Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Naar buiten beste vrienden ....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Naar buiten beste vrienden ....

    Wat zitten WIJ hier eigenlijk binnen aan onze pc te tikken ?
    Zo'n lekker weer .... allemaal naar buiten om te wandelen, fietsen en misschien in't zonneke nog een terraske meepikken met de jas aan onder een verwarmd terras.
    Het kan natuurlijk ook dat jij met je laptop buiten zit en dan geef ik je ook gelijk.
    Ik wens iedereen nog een prettige zondag.

  • #2
    Re: Naar buiten beste vrienden ....

    Het is nog middag...

    Deze morgen al buiten geweest en na de middag nog een fikse wandeling in dit prachtige winterzonnetje!
    - SoTHoS.be - = Canon EOS 30D & 5DII - EF 85 f/1.8 USM - EF 100 f/2.8 Macro USM - EF 24-105 f/4.0 L IS USM - EF 70-200 f/2.8 L IS USM - EF 300 f/4 L IS USM - EF 1.4x ext. - 580 EX II - 430EX - MR-14EX - ... = -

    Comment


    • #3
      Re: Naar buiten beste vrienden ....

      'k ben der mee weg zie....naar het voetbal kijken van onze plaatselijke "sterren"...alhoewel de "derde time" altijd de beste is.

      grts
      perman
      perman
      canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

      Comment


      • #4
        Re: Naar buiten beste vrienden ....

        Of misschien met je fototoestel eropuit trekken, wat ik straks ga doen. De wolkenpartijen verlenen er zich voor. Ik heb daarstraks buiten gegeten. Misschien de laatste keer, misschien ook niet. Wie zal het zeggen...
        Jochenvde Photography
        Flickr

        Comment


        • #5
          Re: Naar buiten beste vrienden ....

          Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
          Wat zitten WIJ hier eigenlijk binnen aan onze pc te tikken ?
          Zo'n lekker weer .... allemaal naar buiten om te wandelen, fietsen en misschien in't zonneke nog een terraske meepikken met de jas aan onder een verwarmd terras.
          Het kan natuurlijk ook dat jij met je laptop buiten zit en dan geef ik je ook gelijk.
          Ik wens iedereen nog een prettige zondag.

          Spijtig genoeg zijn er sukkelaars als ik die moeten werken waardoor het vandaag een normale werkdag is.

          Comment


          • #6
            Re: Naar buiten beste vrienden ....

            Heb deze ochtend 12 km gejogged. Ben blij dat ik nu achter mijn PC zit
            Homo Sapiens Pentaxiensis

            Comment


            • #7
              Re: Naar buiten beste vrienden ....

              tis te mooi weer, om (onder) een verwarmt terras te gaan zitten hoor.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Naar buiten beste vrienden ....

                Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
                'k ben der mee weg zie....naar het voetbal kijken van onze plaatselijke "sterren"...alhoewel de "derde time" altijd de beste is.

                grts
                perman

                Twas 3-1 voor de 5jarigen hier (matchke onderling), best wel grappig op sommige momenten.


                Glenn
                Mijn site...
                vandaelefotografie.be
                * BD0916BE *

                Comment

                Working...
                X