Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Afwachten tot je beet hebt

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Afwachten tot je beet hebt

    Ik doe he liever met de hengel aan de hand..De vissers aan het Broek gaan voor de grotere jongens..En dan maar geduld hebben..



    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

  • #2
    Re: Afwachten tot je beet hebt

    schitterende wolken en heerlijke wind op het water Pascal, maar zou wel wat groen van de onderkant afhalen.
    en echt eerlijk.......jammer van die hengel.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Afwachten tot je beet hebt

      Ik vind deze mooi zoals hij is !

      Comment


      • #4
        Re: Afwachten tot je beet hebt

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        schitterende wolken en heerlijke wind op het water Pascal, maar zou wel wat groen van de onderkant afhalen.
        en echt eerlijk.......jammer van die hengel.
        grt,bouk.
        mooi beeld, maar ook voor mij beetje af van de onderkant .... en de hengel, ja pascal ik weet dat je een visser bent
        nikon coolpix s9100

        Comment


        • #5
          Re: Afwachten tot je beet hebt

          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          schitterende wolken en heerlijke wind op het water Pascal, maar zou wel wat groen van de onderkant afhalen.
          en echt eerlijk.......jammer van die hengel.
          grt,bouk.
          Tja Bouk het is altijd een wisselwerking van wat of hoe hé Ik kan die hengel weg doen maar ik ben daar eerlijk gezegd geen held in..En dan moet ik weer mijn titel gaan veranderen...
          Weet ge Bouk...Ik stond met mijn laarzen(botten) ook daar weer in het water en die hengel gaf de richting van de diepte aan en daarom vond ik hem wel speciaal zo alleen zonder visser erop staan.De onderkant een stukje afdoen heb ik ook overwogen maar geloof me dat moet ik rekening houdend met de verhoudingen weer gaan croppen en das ook weer niet de bedoeling dat ik vanboven en links of rechts ga verliezen snappie? Maar op aanvraag kan ik het wel eens posten hoor..
          Zo kan je ook eens zien hoe ver het Schulens meer rijkt want alle andere fotos komen meestal van aan de overkant van deze foto..En vooral dan de zonsopgangen..
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

          Comment


          • #6
            Re: Afwachten tot je beet hebt

            Ik vind dat de hengel er niet in past, omdat hij nauwelijks aandacht trekt. Een beetje zonde, want voor de rest vind ik dit een zeer kwaliteitsvolle opname. Prachtige wolken en een heel mooi kleurenpallet
            Jochenvde Photography
            Flickr

            Comment


            • #7
              Re: Afwachten tot je beet hebt

              Oorspronkelijk geplaatst door jochenvde Bekijk bericht
              Ik vind dat de hengel er niet in past, omdat hij nauwelijks aandacht trekt. Een beetje zonde, want voor de rest vind ik dit een zeer kwaliteitsvolle opname. Prachtige wolken en een heel mooi kleurenpallet
              Ik denk zelfs met twee hengels op een statief , deze nog mooier was, al begrijp ik dat deze ook mooi was zonder de hengels.
              Ik zie dit dan ook door een vissersbril
              Pascal zal wel begrijpen wat ik bedoel met dat statief
              Groeten ,
              VDS Digit@l
              Rohnny
              Groeten , VDSDigit@l

              Comment


              • #8
                Re: Afwachten tot je beet hebt

                Voor 't eerst sins lang dat ik in een foto van jou duidelijk 'sporen' van HDR zie Pascal...goeie compo met mooi blauwe kleuren, maar 't groen gaat er net wat over en wordt zodoende al snel fluoriserend....de vislijn vind ik dan weer geen probleem binnen de compo...misschien zoals Rohnnyeos400d al aanhaalde...2 ' lansekes op een statief had misschien wat meer gegeven

                Comment


                • #9
                  Re: Afwachten tot je beet hebt

                  Oorspronkelijk geplaatst door JLM Bekijk bericht
                  Voor 't eerst sins lang dat ik in een foto van jou duidelijk 'sporen' van HDR zie Pascal...goeie compo met mooi blauwe kleuren, maar 't groen gaat er net wat over en wordt zodoende al snel fluoriserend....de vislijn vind ik dan weer geen probleem binnen de compo...misschien zoals Rohnnyeos400d al aanhaalde...2 ' lansekes op een statief had misschien wat meer gegeven
                  Jean-Louis ik heb dat altijd streng in de gaten hoor dat ik daar nie in overdrijf..
                  Het groene dat was volgens mij wel goed en niet te overdreven op mijn scherm
                  Op het ene scherm is het wel lichter dat wel..
                  Zullen mijn ogen zijn denk ik die me in de steek laten..
                  Maar fluoriserend? maar jij bent wel altijd van die zijde zachte tinten gewend hé dat zal het wel zijn...
                  Grapje he
                  Mvg, Pascal,Schoonspikke
                  Als je schiet..schiet dan raak!
                  500 PIXHuawei P30 PRO

                  Comment


                  • #10
                    Re: Afwachten tot je beet hebt

                    Oorspronkelijk geplaatst door Rohnnyeos400D Bekijk bericht
                    Ik denk zelfs met twee hengels op een statief , deze nog mooier was, al begrijp ik dat deze ook mooi was zonder de hengels.
                    Ik zie dit dan ook door een vissersbril
                    Pascal zal wel begrijpen wat ik bedoel met dat statief
                    Groeten ,
                    VDS Digit@l
                    Rohnny
                    Yes I know..
                    Ik ga eens proberen dat weg te shoppen en eens kijken wat het verschil is.
                    Merci mannen voor de reacties..
                    Mvg, Pascal,Schoonspikke
                    Als je schiet..schiet dan raak!
                    500 PIXHuawei P30 PRO

                    Comment


                    • #11
                      Re: Afwachten tot je beet hebt

                      WAUH, prachtig.
                      Foto vooral laten zoals die is.
                      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Afwachten tot je beet hebt

                        mooie kleuren...en die wolken.......geweldig.
                        laat die hengel maar staan,geeft wat afwisseling.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Afwachten tot je beet hebt

                          Mooie plaat, maar zou ook de groende onderkant weghalen.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Afwachten tot je beet hebt

                            Met de hengel had ik de foto misschien liever iets meer "naturelle" gezien, omdat nu inderdaad de nadruk meer ligt op de spectaculaire (voor een stuk dankzij de bewerking!) lucht en omgeving. Toch een knappe plaat.
                            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                            Comment


                            • #15
                              Re: Afwachten tot je beet hebt

                              Mooie plaat pascal, prachtige wolken en je hengel stoort me niet.
                              ::: Flickr :::

                              Comment

                              Working...
                              X