Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Epson Chipreseter free

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Epson Chipreseter free

    Een Epson chip reseter ik heb het op een 680,685,1290 geprobeerd het werkt maar ik heb het een aantal malen moeten proberen en het is gratis, het makkelijkst vult ge zo een cartridge langs onder u moet de cartridge niet omdraaien gewoon gelijk ge hem er uit neemt B.V. in uw linkerhand de cartridge en met de rechterhand duwt ge het spuitje langs onder er in met een spuitje van 10 ml zonder naald ge drukt langzaam de inhoud van het spuitje er in tot ge het boven er uit ziet kommen getrekt dan plus minus 1.5 cc ink terug en dit voor ieder ink kamer
    Als er inkt uit blijft lopen zit ge met u inkt in desbetreffende kamer boven het sponsje zolang ge daar boven zit druipt de cartridge plaatst ge hem toch zo in uw printer hebt ge veel kans dat deze kamer leeg loopt.



    Useful utility written by me. It resets chips in empty cartridges of Epson Jet-printers of last releases allowing to use them repeatedly. But one restriction so far: cartridges must be NOT COMPLETELY empty. Perhaps this will be corrected in the future. So far it is in the stage of development and beta-testing. It is absolutely free (i am altruist).. ) If you is not a lazy person, download this soft and test it.. )
    This is the new unstable version with attempt to win the resetting of the ABSOLUTELY EMPTY cartridges. You may email me about testing-results.

    This is the logging-version. You may email me the logs too (they will be appeared in the working-catalog under the name "1.log"). The file is binary, so don't you try to open it with text-editor - with HEX-editor only, text-editor will add there all sorts of ****. )



    The last relatively stable version (before conversion to sys-driver)



    Michael

    http://users.skynet.be/mep
    No colors, no business!
    “Our Inks Are Service”

  • #2
    En werkt dit echt?? heb het gedownload, maar kan het voorlopig nog niet testen.
    Rudy

    Comment


    • #3

      En werkt dit echt?? heb het gedownload, maar kan het voorlopig nog niet testen.
      Rudy


      Jimstar zijn systeem
      Het probleem ligt hoofdzakelijk dat er verschillende revisies zijn van roms enz… het kan in zijn geval in de timing liegen omdat ik het hier op het bedrijf al verschillende malen geprobeerd heb ik moet er bij zegen dat ik het meerderen mallen heb moeten doen op een printer voor er wat gebeurde.
      Hier heb ik dan nog wat links en dat werkt ook http://medlem.spray.se/chipreset/dit is wat omslachtiger en u moet een originele cartridge hebben voor steeds de schip te foppen maar dit werkt altijd.

      Hier kunt u een demo downloaden en testen het werkt een maal dan kunt u het kopen let op u zult een code te zien krijgen die heeft u nodig bij de besteling


      Michael

      http://users.skynet.be/mep
      No colors, no business!
      “Our Inks Are Service”

      Comment

      Working...
      X