Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vernieuwde website!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vernieuwde website!

    Voila... Mijn nieuwe website staat online. Klik hier om een bezoekje te brengen. Ik heb een nieuwe manier van navigeren geïntregreerd. Om de site optimaal te kunnen bekijken, raad ik jullie een min schermresolutie van 1280x1024 aan. Laat maar horen
    Jochenvde Photography
    Flickr

  • #2
    Re: Vernieuwde website!

    Niemand
    Jochenvde Photography
    Flickr

    Comment


    • #3
      Re: Vernieuwde website!

      niet slecht, wel jammer van die 2 pop-ups met reclame die ik kreeg
      nikon stuff

      Comment


      • #4
        Re: Vernieuwde website!

        Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
        niet slecht, wel jammer van die 2 pop-ups met reclame die ik kreeg
        Ik weet het. Maar daar kan ik jammer genoeg niets aan veranderen. Dat heb je met die gratis servertjes van Belgacom. Op mijn eigen pc heb ik die popups niet, dus mijn popup blocker houdt deze goed tegen.
        Jochenvde Photography
        Flickr

        Comment


        • #5
          Re: Vernieuwde website!

          - layout vind ik netjes.
          - feit dat ik geen overzicht van de foto's krijg en steeds moet klikken om een andere foto te verkrijgen vind ik minder ...
          - resolutie is vooral vertikaal gezien te hoog. Waarom ... ik heb sinds 3 jaar 10000 hits gehad op mijn dj website en als je kijkt naar de schermresoluties ...

          1024*768 40,78%
          1280*1024 17,38%
          1280*800 14,95%
          1440*900 8,02%

          Meer dan 60% is minder dan 1000 ... er moet dus veel gescrolled worden.

          Comment


          • #6
            Re: Vernieuwde website!

            Ok, bedankt voor de tips Elders heb ik ook al negatieve opmerkingen gekregen over het navigeren, dus zal ik hieruit mijn conclusies moeten trekken. Ik zal deze "shuffle" navigatiemethode verwerpen en terug een iframe intregreren. Aan de hoogte valt ook nog wel een mauw aan te passen.
            Jochenvde Photography
            Flickr

            Comment


            • #7
              Re: Vernieuwde website!

              Ik heb ondertussen de nodige verbeteringen aangebracht
              Jochenvde Photography
              Flickr

              Comment


              • #8
                Re: Vernieuwde website!

                Daar staan een aantal zeer mooie foto's op hoor.
                Maar de manier om te navigeren doorheen de foto's met zo'n scroll-bar vind ik niet zo geslaagd. Misschien een player in integreren?
                www.brunodyserinck.be
                https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

                Comment


                • #9
                  Re: Vernieuwde website!

                  Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
                  Daar staan een aantal zeer mooie foto's op hoor.
                  Maar de manier om te navigeren doorheen de foto's met zo'n scroll-bar vind ik niet zo geslaagd. Misschien een player in integreren?
                  Ik zou dan wel graag eentje hebben die in dat venstertje past
                  Jochenvde Photography
                  Flickr

                  Comment


                  • #10
                    Re: Vernieuwde website!

                    Als je het graag in het engels doet, dan moet je het wel leren schrijven.

                    Wat zijn "Wonned Pictures"

                    old men -> old man (men=mannen en 23 is niet oud hé)
                    sybershot -> Cybershot (merknaam met hoofdletter en juist schrijven)
                    camera has his limits -> its limits (camera is ding in het Engels)
                    objectives -> lenses (objectives in het Engels zijn doelstellingen)
                    currunt -> current
                    Tot sluitertijd, Dirk

                    Comment


                    • #11
                      Re: Vernieuwde website!

                      Oorspronkelijk geplaatst door jochenvde Bekijk bericht
                      Ik zou dan wel graag eentje hebben die in dat venstertje past
                      Die kun je toch schalen?
                      Het is te zeggen: ik ben op dit moment bezig ook een website aan het opstellen (om ergens na nieuwjaar op het web te zetten), wel met een simpele WYSISYG programma hoor (), maar daar heb ik een aantal foto-players beschikbaar die je naar hartelust kunt schalen. Ik meen dat je de html- en flashplayers van Lightroom ook kunt schalen.
                      www.brunodyserinck.be
                      https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

                      Comment


                      • #12
                        Re: Vernieuwde website!

                        Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk bericht
                        Als je het graag in het engels doet, dan moet je het wel leren schrijven.

                        Wat zijn "Wonned Pictures"

                        old men -> old man (men=mannen en 23 is niet oud hé)
                        sybershot -> Cybershot (merknaam met hoofdletter en juist schrijven)
                        camera has his limits -> its limits (camera is ding in het Engels)
                        objectives -> lenses (objectives in het Engels zijn doelstellingen)
                        currunt -> current
                        Wonned pictures heb ik ondertussen veranderd in winning pictures. Dat zijn mijn opnamen tot nog toe (nog maar eentje maar eentje maar ik ga voor meer) die op deze website of elders als beste foto werden uitgekozen. Bv Hall Off Fame, Foto van de dag, ... Mijn engels is intussen ook aangepast. Het is inderdaad wat gebrekkig. Bedankt voor de correcties
                        Jochenvde Photography
                        Flickr

                        Comment


                        • #13
                          Re: Vernieuwde website!

                          Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
                          Die kun je toch schalen?
                          Het is te zeggen: ik ben op dit moment bezig ook een website aan het opstellen (om ergens na nieuwjaar op het web te zetten), wel met een simpele WYSISYG programma hoor (), maar daar heb ik een aantal foto-players beschikbaar die je naar hartelust kunt schalen. Ik meen dat je de html- en flashplayers van Lightroom ook kunt schalen.
                          Ik hou het momenteel toch bij het iframe denk ik
                          Jochenvde Photography
                          Flickr

                          Comment


                          • #14
                            Re: Vernieuwde website!

                            Sorry, ben enkel gaan kijken op de 'about' page en van het Engels gingen mijn haren zo overeind staan dat ik niet verder ben gaan kijken. Dan lees ik het toch liever in het NL.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Vernieuwde website!

                              Misschien is het toch beter gepast een eigen domeinnaam en host te nemen. Als je wat uitkijkt kost dit zo veel niet. En dan ben je ook van die vervelende pop-ups af.
                              Vind dit enorm storend als zo iets open springt. Dan ben ik direct weg op zulke site's
                              2 x Nikon Z6 met wat glas
                              www.janvanginkel.be

                              Comment

                              Working...
                              X