Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

verwittiging forumregelement

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • verwittiging forumregelement

    Kan mij iemand zeggen als ik verwittigd word indien er forumveranderingen plaatshebben .
    Is er een controle orgaan op de toepassing daarvoor of is het natte vinger werk wat naleving betreft .maw kan een moderator een beslissing moeten uitleggen of is dit totaal niet mogelijk hoeft mijn part enkel naar de betrokkene incluus diegene die tijd in een reactie gestoken hebben .

  • #2
    Re: verwittiging forumregelement

    Als er nieuwe regels zijn en je overtreedt ze, dan wordt je geband ... dus automatisch op de hoogte.
    Is dat niet simpel?
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: verwittiging forumregelement

      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Als er nieuwe regels zijn en je overtreedt ze, dan wordt je geband ...
      ook bij overtreding van de oude regels hoor!.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: verwittiging forumregelement

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        ook bij overtreding van de oude regels hoor!.
        grt,bouk.
        Maar de toepassing van bestaande regels kan ook verschillen naargelang de tijd

        Comment


        • #5
          Re: verwittiging forumregelement

          Oorspronkelijk geplaatst door Dany_ Bekijk bericht
          Maar de toepassing van bestaande regels kan ook verschillen naargelang de tijd
          Inderdaad, als alle mods slapen zal je even geen reactie krijgen.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #6
            Re: verwittiging forumregelement

            Oorspronkelijk geplaatst door Dany_ Bekijk bericht
            Maar de toepassing van bestaande regels kan ook verschillen naargelang de tijd
            tja.....het blijft mensenwerk hè, dat toepassen.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: verwittiging forumregelement

              Ik ga hier een persoonlijke reactie neerschrijven (dus niet als mod), om het maar eventjes te benadrukken.

              Een controle-orgaan om de beslissing van de moderatoren te controleren ??? Euhm, waar zijn we nu eigenlijk mee bezig, het is hier verdikke een normaal fotografie-forum, een hobby voor de meesten onder ons, of dat zou toch zo moeten zijn ?
              Maar goed ik ga even mee in je redenering :
              - Een controle-orgaan kan alleen maar goed functioneren indien het volledig onafhankelijk is van de organisatie waarop controle wordt uitgeoefend, maw personen die met BD niets te maken hebben (geen forumleden, geen mods, geen RvB).
              Het idee is er, maar voor wat betreft de praktische uitvoering zegt mijn boerenverstand mij : Forget about it.

              Op de hoogte gehouden worden van de regels ??
              - daar valt inderdaad iets van te zeggen en er moet inderdaad ook wel een praktische mogelijkheid te vinden zijn om dat te doen. Je hebt hier dus wat mij betreft inderdaad een punt (zal dan ook wel besproken worden).
              Last edited by Photoclix; 28 oktober 2009, 17:03.
              Mvg,David
              [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

              Comment


              • #8
                Re: verwittiging forumregelement

                bedankt Photoclix .
                op de eerste vraagstelling een woordje verduidelijking , kan het dat bepaalde moderatoren andere regels lezen dan wat er staat en kan er dan een orgaan er hen dan op wijzen en ev. sancties tegen treffen ?
                Nu lijkt het voor de geregistreerden dat een mod . zijn zin gewoon doet wat voor veel frustaties en ongenoegen zorgt . Maw. word een ingrijpen van een mod. ergens geregistreerd .

                Comment


                • #9
                  Re: verwittiging forumregelement

                  Oorspronkelijk geplaatst door micka Bekijk bericht
                  bedankt Photoclix .
                  op de eerste vraagstelling een woordje verduidelijking , kan het dat bepaalde moderatoren andere regels lezen dan wat er staat en kan er dan een orgaan er hen dan op wijzen en ev. sancties tegen treffen ?
                  Nu lijkt het voor de geregistreerden dat een mod . zijn zin gewoon doet wat voor veel frustaties en ongenoegen zorgt . Maw. word een ingrijpen van een mod. ergens geregistreerd .
                  Ik kan je verzekeren dat er bij de grotere ingrepen (verwijderen topic, ban) nooit de beslissing van 1 mod alleen wordt uitgevoerd, daarom dat soms een reactie ook op zich laat wachten. Geen ideaal systeem om kort op de bal te spelen, maar meer meningen geeft een betere basis om dan een uiteindelijke beslissing te nemen.

