Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geld verdienen met fotografie en leuke video tutorials over photoshop!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Geld verdienen met fotografie en leuke video tutorials over photoshop!

    Hallo,

    Ik heb de beste video tutorials over photoshoppen verzameld en op mijn site gezet. Ook vertel ik meer op www.fototip.nl over hoe je geld kunt verdienen met je foto's.

    Wellicht vinden jullie dit interessant.
    Succes

    J.
    Geld verdienen doe je via: http://verkoophierjefoto.web-log.nl/

  • #2
    Re: Geld verdienen met fotografie en leuke video tutorials over photoshop!

    neen dat is niet interessant
    je hebt al een topic over hetzelfde
    Forum voor alles over (digitale) fotografie, maar wat niet in de overige forums past. Voor onderwerpen die niets met fotografie te maken hebben, kun je het forum Chit Chat gebruiken.

    hoeveel verdien je eigenlijk met reclame te maken voor die bepaalde verkoopsite's?

    Comment


    • #3
      Re: Geld verdienen met fotografie en leuke video tutorials over photoshop!

      Ik hoop dat je toestemming hebt om die filmpjes en zo op je site te publiceren.
      Zou anders wel eens een dik factuur kunnen zijn die in je bus kan landen
      Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

      Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

      Comment


      • #4
        Re: Geld verdienen met fotografie en leuke video tutorials over photoshop!

        Oorspronkelijk geplaatst door janneman2 Bekijk bericht
        Wellicht vinden jullie dit interessant.
        Nee, sorry ...
        www.fotofolio.be

        Comment


        • #5
          Re: Geld verdienen met fotografie en leuke video tutorials over photoshop!

          Tis niet zo een clever idee nee..
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

          Comment


          • #6
            Re: Geld verdienen met fotografie en leuke video tutorials over photoshop!

            In mijnen goeie ouden tijd was er een liedekijn dat begon met: "stop in the name of love...". Aan jou om dit even te ...!!!
            perman
            canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

            Comment


            • #7
              Re: Geld verdienen met fotografie en leuke video tutorials over photoshop!

              Oorspronkelijk geplaatst door janneman2 Bekijk bericht
              Ik heb de beste video tutorials over photoshoppen verzameld en op mijn site gezet
              Er staan welgeteld 4 video's op de site ... en dit zijn dan de beste ? Ik vrees van niet hoor, iedereen kan gewoon effe googlen of zelf op Youtube zoeken ... en er duizenden vinden, dus welke 'added value' heeft het om op jouw site te komen kijken ?

              Wil je een degelijke site uitbouwen dan kost dit veel tijd en moeite en moet je met unieke content afkomen, dat is de enige manier om in Google op pagina 1 terecht te komen op een eerlijke manier die blijft duren en om bezoekers te krijgen ... en te houden. Al die speciale SEO truukjes keren zich toch tegen je site vroeg of laat

              Momenteel is de site veel te klein van opzet om interessant te zijn, er moet veel meer content opgezet worden, sorry.

              Mark
              Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
              Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

              Comment

              Working...
              X