Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sp3 voor xp

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • sp3 voor xp

    Omdat xp mij nog steeds levert wat ik er van verlang ben ik niet van plan onmiddellijk te upgraden.
    Het enige probleem wat ik heb is dat SP3 niet geïnstalleerd wordt. Steeds krijg ik de mededeling dat de upgrades klaar zijn, laat ze installeren maar..... hij doet het niet.
    Iemand een oplossing?

    Dank voor alle nuttige tips.

  • #2
    Re: sp3 voor xp

    Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk bericht
    Omdat xp mij nog steeds levert wat ik er van verlang ben ik niet van plan onmiddellijk te upgraden.
    Het enige probleem wat ik heb is dat SP3 niet geïnstalleerd wordt. Steeds krijg ik de mededeling dat de upgrades klaar zijn, laat ze installeren maar..... hij doet het niet.
    Iemand een oplossing?

    Dank voor alle nuttige tips.
    Met ingang van 13 juli 2010 moeten Windows XP gebruikers - gratis - upgraden naar Service Pack 3 (SP3) willen zij nog updates binnenkrijgen tot 2014. Windows XP SP1 en SP2 worden vanaf dan niet meer ondersteund. Lees hieronder hoe u SP3 voor Windows XP kunt installeren. Sommige mensen hebben problemen ondervonden met de installatie van Service Pack 3 voor Windows XP. Die
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #3
      Re: sp3 voor xp

      Bedankt!

      Comment


      • #4
        Re: sp3 voor xp

        Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk bericht
        Bedankt!
        Hopelijk ben je geholpen.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • #5
          Re: sp3 voor xp

          Een mogelijke bijkomende? reden kan de volgende zijn ...
          SP3 is heel erg kittelorig voor wat betreft de machtigingen op bepaalde registersleutels .. sommige later geinstalleerde programmas kunnen echter die machtigingen wijzigen (zelfs naar helemaal geen machtiging, zoals ik mocht ondervinden)
          De oplossing is om de systeemlogs na te pluizen en de foutboodschappen te ontcijferen om uit te vinden welke registersleutels niet toegankelijk zijn en dat in het register te corrigeren.
          Het probleem is dat bij meerdere ontoegankelijke sleutels de installatie afbreekt bij de eerste fout ...
          FWIW

          Comment


          • #6
            Re: sp3 voor xp

            Bedankt voor deze tip, kreeg SP3 evenmin geïnstalleerd op mijn PC.
            "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
            Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

            Comment

            Working...
            X