Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe lens

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe lens

    Ik ben op zoek naar een nieuwe lens voor mijn Canon 450D. Heb op dit moment mijn dslr zo'n 4 maand (inclusief 18-55 IS) maar ik heb in die tijd gemerkt dat ik toch wel wat mm's mis.

    Nieuwe lens zou voor zowat alles bruikbaar moeten zijn. Sport / Jeugdbeweging / Portret / Landschap / Huis-Tuin / Feesten / ... Het is uiteraard ook toegestaan om tot hetzelfde (of beter) resultaat te komen met 2 lenzen.. Maximaal zo'n 300 euro (Miss nog een beetje meer) te spenderen..

    Bedankt !

  • #2
    Re: Nieuwe lens

    met jouw budget is het onmogelijk om hiervoor een lens (of meerdere) aan te schaffen.
    zelf één lens gaat nog steeds buiten je budget vallen...

    het beste dat ik kan bedenken voor jou is een 70-200 f4 (non IS) maar dan ga je je budget zelfs nog een klein beetje moeten optrekken
    5DmkIII en wat glas

    Comment


    • #3
      Re: Nieuwe lens

      een EFS 55-250 4-5.6 IS moet je voor dat bedrag toch kunnen aanschaffen, niet?

      ben daar zelf toch tevreden over (als beginneling - met identieke body als TS)
      People don't quit playing games when they grow old; they grow old when they quit playing games.
      http://www.flickr.com/photos/canon_elvis/

      Comment


      • #4
        Re: Nieuwe lens

        De EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS kost € 212,51 bij Konijn.
        Heel scherp en mooie zachte kleuren.
        Prijs/kwaliteit kunt ge niks beter vinden.
        Een EF 70-200mm f/4.0 L IS USM kost € 965,97, zonder IS € 517,55.
        Heel scherp volle kleuren, metalen vatting (kunststof bij de 55-250) en super snelle AF.
        Specifiek voor sport zou ik de 70-200 IS aanraden.
        Af en toe sport zou ik de 55-250 aanraden (of je eisen zouden veel hoger moeten liggen).
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment

        Working...
        X