Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proton

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Proton

    Er komen steeds meer alarmerende berichten over het voortbestaan van Proton.
    Ik zou het doodjammer vinden mocht het verdwijnen.
    Ik zie me echt niet in Gent staan betalen om sms 'jes te versturen om te gaan parkeren of om een rittenkaart voor de Lijn aan te schaffen.
    Ik heb nu eenmaal een gloeiende hekel om te betalen om te mogen betalen.

    Waarom dan geen systeem met je e-ID paspoort zoals de NMBS gebruikt: ik kan van achter de PC een treinticket bestellen en betalen dat dan gekoppeld wordt aan mijn ID kaart. Bij controle hoef ik enkel mijn pas te tonen aan de treinbegeleider.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye


  • #2
    Re: Proton

    wordt de toekomst volgens mij!
    maar jah evolutie gaat o zo traag voor zulke dingen.


    proton heb ik en wordt amper gebruikt
    nikon stuff

    Comment


    • #3
      Re: Proton

      Ik heb van mn leven nog nooit proton gebruikt en heb niet het gevoel dat ik iets mis.

      Comment


      • #4
        Re: Proton

        Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
        Er komen steeds meer alarmerende berichten over het voortbestaan van Proton.
        Ik zou het doodjammer vinden mocht het verdwijnen.
        Aandelen ofzo
        Proton wat is da Nog nooit gebruikt en heb er geen behoefte aan, wil zelf baas zijn over mijn eigen geld.(over da beetje dat we toch nog over hebben)
        Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
        Ik zie me echt niet in Gent staan betalen om sms 'jes te versturen om te gaan parkeren ...
        Waarom dan geen systeem met je e-ID paspoort zoals de NMBS gebruikt: ik kan van achter de PC een treinticket bestellen en betalen dat dan gekoppeld wordt aan mijn ID kaart. Bij controle hoef ik enkel mijn pas te tonen aan de treinbegeleider.
        Lol en dat ga je koppelen met parkeren???????????
        My favo; David Lachapelle

        Comment


        • #5
          Re: Proton

          Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
          Ik heb van mn leven nog nooit proton gebruikt en heb niet het gevoel dat ik iets mis.
          idem hier...
          Al doende leert men...

          Flickr

          Comment


          • #6
            Re: Proton

            Ik gebruik het toch wel regelmatig, alhoewel je tegenwoordig ook vaak kleine bedragen via bancontact mag betalen zonder extra kosten.
            Vooral voor de kleine handelaars is Proton een alternatief voor het véél duurdere Bancontact. Misschien is dit nu wel net de verborgen agenda!!!

            Comment


            • #7
              Re: Proton

              Op het werk kan eten en zo met Proton betaald worden, de kaart kunnen we er ook opladen ... niets zo simpel om te betalen.
              Eens geen kleingeld bij, geen miserie voor het wisselgeld en ook geen probleem als je eens te weinig geld bij hebt.
              Parkeerplaatsen betaal ik bij voorkeur met de kaart, simpelder en sneller dan via SMS.

              En voor de vraag dat velen stellen wat Proton is ... waarom zou je het niet gebruiken als je het standaard op je bankkaart hebt en het nuttig kan zijn?
              Dat niet iedereen er nut aan heeft kan best zijn, situaties zijn verschillend.

              Dat Proton zal verdwijnen is spijtig genoeg bijna zeker, hoe lang dit nog zal duren is een ander punt.

              Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
              ik kan van achter de PC een treinticket bestellen en betalen dat dan gekoppeld wordt aan mijn ID kaart. Bij controle hoef ik enkel mijn pas te tonen aan de treinbegeleider.
              En bij de flikken kan je dan meteen je identiteit bewijzen en de boete betalen met dezelfde kaart als ze alles op de e-ID zetten.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #8
                Re: Proton

                Oorspronkelijk geplaatst door kourni Bekijk bericht
                Vooral voor de kleine handelaars is Proton een alternatief voor het véél duurdere Bancontact. Misschien is dit nu wel net de verborgen agenda!!!
                Zit misschien wel waarheid in.

                Ik ben misschien wat ouderwets aan het worden, maar ik ben nog niet helemaal "ver-sms-t" zoals "de moderne mens". Wat is er nu eenvoudiger dan aan een parkeerautomaat even je bankkaart inbrengen, parkeer tijd kiezen en je kaart terugnemen.
                Maar ja, men betaalt blijkbaar liever 15 cent om een sms te verturen om te parkeren en nog eens 15 cent om terug een sms te versturen om te melden dat het parkeren eindigt.
                En dat ge-sms- duurt dan ook nog véél langer.
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                Comment


                • #9
                  Re: Proton

                  Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht

                  En voor de vraag dat velen stellen wat Proton is ... waarom zou je het niet gebruiken als je het standaard op je bankkaart hebt en het nuttig kan zijn?
                  Dat niet iedereen er nut aan heeft kan best zijn, situaties zijn verschillend.
                  Inderdaad,iets veroordelen dat men zelfs niet eens kent, in plaats van het uit te proberen. Daarna kan je oordelen of het nuttig is voor jou of niet.
                  BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                  Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                  Comment


                  • #10
                    Re: Proton

                    het handige is dat het ook in veel drankautomaten werkt
                    http://www.mimoza.be/

                    Comment


                    • #11
                      Re: Proton

                      parkeren...geen kleingeld...proton....ik zou het missen
                      ook voor de broodautomaten, die soms geen wisselgeld teruggeven .
                      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                      George Orwell

                      Comment


                      • #12
                        Re: Proton

                        Oorspronkelijk geplaatst door belsion Bekijk bericht
                        wil zelf baas zijn over mijn eigen geld.
                        Helemaal geen aandelen.... Weet je, Proton is een betaalmethode, geen bedrijf.....

                        En bovenstaande zin: wat voor onzin is dat nu als je het over Proton hebt.
                        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                        Comment


                        • #13
                          Re: Proton

                          Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                          En bovenstaande zin: wat voor onzin is dat nu als je het over Proton hebt.
                          Inderdaad, toen ik het las vroeg ik me ook af of die persoon wel weet wat Proton is. Als je zo redeneert moet je je spaargeld ook maar onder de matras leggen.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Proton

                            Oorspronkelijk geplaatst door kourni Bekijk bericht
                            Als je zo redeneert moet je je spaargeld ook maar onder de matras leggen.
                            Maar dan beheer je het nog niet zelf, dan beheert uw vrouw dat.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

                            Comment


                            • #15
                              Re: Proton

                              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                              Maar dan beheer je het nog niet zelf, dan beheert uw vrouw dat.
                              je beheert het misschien dan wel, maar de vrouw geeft het uit
                              5DmkIII en wat glas

                              Comment

                              Working...
                              X