Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie heeft de wii fit in huis ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wie heeft de wii fit in huis ?

    Mijn vrouw zou graag een wii fit aanschaffen. Ik heb hier al wat zinden ronsurfen en je vind ze nieuw voor 280 euro online. Is het verstandig om zo iets 2e hands aan te schaffen? Ik heb helemaal geen ervaring met dergelijk speelgoed Is zo een wii fit eigenlijk wel een goede aanschaf om actief te spelen ? Ik kwam op 2de hands deze tegen:

    http://www.kapaza.be/Computers/Spelc...oi_koopje.html

    Volgens de verkoper is dit een koopje met al die opties...voor 280 euro

    Iemand ervaring met dergelijk speeltje?

    mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

  • #2
    Re: Wie heeft de wii fit in huis ?

    Ja.
    Mijn kinderen hebben een Wii met alle toeters en bellen.
    Het geniale in de Wii zit'm voor mij in het party-effect als je met vrienden wil spelen.
    Om rustig thuis actief met moeder de vrouw te spelen heb ik ander speelgoed .

    Qua prijs staat de Wii aan 189 euro bij Collishop.
    Reken nog eens 80 erbij voor de Wii-fit software en balance board.
    Hou er rekening mee dat als je met z'n tweetjes andere spellen wil spelen (zoals bvb Raging Rabbids, geniaal !), je ook twee remotes (dus ééntje bijkopen) met nunchuk nodig hebt, nog eens een dikke 40 euro erbij. Plus de kost van de software naturlijk.

    Over die 280 euro durf ik me niet uitspreken, de verkoper geeft weinig details.

    Comment


    • #3
      Re: Wie heeft de wii fit in huis ?

      Oorspronkelijk geplaatst door Tom_Robbrecht Bekijk bericht
      Ja.
      Mijn kinderen hebben een Wii met alle toeters en bellen.
      Het geniale in de Wii zit'm voor mij in het party-effect als je met vrienden wil spelen.
      Om rustig thuis actief met moeder de vrouw te spelen heb ik ander speelgoed .

      Qua prijs staat de Wii aan 189 euro bij Collishop.