Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nog net geen herfskleuren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nog net geen herfskleuren

    Wellicht nog een tweetal weken wachten tot de herfstkleuren echt gaan uitkomen.
    Voorlopig moeten we het hiermee doen:

    jAlbum is the most flexible way to share photo galleries on the Internet. Create stunning online photo albums. Share with friends.



    commentaar steeds welkom!

    [Mod]Achter een linkje geplaatst wegens te groot. Houd aub rekening met de BD-afmetingen: 900px langste zijde en <400KB bestandsgrootte[/Mod]
    Last edited by LesC; 25 oktober 2009, 19:23. Reden: Foto achter linkje geplaatst
    Nikon

  • #2
    Re: nog net geen herfskleuren

    Zou leuk zijn mocht je krak dezelfde foto binnen een paar weken nemen en dan de 2 hier zetten :-)

    Verder niks op aan te merken op de foto maar ik mis hier iets van eye-catcher

    Comment


    • #3
      Re: nog net geen herfskleuren

      mooie opbouw maar mis wat frisheid.
      (ook te groot hoor).
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: nog net geen herfskleuren

        goede landschapsfoto.

        Comment


        • #5
          Re: nog net geen herfskleuren

          Om wat frisheid in de bewerking te krijgen, is het aan te bevelen om het witpunt in Niveaus opnieuw in te stellen. In zijn algemeenheid mis ik wat algemene scherpte in de foto. Het ontbreken van deze (kwalitatieve) scherpte heeft mogelijk te maken met het verkleinen van de foto. Voor het overige is het een leuke compositie (door de bossages en de kleurvlakken).

          Comment


          • #6
            Re: nog net geen herfskleuren

            ik zal de volgende week eens checken of er meer kleuren zijn en dan gelijk met de commentaren rekening houden.
            thx,
            Nikon

            Comment

            Working...
            X