Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geheugenkaart.be?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Geheugenkaart.be?

    Hallo,

    Ik probeer tevergeefs contact op te nemen via email met bovenstaande shop!
    Ofwel komt mijn mail terug, ofwel geen respons.

    Iemand die weet wat daar gaande is?
    Groetjes, Beauke
    Mijn foto's

  • #2
    Re: Geheugenkaart.be?

    Ze hebben nu een nieuwe webstek

    De service is dezelfde gebleven.

    Mvg,
    Chris
    Geniet van foto's maken

    Comment


    • #3
      Re: Geheugenkaart.be?

      Bedankt voor de informatie Chris.
      Groetjes, Beauke
      Mijn foto's

      Comment


      • #4
        Re: Geheugenkaart.be?

        Oorspronkelijk geplaatst door Beauke Bekijk bericht
        Hallo,

        Ik probeer tevergeefs contact op te nemen via email met bovenstaande shop!
        Ofwel komt mijn mail terug, ofwel geen respons.

        Iemand die weet wat daar gaande is?
        Gokje : "Welkom op onze vernieuwde website" ... Misschien draait ie nog niet zo goed

        Anyway, als je vragen hebt bel dan hun helpdesk, die is op weekdagen open van 07.00 tot 22.00 uur. Ik heb zonet geprobeerd en ze nemen op.

        Slu !

        Tjerri

        Comment


        • #5
          Re: Geheugenkaart.be?

          en webmail adressen (zoals hotmail bijvoorbeeld) belanden bij hun ongewenste mail dacht ik.
          "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

          Comment


          • #6
            Re: Geheugenkaart.be?

            Vind het toch maar raar hoor, de prijzen zijn zonder btw en je kan niet afhalen (staat zo op de 'over ons' pagina) ? Dan moet je op een andere site bestellen, en daar kost het allemaal een stuk meer

            Ik heb er vroeger altijd mijn geheugenkaartjes gekocht, gewoon in Putte gaan ophalen, maar dit kan nu alleen maar als je extra betaald ?

            Mark
            Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
            Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

            Comment


            • #7
              Re: Geheugenkaart.be?

              Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
              Vind het toch maar raar hoor, de prijzen zijn zonder btw en je kan niet afhalen (staat zo op de 'over ons' pagina) ? Dan moet je op een andere site bestellen, en daar kost het allemaal een stuk meer

              Ik heb er vroeger altijd mijn geheugenkaartjes gekocht, gewoon in Putte gaan ophalen, maar dit kan nu alleen maar als je extra betaald ?

              Mark
              Moet men de prijzen niet inclusief btw vermelden of ben ik mis?
              In ieder geval, ik had er eerlijk gezegd niet op gelet, vooral omdat er niet incl/excl. btw staat denk je dat het mét btw is.

              Vond de Canon 5DII aan 1998,- niet mis maar nu is het duidelijk.
              Groetjes, Beauke
              Mijn foto's

              Comment


              • #8
                Re: Geheugenkaart.be?

                Via de Belgische site Cinteff.be kom je er ook.
                Alle prijzen inclusief BTW en afhalen mogelijk.

                Comment


                • #9
                  Re: Geheugenkaart.be?

                  Oorspronkelijk geplaatst door jefken61 Bekijk bericht
                  Via de Belgische site Cinteff.be kom je er ook.
                  Alle prijzen inclusief BTW en afhalen mogelijk.
                  Dit klopt, maar vergelijk de prijzen van cinteff.be eens met die van topfoto.nu ... dan is mijn opmerking onmiddellijk duidelijk.

                  Op topfoto.nu staat de 580EX II aan 319 Euro, terwijl deze op cinteff.be wel ineens 379 Euro staat hé, enkel en alleen omdat ze afhaling aanbieden via cinteff en enkel versturen als je via topfoto.nu besteld ? Trouwens dit is niet het verschil in btw, want 319 + 21% komt op 385.99, dus ergens klopt het niet helemaal vind ik. Nog een voorbeeld, de EOS 7D, bij topfoto.nu aan 1549 terwijl op cinteff.be aan 1741 (alhoewel ik niet denk dat hij er nog maar eentje zal verkopen aan deze prijzen )

                  Als je de gegevens leest op topfoto.nu staat er duidelijk dat de items uit een centrale, Europese stock komen ... dus waarschijnlijk geen 2 jaar garantie, terwijl je het in Putte gaat ophalen heb je in België gekocht, dus wettelijk 2 jaar garantie ... waarschijnlijk schuilt daar het addertje in het gras, het zou me zelfs niet verwonderen dat je geen Belgisch toestel krijgt als je op .nu besteld, terwijl dit voor cinteff.be waarschijnlijk wel het geval zal zijn (als het allemaal eerlijk gespeeld wordt), daarom ook het prijsverschil denk ik.

                  Mark
                  Last edited by LamboCars; 20 oktober 2009, 14:21.
                  Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                  Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Geheugenkaart.be?

                    Is die zaak al niet verschillende malen failliet geweest en herstart onder een andere naam? Kan verkeerd zijn zenne.
                    Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

                    Comment


                    • #11
                      Re: Geheugenkaart.be?

                      Oorspronkelijk geplaatst door CH Photography Bekijk bericht
                      Is die zaak al niet verschillende malen failliet geweest en herstart onder een andere naam? Kan verkeerd zijn zenne.
                      Is analoog aan onze politieke partijen,met het verschil dat Otto niet in mijn zakken zit.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Geheugenkaart.be?

                        Ik heb net voor het verlof mijn 100-400 bij hen gekocht. Prijs op de site was prijs incl BTW en 3 jaar waarborg. Het klopt dat de lens enkel verzonden wordt. Ik had wel ergens gelezen dat alles vanuit Zwitserland zou verzonden worden waardoor je douanekosten zal hebben. Een telefooontje naar Putte vertelde me dat de lens vanuit Putte wordt verzonden??

                        Nu doordat ik dezelfde week vertrok op reis kon ik uitzonderlijk de lens toch gaan ophalen bij Otte.
                        Want de prijzen op MSC zijn prijzen enkel via verzending. Uitleg van Otte : personeel (lees zijn vrouw) moet ook betaald worden vandaar verschil met cinteff.be

                        Hoe het allemaal precies in elkaar steekt weet ik niet, feit is dat ik een 100-400 voor een zeer aantrekkelijke prijs heb kunnen kopen.

                        mir
                        Last edited by mir; 20 oktober 2009, 19:20.
                        De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                        Comment


                        • #13
                          Re: Geheugenkaart.be?

                          Twee weken geleden 2 Lowepro rugzakken besteld.
                          Prijs betaald zoals op MSC site. So far no problem.
                          Last edited by fisherman; 1 januari 2010, 16:31.
                          Mijn foto's: http://users.telenet.be/marcdewaele

                          Comment


                          • #14
                            Re: Geheugenkaart.be?

                            Heb op 5 januari Canon lens besteld. Nog steeds niet ontvangen. Mail gestuurd, doch geen antwoord. Alle websites zijn van het net gehaald.
                            Mijn foto's: http://users.telenet.be/marcdewaele

                            Comment


                            • #15
                              Re: Geheugenkaart.be?

                              Tja... niet zeggen "Ich habe das nicht gewusst".
                              Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

                              Comment

                              Working...
                              X