Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

handleiding

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • handleiding

    wie kan mij een handleiding van de Nikon 885 in het nederlands bezorgen.Toestel gekocht in Aken


  • #2
    Stuur eens een mailtje naar De Beukelaer in Aartselaar
    email : info@nikon.be.
    Zij zullen wel eentje opsturen.

    Canon 7D + Canon 350d + 70-200/f4.0LUSM + 17-40/f4.0LUSM
    Nikon Coolpix 775 en cp 5700

    Comment


    • #3
      bedankt, heb ik gedaan.
      geen reactie van De Beukelaer

      Comment


      • #4
        Zo'n zelfde soort "probleem" heb ik in Nederland, het verschil is dat ik het toestel (Nikon 5000) WEL in nederland kocht maar dat het kennelijk via een buitenlandse leverancier is gegaan. De garantie is Europees en er zit een engelse en duitse handleiding bij. Heb Incabv.nl gemailt en die gaven mij aan dat ik een nederlandse handleiding kon KOPEN voor Euro. 49,= !!!! Ik heb een nederlandse faktuur dus ik ga daar toch wel even verder mee om te kijken of ik de handleiding alsnog kan krijgen. En anders gewoon naar Nikon schrijven!

        The only real failure is to give up trying!
        The only real failure is to give up trying!

        http://www.yvonnew.com
        http://www.vonne.web-log.nl
        and HFC forever!

        Comment


        • #5
          Felix,
          ik weet niet of er een nederlandstalige handleiding bestaat voor de 885. Normaal gezien zou die dan moeten voorkomen onder http://www.nikon-euro.com/nikoneuro2/download/download_manuals100.htm ... en ik zie hem daar niet staan. Misschien heb je iets aan die van de 880, die er wel in het Nederlands kan worden gedownload.



          Nikon Coolpix 995
          Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

          Comment


          • #6
            Nu we het toch over Nederlandse handleidingen hebben...
            Bestaat er een Nederlandse handleiding voor de Oly E20 of misschien de E10 ?
            (Behalve die paar bladzijden die bij de camera zitten)

            Oly E20

            Comment


            • #7

              Nu we het toch over Nederlandse handleidingen hebben...
              Bestaat er een Nederlandse handleiding voor de Oly E20 of misschien de E10 ?
              (Behalve die paar bladzijden die bij de camera zitten)

              Oly E20
              Hallo Mic,

              Toen ik mij Oly E-10 kocht heb bedongen dat ik een Nederlandse handleiding erbij zou krijgen. Die heb ik dus gekregen. Saillant detail: toen ik mijn bestelde camera ging ophalen, bleek wel de handleiding voor mij apart te zijn gelegd, maar "mijn camera" hadden ze doodleuk aan een ander verkocht. Gevolg: wel de handleiding meegenomen en de camera ergens anders gekocht...
              Ik hoor het wel als je er prijs op stelt dat ik jou de handleiding email...

              Groetjes,

              Hannie
              Olympus E-10
              Hannie

              Comment


              • #8
                jmvanos, Dat zou ik wel op prijs stellen zo'n Nederlandse handleiding...
                Zie je E-mail, en alvast hartstikke bedankt.

                Oly E20

                Comment


                • #9
                  allemaal bedankt, heb vandaag handleiding ontvangen van de Beukelaer

                  Comment


                  • #10
                    Now , als het zo zit moet ik maar eens eentje aanvragen voor mijn S30 want die is ook door het BTW-mazennet in mijn handen gevallen !

                    CanOn pOwershOt S 3O

                    Vurwa dient da knOppeke OOk al weer !!!
                    Fujifilm Finepix F31fd

                    Comment

                    Working...
                    X