Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoeveel voor MacBook Pro

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hoeveel voor MacBook Pro

    iemand een gedacht hoeveel ik nog zou kunnen krijgen voor mijn huidige MacBook pro?

    15" niet spiegelend display, 2.5ghz dual core, 4GB Ram, 8600GT 512MB, 250GB HD
    staat ; zo goed als niet van nieuw te onderscheiden
    5DmkIII en wat glas

  • #2
    Re: Hoeveel voor MacBook Pro

    Matthias, via deze URL kan je ongeveer een richtprijs berekenen a.d.h.v je specs.

    Hopelijk ben je er iets mee: http://www.mac2sell.net/
    nikon D700 + MB-D10| nikkor af-s 24-70 2.8 | 2 X SB-900

    Comment


    • #3
      Re: Hoeveel voor MacBook Pro

      hmm, 1180 euro...
      dat is dus minder dan de helft van de prijs na amper 1 jaar... verdorie toch
      5DmkIII en wat glas

      Comment


      • #4
        Re: Hoeveel voor MacBook Pro

        Ja, dat had ik wel verwacht! Probleem is dat kopers van mac's die site ook raadplegen ...
        nikon D700 + MB-D10| nikkor af-s 24-70 2.8 | 2 X SB-900

        Comment


        • #5
          Re: Hoeveel voor MacBook Pro

          Sorry, maar 2 keer meer dan iemand anders betalen en na amper een jaar al maar de helft meer waard zijn. Het vervolg schrijf ik niet eens op.

          Comment


          • #6
            Re: Hoeveel voor MacBook Pro

            Tja, computermateriaal koop je niet omwille van de potentieel hoge restwaarde. Ook geen Apple. En ik spreek uit ondervinding. Ik verkocht onlangs een 2-jaar oude witte MacBook voor iets meer dan 1/2 prijs.
            Je moet maar even een week of 2 de aangeboden toestellen op pakweg 2dehands.be raadplegen om je potentiële prijs te kennen.

            Comment


            • #7
              Re: Hoeveel voor MacBook Pro

              De kunst is om niet de volle mep te betalen voor een nieuwe computer

              Ik heb mijn Macbook Pro (15" niet spiegelend display, 2.4 ghz, 4 Gb ram, 8600GT 256MB, 200gb Hdd) zo'n 3/4 jaar geleden gekocht als uitloopmodel. Heb ik 1270,- voor betaald, terwijl deze machine kort daarvoor nog voor 1800,- over de toonbank ging En volgens Mac2sell.net zou die van mij nog zo'n 1130,- op kunnen brengen

              Matthias, ik vraag me eigenlijk af waarom je je MBP überhaupt alweer zou willen verkopen Als 't om een upgrade te doen is naar een nieuwe MBP dan vraag ik me toch af of dat wel zinvol is....
              www.indetailfotografie.nl

              Comment


              • #8
                Re: Hoeveel voor MacBook Pro

                Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk bericht
                Matthias, ik vraag me eigenlijk af waarom je je MBP überhaupt alweer zou willen verkopen Als 't om een upgrade te doen is naar een nieuwe MBP dan vraag ik me toch af of dat wel zinvol is....
                was gewoon mijn opties aan het bekijken...
                het grootste probleem waarmee ik nu zit is de schijfruimte en snelheid van mn ram geheugen. (processor valt nog mee)
                die lijden nogal onder de 21mp RAW foto's uit mn 5DmkII. Ik zou natuurlijk een grotere schijf kunnen steken en nieuw ram geheugen steken, maar dat zijn dan weer lapmiddeltjes die ook een pak geld kosten.
                en die nieuwe 15" met 3Ghz processor zegt me wel iets.
                Toch denk ik dat ik ga wachten tot Apple met iets nieuwer komt (ik hoop op Blu-Ray, nieuwere processoren en please please de full HD optie op 15" schermen (of tenminste toch 1680:1050))

                en kom nu niet zeggen dat full HD op 15" bull**** is want dat is het niet, mijn ogen hebben genoeg oplossend vermogen daarvoor
                5DmkIII en wat glas

                Comment


                • #9
                  Re: Hoeveel voor MacBook Pro

                  Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
                  Sorry, maar 2 keer meer dan iemand anders betalen en na amper een jaar al maar de helft meer waard zijn. Het vervolg schrijf ik niet eens op.
                  wat bedoel je hiermee? ik zeg toch niet dat ik hem de volle pot heb betaald? ik bedoel gewoon dat toen ik hem (nieuw) kocht, dat hij in de winkel zo'n 2500 euro was (iets meer dan een jaar terug, toen die unibody's er nog niet waren), en nu nog maar minder dan de helft waard is
                  5DmkIII en wat glas

                  Comment


                  • #10
                    Re: Hoeveel voor MacBook Pro

                    dan zal de prijs nog wel 1500 euro waard zijn

                    Comment


                    • #11
                      Re: Hoeveel voor MacBook Pro

                      Oorspronkelijk geplaatst door jesse2314 Bekijk bericht
                      dan zal de prijs nog wel 1500 euro waard zijn
                      't Ja, wat het waard is en wat je er nog voor krijgt . . . . dat kan een heel groot verschil zijn.
                      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                      Comment

                      Working...
                      X