Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie heeft de wii fit in huis ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wie heeft de wii fit in huis ?

    Mijn vrouw zou graag een wii fit aanschaffen. Ik heb hier al wat zinden ronsurfen en je vind ze nieuw voor 280 euro online. Is het verstandig om zo iets 2e hands aan te schaffen? Ik heb helemaal geen ervaring met dergelijk speelgoed Is zo een wii fit eigenlijk wel een goede aanschaf om actief te spelen ? Ik kwam op 2de hands deze tegen:

    http://www.kapaza.be/Computers/Spelc...oi_koopje.html

    Volgens de verkoper is dit een koopje met al die opties...voor 280 euro

    Iemand ervaring met dergelijk speeltje?

    mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

  • #2
    Re: Wie heeft de wii fit in huis ?

    Ja.
    Mijn kinderen hebben een Wii met alle toeters en bellen.
    Het geniale in de Wii zit'm voor mij in het party-effect als je met vrienden wil spelen.
    Om rustig thuis actief met moeder de vrouw te spelen heb ik ander speelgoed .

    Qua prijs staat de Wii aan 189 euro bij Collishop.
    Reken nog eens 80 erbij voor de Wii-fit software en balance board.
    Hou er rekening mee dat als je met z'n tweetjes andere spellen wil spelen (zoals bvb Raging Rabbids, geniaal !), je ook twee remotes (dus ééntje bijkopen) met nunchuk nodig hebt, nog eens een dikke 40 euro erbij. Plus de kost van de software naturlijk.

    Over die 280 euro durf ik me niet uitspreken, de verkoper geeft weinig details.

    Comment


    • #3
      Re: Wie heeft de wii fit in huis ?

      Oorspronkelijk geplaatst door Tom_Robbrecht Bekijk bericht
      Ja.
      Mijn kinderen hebben een Wii met alle toeters en bellen.
      Het geniale in de Wii zit'm voor mij in het party-effect als je met vrienden wil spelen.
      Om rustig thuis actief met moeder de vrouw te spelen heb ik ander speelgoed .

      Qua prijs staat de Wii aan 189 euro bij Collishop.
      Reken nog eens 80 erbij voor de Wii-fit software en balance board.
      Hou er rekening mee dat als je met z'n tweetjes andere spellen wil spelen (zoals bvb Raging Rabbids, geniaal !), je ook twee remotes (dus ééntje bijkopen) met nunchuk nodig hebt, nog eens een dikke 40 euro erbij. Plus de kost van de software naturlijk.

      Over die 280 euro durf ik me niet uitspreken, de verkoper geeft weinig details.
      Gewoon kopen MIR , je weet niet wat je mist.
      Zoals eerder aangehaald , het is lachen geblazen onder de vrienden , of als je de dames laat spelen.
      Hier staat ook al een heel arsenaal
      Groeten ,
      VDS Digit@l
      Groeten , VDSDigit@l

      Comment


      • #4
        Re: Wie heeft de wii fit in huis ?

        Als het voor het vrouwtje is misschien ook eens kijken naar de SHII




        Mvg

        Steven
        1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage

        Comment


        • #5
          Re: Wie heeft de wii fit in huis ?

          Mijn wii fit ligt hier al een bijna een jaar stof te vangen. In't begin speel je er veel op ma na een tijdje begint het heel saai te worden.
          Het is heel leuk wanneer er gasten zijn. Is een beetje zoals samen een gezelschap spel spelen. Zorg ervoor dat je 4 remotes hebt.
          Tis zeker hard lachen met een hoop vrienden.
          Mijn toestel: Een zwarte schoendoos uiteraard L kwaliteit
          website: http://www.hung.be
          facebook - Instagram

          Comment


          • #6
            Re: Wie heeft de wii fit in huis ?

            Ja die shii lijkt me wel wat


            mir
            De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

            Comment


            • #7
              Re: Wie heeft de wii fit in huis ?

              Mir gaat je vraag algemeen over de Wii, of over de 'fit' -> dus met balance board of met het Wii personal trainer spel, met de bedoeling het vnl als fitnesstoestel te gebruiken ?
              Leer over flipperkasten op www.flippers.be - Mijn Flickr fotos

              Comment


              • #8
                Re: Wie heeft de wii fit in huis ?

