Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

reparatie bij foto cine centrum

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • reparatie bij foto cine centrum

    Ik heb een 35-70 mm lens die een nevel/mist vertoont op alle foto's.
    Na inspectie blijkt dit binnenin het glas te zitten en ik heb hiervoor de
    foto cine centrum winkel te Antwerpen in de Jezusstraat gecontacteerd.

    zij kunnen de lens opsturen naar Procirep, maar kunnen ze ook zelf
    door een eigen hersteller laten repareren.

    Heeft hier iemand ervaring mee bij deze winkel, de reparatie in eigen beheer bedoel ik dan ?
    Nikon D90 + kitlens 18-105 mm f/3.5-5.6
    70-300 mm f/4-5.6 + 50mm f/1.4D AF
    35-70 mm f/2.8

  • #2
    Re: reparatie bij foto cine centrum

    al verschillende zaken laten herstellen, en altijd goed terug gekregen en voor een erg schappelijke prijs

    Comment


    • #3
      Re: reparatie bij foto cine centrum

      Hun eigen hersteller heeft heel wat ervaring en kent daarenboven ook perfect zijn limieten.
      Hij zal niet aan iets beginnen waar hij niet 100% zeker van is (om het dan te verprutsen) en die zaken worden dan doorgestuurd.
      En nu ga ik nog wat foto's proberen maken...

      Comment


      • #4
        Re: reparatie bij foto cine centrum

        Hallo,
        Heb daar tijdje geleden een 135 mm Mf laten herstellen, en ook al enkele lenzen gekocht, eveneens dezelfde lens als uw defecte gekocht, prima lens overigens..
        Kan alleen maar positieve reacties over deze winkel en hersteldienst geven, misschien niet supergoedkoop maar eerlijk en zelfs garantie ( en niet voldaan centjes terug).
        Als hij niet zeker is van de reparatie ( wegens eventueel te duur of niet de moeite) zal hij het ook zeggen...zoals Cookie reeds schrijft.
        Veel sucses
        Leo

        Comment


        • #5
          Re: reparatie bij foto cine centrum

          Dankjewel !

          heb de lens gisteren binnengedaan, het blijkt een vaker voorkomend probleem te zijn en de herstelling zou rond de 100 a 120 euro kosten.

          Indien niet herstelbaar worden er geen kosten aangerekend, moest het zwaar over die prijsklasse gaan wordt ik telefonisch verwittigd. Ongeveer 2 tot 3 weken zou ze in reparatie zijn, 'k houd jullie op de hoogte !

          en inderdaad een mooie collectie tweedehandslenzen te koop !
          Nikon D90 + kitlens 18-105 mm f/3.5-5.6
          70-300 mm f/4-5.6 + 50mm f/1.4D AF
          35-70 mm f/2.8

          Comment

          Working...
          X