Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie gaat komende donderdag winkelen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wie gaat komende donderdag winkelen?

    En zich Windows 7 aanschaffen?
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

  • #2
    Re: Wie gaat komende donderdag winkelen?

    ik, absoluut zeker ... (maar niet komende donderdag .. ik wacht op academic download LOL)

    Comment


    • #3
      Re: Wie gaat komende donderdag winkelen?

      Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
      ik, absoluut zeker ... (maar niet komende donderdag .. ik wacht op academic download LOL)
      Haha.

      Ik vraag me af wie hier nog de volle pot betaalt.
      Zelf ben ik al lang aan 't zoeken om dat te voorkomen maar ik heb niks gevonden tot nu toe.

      * mijn SSD is onderweg. (Intel 160 giga).
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #4
        Re: Wie gaat komende donderdag winkelen?

        ik ben zinnens donderdag W7 officieel te installeren. Ik kan niet langer wachten en heb een nieuw OS nodig op de PC.

        vraag is alleen... van waar?

        Ik heb email van Carrefour waar ie aan 119euro + 16Gig USB key (gratis) staat vanaf donderdag, echter ik denk dat dit een typefout is en het eigelijk de upgrade is die ze verkopen (die staat overal 119)

        Patrick

        Comment


        • #5
          Re: Wie gaat komende donderdag winkelen?

          Oorspronkelijk geplaatst door perk Bekijk bericht
          ik ben zinnens donderdag W7 officieel te installeren. Ik kan niet langer wachten en heb een nieuw OS nodig op de PC.

          vraag is alleen... van waar?

          Ik heb email van Carrefour waar ie aan 119euro + 16Gig USB key (gratis) staat vanaf donderdag, echter ik denk dat dit een typefout is en het eigelijk de upgrade is die ze verkopen (die staat overal 119)

          Patrick
          Perk,

          Zeg eens precies wat je wilt kopen.
          Zelf ga ik voor de Ultimate 64 bit (OEM).
          Staat hier in Hasselt aan 199,95 euro.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • #6
            Re: Wie gaat komende donderdag winkelen?

            mijn exemplaar is juist aangekomen
            My Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg

            Comment


            • #7
              Re: Wie gaat komende donderdag winkelen?

              Kheb ne vista 64bit met upgrade7 aangeschaft maand of 2 terug, dus ik wacht op de upgrade.



              grtz
              glenn
              Mijn site...
              vandaelefotografie.be
              * BD0916BE *

              Comment


              • #8
                Re: Wie gaat komende donderdag winkelen?

                Ik wacht ook op de upgrade van Vista naar Win 7 na aankoop van een nieuwe laptop 2 maanden geleden.

                Het zal de Home Premium zijn. Ik denk echter nog wel een Ultimate-versie bij te nemen nadien (voor andere pc). Blijkbaar zou 32 bits en 64 bits op 1 CD/DVD staan en moet je dus enkel kiezen bij de installatie... Klopt dit?

                Iemand een idee of de 'Upgrades' die door computerfabrikanten beloofd zijn ook de basisprogramma's van die fabrikant bevatten ineens? (vb. HP in mijn geval heeft enkele HP-tooltjes standaard bij geïnstalleerd op een nieuwe pc)

                Zouden deze licenties op meerdere pc's kunnen werken?

                Wat is het verschil met een OEM-versie en gewone versie, buiten de prijs en dat Microsoft niet zelf ondersteuning biedt (zo leest men het toch, hoewel al de ondersteuning via internet verloopt tegenwoordig en te downloaden is)?
                - SoTHoS.be - = Canon EOS 30D & 5DII - EF 85 f/1.8 USM - EF 100 f/2.8 Macro USM - EF 24-105 f/4.0 L IS USM - EF 70-200 f/2.8 L IS USM - EF 300 f/4 L IS USM - EF 1.4x ext. - 580 EX II - 430EX - MR-14EX - ... = -

                Comment


                • #9
                  Re: Wie gaat komende donderdag winkelen?

                  Hallo,

                  Hier zal een gratis update komen van de 64-bit versie (upgrade inbegrepen bij aankoop van nieuwe desktop PC's begin september).
                  Hoewel, de 64-bits versie van Windows werkt hier eigenlijk probleemloos (tot nu toe )

                  Jaja
                  Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                  Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                  Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wie gaat komende donderdag winkelen?

                    de Home Premium is goed genoeg voor ons.

                    Ik heb opzettelijk niet de vista met upgrade gekocht omdat ik een originele windows 7 installatie wou, en geen update/patch of iets dergelijks.

                    Patrick

                    Comment


                    • #11
                      Re: Wie gaat komende donderdag winkelen?

                      Oorspronkelijk geplaatst door perk Bekijk bericht
                      de Home Premium is goed genoeg voor ons.

                      Ik heb opzettelijk niet de vista met upgrade gekocht omdat ik een originele windows 7 installatie wou, en geen update/patch of iets dergelijks.

                      Patrick
                      Goed idee Patrick.
                      Zelf verkies (en betrouw) ik ook enkel een nieuwe, zuivere installatie.
                      Het zal wel extra werk zijn om alle programma's weer te installeren maar daar geef niks om
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment


                      • #12
                        Re: Wie gaat komende donderdag winkelen?

                        ik zie net dat de foto in Carrfours email een doos toont met 'upgrade' op...
                        dus daar ben ikke niets mee.

                        Patrick

                        Comment


                        • #13
                          Re: Wie gaat komende donderdag winkelen?

                          Hier ga ik gewoon wachten tot ik mijn volgend pc'je koop. Ik ben niet meer zot genoeg om telkens up te graden...
                          Op mijn oudje staat ook de RC1, maar meestal gebruik ik Vista, omdat daar al mijn programma's op staan...

                          1 licentie installeren op meerdere PC's is niet echt legaal hé. Ik dacht wel dat Microsoft in een aantal landen (oa Nederland) ging zorgen voor gezinslicenties die je LEGAAL op 3 PC's mag installeren. Maar ik dacht dat ze België hierbij vergeten waren...

                          OEM licenties horen bij een bepaalde PC. Als je later je PC vernieuwt, kan je die licentie niet gebruiken op je nieuwe PC (wat dus wel mag bij een "echte" licentie). Ook de support wordt NIET door Microsoft gegeven maar door de leverancier van de hardware.
                          Als je dus zelf een PC samenstelt, en je installeert daarop een OEM, moet je dus zelf instaan voor de support op je Windows... (in theorie natuurlijk). Support en updates zijn trouwens niet hetzelfde... Updates werken uiteraard ook op OEM licenties
                          Groeten,

                          Polleke

                          Comment


                          • #14
                            Re: Wie gaat komende donderdag winkelen?

                            Ik draai reeds voor een maandje (bij aanschaf SSD) een officiële entreprise versie. Is zo goed als gelijk een Ultimate voor mij althans.
                            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                            Comment


                            • #15
                              Re: Wie gaat komende donderdag winkelen?

                              ik ga zeker over stappen op windows 7
                              en ubuntu 9.10
                              Last edited by jesse2314; 25 oktober 2009, 19:11.

                              Comment

                              Working...
                              X