                Oorspronkelijk geplaatst door canonex Bekijk bericht
                Als het voor het vrouwtje is misschien ook eens kijken naar de SHII




                Mvg

                Steven
                Ik kende deze al maar het blijft een zeer goed filmke....
                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                Als je schiet..schiet dan raak!
                500 PIXHuawei P30 PRO

                Comment


                • #9
                  Re: Wie heeft de wii fit in huis ?

                  Oorspronkelijk geplaatst door flipperkast Bekijk bericht
                  Mir gaat je vraag algemeen over de Wii, of over de 'fit' -> dus met balance board of met het Wii personal trainer spel, met de bedoeling het vnl als fitnesstoestel te gebruiken ?
                  Ze wil enkel de wii voor de fit met balance board.Spelletjes zeggen haar niks. Ik heb haar al de prijzen nieuw en 2e hands meegegeven en de interesse is precies al wat minder. Ze vind het nogal duur speelgoed

                  mir
                  De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wie heeft de wii fit in huis ?

                    net onze WII uitgebreid met de motion plus .....
                    ongelofelijke techniek
                    er wordt serieus wat afgepingpongt

                    en ik ken er die ook eerst niets voelden voor spellekes maar nu stiekem mijn record willen verbreken
                    Last edited by devid; 27 oktober 2009, 18:32.
                    mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

                    IMac/IPad/Mac Air 
                    D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

                    Comment


                    • #11
                      Re: Wie heeft de wii fit in huis ?

                      Heb zelf nog wat overuren te spenderen dit jaar en na een esspressomachine, een dyson zou ik er eventueel nog een Wii (fit?) bijnemen.

                      Een Xbox of PS3 zeggen me weinig, heb mijn pc als ik ooit op een verdwaalde keer een game wil spelen.
                      Maar die Wii lijkt me wel fun... is die Wii Fit ook echt praktisch of niet?
                      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                      Comment


                      • #12
                        Re: Wie heeft de wii fit in huis ?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                        Maar die Wii lijkt me wel fun... is die Wii Fit ook echt praktisch of niet?
                        Is inderdaad fun, wij hadden het vorig jaar gekocht en intensief gebruikt (balance board)... de 1e 2 maanden. Nadien stond het stof te nemen. Ik heb het uiteindelijk verkocht.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Wie heeft de wii fit in huis ?

                          Oorspronkelijk geplaatst door Dany_ Bekijk bericht
                          Is inderdaad fun, wij hadden het vorig jaar gekocht en intensief gebruikt (balance board)... de 1e 2 maanden. Nadien stond het stof te nemen. Ik heb het uiteindelijk verkocht.
                          Daar vrees ik ook voor. Intensief gebruiken totdat de nieuwigheid eraf is...en dan stof laten vangen.

                          Heb zo ooit eens een PS2 gewonnen en 1x meegespeeld, toen maar verkocht.
                          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                          Comment


                          • #14
                            Re: Wie heeft de wii fit in huis ?

                            Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
                            net onze WII uitgebreid met de motion plus .....
                            ongelofelijke techniek
                            er wordt serieus wat afgepingpongt

                            en ik ken er die ook eerst niets voelden voor spellekes maar nu stiekem mijn record willen verbreken
                            join the club, ik ben ooit B4 geweest ( als je de klassementen kent bij tafeltennis weet je genoeg ) en moet het uiterste doen om op een bepaald niveau nog te kunnen winnen. Het zweet loopt me soms gewoon van het lijf, zo inspannend kan het zijn. Motion Plus is een must bij bij verschillende spellen, zeker zijn euro's waard!
                            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                            Comment


                            • #15
                              Re: Wie heeft de wii fit in huis ?

                              Hallo,

                              Ik heb de Wii aangeschaft voor 181 + 7,50 verzenden hier.

                              binnen 2 dagen in huis.

                              Je krijg dit erbij:

                              Wii spelconsole
                              1 Nunchuk
                              1 Wiimote
                              Wii Motion Plus
                              Wii Sport Resort

                              Dan zou ik er inderdaad wel een extra wii remote (31,75) controller bij kopen. Nunchuk is 13,95.

                              Dus bij elkaar kan je rekenne op 220 euro.

                              Comment

                              Working...
                              X