Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Windows 7

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Windows 7

    Al enkele computers mee uitgerust, ben ik nu de enige die dat gewoon Vista met en nieuw kleedje van bij C&A vind ? Waar zit, buiten het cosmetische, dan wel het verschil ?

  • #2
    Re: Windows 7

    search(zoek)-functie kan wonderen doen... http://forum.belgiumdigital.com/f59/...en-283163.html
    "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
    Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

    Comment


    • #3
      Re: Windows 7

      Wijsneus, in heel die draad staat geen enkele vergelijking tussen W7 en Vista.

      Comment


      • #4
        Re: Windows 7

        Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
        Wijsneus, in heel die draad staat geen enkele vergelijking tussen W7 en Vista.
        Daar is nog een andere draad.
        Zoek maar.

        Met de beta's had ik totaal GEEN problemen.
        Gisteren.... begon het al direct met UAC-dingen en rechten.
        Ik mocht nog geen kopie maken van D naar C....

        En waarom ik genoteerd sta als administrator EN als gebruiker snap ik ook niet.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • #5
          Re: Windows 7

          Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
          Daar is nog een andere draad.
          Zoek maar.

          En waarom ik genoteerd sta als administrator EN als gebruiker snap ik ook niet.
          Ook in die andere draad geen vergelijking te vinden, jammer.

          Je tweede punt heeft alles met het installeren te maken, dat moet je onder de knie hebben natuurlijk, anders krijg je rare fenomenen. Je vermeldt wel niet waar dat genoteerd staat, op een bierviltje naast je PC telt niet mee.

          Comment


          • #6
            Re: Windows 7

            Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
            Ook in die andere draad geen vergelijking te vinden, jammer.

            Je tweede punt heeft alles met het installeren te maken, dat moet je onder de knie hebben natuurlijk, anders krijg je rare fenomenen. Je vermeldt wel niet waar dat genoteerd staat, op een bierviltje naast je PC telt niet mee.
            Daar valt niet onder de knie te hebben
            Zoals ik al zei: met de beta's totaal geen problemen gehad.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • #7
              Re: Windows 7

              Het zal wel ietwat subjectief zijn, maar Vista en Win 7 is voor mij als een nijlpaard en een fris dartel veulentje. Ik heb terug de indruk dat het OS er is om de PC te doen werken en niet omgekeerd.
              De weinige tijd die ik aan Vista verspild heb is voor een groot gedeelte gepasseerd met naar dat ronddraaiende cirkeltje te kijken. Je werd er op de duur tureluurs van.
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

              Comment


              • #8
                Re: Windows 7

                Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                De weinige tijd die ik aan Vista verspild heb is voor een groot gedeelte gepasseerd met naar dat ronddraaiende cirkeltje te kijken. Je werd er op de duur tureluurs van.
                Datzelfde circeltje draait evenveel rondjes onder W7 hoor.

                Comment


                • #9
                  Re: Windows 7

                  Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                  Daar valt niet onder de knie te hebben
                  Zoals ik al zei: met de beta's totaal geen problemen gehad.
                  Theokus, je PC krijgt als naam Theokus-PC en daar zitten gebruikers en administrators op, so what, dat is op elke server ook te zien. Lees eens over group policies maar neem alvast een pijnstiller.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Windows 7

                    Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                    Daar valt niet onder de knie te hebben
                    Zoals ik al zei: met de beta's totaal geen problemen gehad.
                    Dit is compleet normaal, windows 7 gebruikt ongeveer dezelfde manier van werken als een linux, daar log je ook in via een account en kan je jezelf root (of admin) maken om ingrijpende opdrachten uit te voeren.

                    Dit is gewoon een extra veiligheid om domme gebruikers die niet weten hoe je met een pc werkt een stapje voor te zijn, beter voorkomen dan nadien problemen oplossen door een verkeerde handeling van de gebruiker.

                    Indien je niet in beide groepen zou zitten, zou je al snel gaan vloeken vermits je dan de handelingen die als administrator uitgevoerd moeten worden niet meer kan doen.

                    Grtz

                    Comment


                    • #11
                      Re: Windows 7

                      Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
                      Datzelfde circeltje draait evenveel rondjes onder W7 hoor.
                      Hier in elk geval vééééél minder.
                      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                      Comment


                      • #12
                        Re: Windows 7

                        Oorspronkelijk geplaatst door Xzistance Bekijk bericht
                        Indien je niet in beide groepen zou zitten, zou je al snel gaan vloeken vermits je dan de handelingen die als administrator uitgevoerd moeten worden niet meer kan doen.

                        Grtz
                        zever. als je alleen in admin zit heb je daar ook geen last van. Maar inderdaad laat ook theo weeral zien dat m niet weet waarover m spreekt

                        maar t zal de schuld van bill wel weer zijn zekers.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Windows 7

                          Oorspronkelijk geplaatst door WilliamG Bekijk bericht
                          zever. als je alleen in admin zit heb je daar ook geen last van. Maar inderdaad laat ook theo weeral zien dat m niet weet waarover m spreekt

                          maar t zal de schuld van bill wel weer zijn zekers.
                          Even kalm blijven hier he.....

                          Voor de 32 ste keer: met de beta's van Windows 7 had ik géén problemen.
                          Ik heb die zelfs een paar keren geïnstalleerd op twee verschillende schijven dus.
                          Daar heb ik NOOIT een waarschuwing gekregen met betrekking tot rechten ed.
                          Nu WEL met die officiële uitgave.
                          En zolang ik Windows gebruik heb ik me hier nooit mee moeten bezig houden
                          omdat het niet nodig bleek.
                          Nu wel.

                          Bovendien heb ik mijn "probleem" ook voorgelegd op twee andere forums.
                          En daar kreeg ik fatsoenlijke antwoorden, William.
                          En Bill wordt met een hoofdletter geschreven
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

                          Comment


                          • #14
                            Re: Windows 7

                            Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                            Voor de 32 ste keer: met de beta's van Windows 7 had ik géén problemen.
                            punt is die screen shot heeft niks te zien met je probleem . punt is bij je betas had je juist de zelfde admin / gebruiker groepen. een kwestie van pebkac dus . alles is moeilijk als ge niet weet waarmee ge bezig zijt. t zijn altijd de zelfden

                            Comment


                            • #15
                              Re: Windows 7

                              Oorspronkelijk geplaatst door WilliamG Bekijk bericht
                              punt is die screen shot heeft niks te zien met je probleem . punt is bij je betas had je juist de zelfde admin / gebruiker groepen. een kwestie van pebkac dus . alles is moeilijk als ge niet weet waarmee ge bezig zijt. t zijn altijd de zelfden
                              Wat is pebkac?

                              Ik blijf graag bij deze zinnen William:
                              "Bovendien heb ik mijn "probleem" ook voorgelegd op twee andere forums.
                              En daar kreeg ik fatsoenlijke antwoorden, William."

                              Ik heb die beta's een paar keren geïnstalleerd en op verschillende schijven
                              om te oefenen William juist om fouten te vermijden en om te leren van
                              mijn eventuele fouten.
                              Als ik fouten maak dan geef ik die graag toe.
                              Ik kan er ook niks aan dat ik geen supertalent ben zoals jij he
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

                              Comment

                              Working...
                              X