categorie “productfotografie” bezig zijn, had ik graag jullie mening over bovenstaande opname.
    Tis eerder voor de dames, maar ook hun ongezouten mening hoor ik graag
    groeten, Kristof
    Canon EOS 5D mkII

    Comment


    • #3
      Re: Parfum

      weer heel knap gedaan Goed belicht en de kleuren passen goed bij elkaar en de diagonale compo is ook prima, niets op aan te merken
      Groetjes Vicky

      Comment


      • #4
        Re: Parfum

        De merknaam komt er niet echt goed uit. Is dat niet het belangrijkste bij dit soort foto's?

        Technisch is ie voor mij dik in orde.
        Vriendelijke groet,

        Jos

        Comment


        • #5
          Re: Parfum

          Prachtige plaat

          En ik weet hoe moeilijk het is aangezien ik zelf een heel aantal parfums gefotografeerd heb (mijn moeder heeft een parfumerie en is enkele maanden geleden met een webshop begonnen).

          Mag ik vragen welke opstelling en materiaal je gebruikt hebt? Lightcube of lichttafel? Speedlights of daglichtlampen?
          alvast bedankt!
          Nikon D80,D700 | 2x Nikon SB-600 | Nikkor AF-S 18-135 f/3.5 - 5.6 (kitlens) | Nikkor AF-S 70-300 f/4.5 - 5.6 VR | AF-Nikkor 35-70 | Sigma 70-200 f/2.8 HSM APO Macro
          Foto-Alex

          Comment


          • #6
            Re: Parfum

            Oorspronkelijk geplaatst door vyruz Bekijk bericht
            Prachtige plaat

            En ik weet hoe moeilijk het is aangezien ik zelf een heel aantal parfums gefotografeerd heb (mijn moeder heeft een parfumerie en is enkele maanden geleden met een webshop begonnen).

            Mag ik vragen welke opstelling en materiaal je gebruikt hebt? Lightcube of lichttafel? Speedlights of daglichtlampen?
            alvast bedankt!
            ik geef je graag mijn opstelling door, maar het hangt er vanaf hoeveel jij en je moeder daar voor over hebben
            nee, tis nie waar zenne, je mag dat gerust weten
            ik heb gebruik gemaakt van een opnametafel en een wit papieren ondergrond (we hebben geen lightcube in de les).
            links en rechts naast de tafel (beetje schuin naar de achtergrond toe) een flitser met softbox, meer is er niet aan.
            de foto is wel door photoshop gehaald om het onderste gedeelte van de foto wit te krijgen (gedaan met de gradienttool).
            daarna beetje bijsnijden en verscherpen, klaar.

            hopelijk ben je er wat mee?
            groeten,
            Kristof
            Last edited by Stoffograaf; 30 oktober 2009, 09:28.
            groeten, Kristof
            Canon EOS 5D mkII

            Comment


            • #7
              Re: Parfum

              Knappe plaat , alleen kan je het product enkel onderscheiden door zijn vorm en minder door zijn naam , maar mag van mij direct is een cataloog .

              Comment


              • #8
                Re: Parfum

                Oorspronkelijk geplaatst door micka Bekijk bericht
                Knappe plaat , alleen kan je het product enkel onderscheiden door zijn vorm en minder door zijn naam , maar mag van mij direct is een cataloog .
                Hier volg ik helemaal mee...

                Comment


                • #9
                  Re: Parfum

                  Oorspronkelijk geplaatst door micka Bekijk bericht
                  Knappe plaat , alleen kan je het product enkel onderscheiden door zijn vorm en minder door zijn naam , maar mag van mij direct is een cataloog .
                  Allé mannen, iedereen kent toch "Showtime" van Kylie Minogue

                  OT : knappe fotografie

                  greetz
                  Cheeta
                  Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
                  flickr

                  Comment


                  • #10
                    Re: Parfum

                    Oorspronkelijk geplaatst door Cheeta Bekijk bericht
                    Allé mannen, iedereen kent toch "Showtime" van Kylie Minogue
                    dat dacht ik nu ook se

                    nee, jullie hebben gelijk, het is uiteraard belangrijk dat men de naam van het merk goed kan lezen.
                    daar zal ik volgende keer beter op letten!
                    alvast heel erg bedankt voor de goeie reacties

                    grt,
                    Stof
                    groeten, Kristof
                    Canon EOS 5D mkII

                    Comment


                    • #11
                      Re: Parfum

                      Mooie kleuren en mooie compositie. Door het feit dat de naam er niet uitspringt, ga je nog
                      iets beter naar kijken om te zien om welk product het gaat. Een goeie zet dus...

                      Comment


                      • #12
                        Re: Parfum

                        Ziet er prachtig uit! Echt super!!!

                        Ik zou dezelfde opstelling omdraaien - dus veer naar de linkerkant en flesje naar rechts.
                        En minder lucht boven (of meer onder).

                        Comment

                        Working...
                        X