Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hey nieuw hier...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hey nieuw hier...

    Hey,

    Mijn naam is Gert-Jan en ik ben student Toegepaste Informatica te Gent.
    Sinds enkele dagen kreeg ik een interesse in digitale fotografie en zou hier dan ook
    meer willen over leren.

    Ik heb me reeds enkele avonden bezig gehouden info op te zoeken over de basisbeginselen van de digitale fotografie en ben op enkele belangrijke gestoten zoals diafragma, sluitertijden, ISO waarden en licht...

    Ik ga morgen ook een eerste dagje naar Gent om er foto's te maken van alles dat me voorbij komt, en hoop daarmee enkele foto's te maken en bij te leren.

    Ik vroeg me wel nog iets af... het lijkt mss een domme vraag maar:
    Ik heb een Canon PowerShot SX10 IS met een 3,5" uitklapbare display op de achterkant en vroeg me af of bij het maken van foto's (niet op de auto stand uiteraard ) het beter is door de zoeker te kijken of gwn de camera verder van je te houden en op het schermpje zelf te kijken...?

  • #2
    Re: Hey nieuw hier...

    Eerst en vooral, welkom op BD!

    Ik heb je topic naar een gepaster forumonderdeel verplaatst In de fotohoek moet er namelijk een foto in het topic staan.

    Mag ik je zeker de zoekfunctie op dit forum aanraden, je zal veel informatie vinden.
    Veel plezier in je ontdekkingstocht van de fotografie wereld

    Comment


    • #3
      Re: Hey nieuw hier...

      ik heb altijd eigelijk door het gaatje gekeken, behalve wanneer het fysiek ongemakkelijk of onmogelijk was vb bij concert waar ik dan met mijn 162 cm achter een hoop volk stond en dan mijn toestel 2u lang boven mijn hoofd heb gehouden om Anastacia te fotograferen