                  De laatste dagen is er ook in het mod-forum zwaar gediscussieerd. Lees ook : hier.
                  Ik kan alleen maar bevestigen dat we er mee bezig zijn.
                  Mvg,David
                  [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

                  Comment


                  • #10
                    Re: verwittiging forumregelement

                    Oorspronkelijk geplaatst door Photoclix Bekijk bericht
                    Op de hoogte gehouden worden van de regels ??
                    - daar valt inderdaad iets van te zeggen en er moet inderdaad ook wel een praktische mogelijkheid te vinden zijn om dat te doen. .
                    er wordt hier vaak geschermd met 'jebent hiermee akkoord gegaan toen je registreerde.. Fout !! als je regels ondertussen wijzigt gelden ze niet voor iemand die jaren geleden met oude regels is akkoord gegaan, bv iemand die al 5 jaar lid is . bd's probleem is dat er geen openbare lijst van wijigingen wordt bijgehouden en geen verplichting tot herakkoordgaan. juridisch dus van geen enkele waarde

                    Comment


                    • #11
                      Re: verwittiging forumregelement

                      Oorspronkelijk geplaatst door WilliamG Bekijk bericht
                      bd's probleem is dat er geen openbare lijst van wijigingen wordt bijgehouden en geen verplichting tot herakkoordgaan. juridisch dus van geen enkele waarde
                      elke belg is ook verondersteld het staatblad te lezen

                      op het ogenblik dat je in de wagen stapt en vertrekt ben je ook gebonden aan nieuwe verkeersregels

                      veel succes met je kortgeding als ze de regels niet naleeft
                      Last edited by devid; 28 oktober 2009, 19:29.
                      mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

                      IMac/IPad/Mac Air 
                      D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

                      Comment


                      • #12
                        Re: verwittiging forumregelement

                        Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
                        op het ogenblik dat je in de wagen stapt en vertrekt ben je ook gebonden aan nieuwe verkeersregels
                        Als BD te allen tijde zijn aanpassingen, wijzigingen van het forum-reglement
                        meedeelt of ter beschikking stelt aan de forumleden dan klopt jouw vergelijking.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • #13
                          Re: verwittiging forumregelement

                          Oorspronkelijk geplaatst door micka Bekijk bericht
                          op de eerste vraagstelling een woordje verduidelijking , kan het dat bepaalde moderatoren andere regels lezen dan wat er staat en kan er dan een orgaan er hen dan op wijzen en ev. sancties tegen treffen ?
                          Zoals de politie ... de ene ziet iets door de vingers en de andere is wat strenger. Het gemiddelde maakt de regel.
                          Wat dat orgaan betreft ... misschien uw lever als die mod er blijft opliggen.
                          Nu lijkt het voor de geregistreerden dat een mod . zijn zin gewoon doet wat voor veel frustaties en ongenoegen zorgt . Maw. word een ingrijpen van een mod. ergens geregistreerd .
                          Ben jij dan zo'n deugniet dat je bang bent van mods?
                          Ik zit hier al meer dan 5 jaar en op de paar duizend berichten dat ik hier al getypt heb merkte ik niet echt veel problemen met mods. Ligt dat nu aan mij of aan hun?
                          Ja ... er zijn er ook die altijd last hebben van politie.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

                          Comment


                          • #14
                            Re: verwittiging forumregelement

                            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                            Ja ... er zijn er ook die altijd last hebben van politie.
                            of er mee zijn getrouwd)(.
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                            Comment


                            • #15
                              Re: verwittiging forumregelement

                              Oorspronkelijk geplaatst door micka Bekijk bericht
                              Kan mij iemand zeggen als ik verwittigd word indien er forumveranderingen plaatshebben. ...
                              Sinds gisterenavond is er een antwoord op die vraag: KLIK!
                              Vriendelijke groet,

                              Jos

                              Comment

                              Working...
                              X