Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lange wapper

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lange wapper

    'k Ben net gaan stemmen.Man, man, man, dat was niet te doen dat zag daar zwart van 't volk.
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

  • #2
    Re: Lange wapper

    Ik denk dat we beter hier niet de polemiek openen omwille van het maatschappelijk discussie-gehalte.
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

    Comment


    • #3
      Re: Lange wapper

      Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
      Ik denk dat we beter hier niet de polemiek openen omwille van het maatschappelijk discussie-gehalte.
      nagel op de kop
      mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

      IMac/IPad/Mac Air 
      D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

      Comment


      • #4
        Re: Lange wapper

        omwille van het maatschappelijk discussie-gehalte.
        en waarom mogen maatschappelijke discussies hier niet?
        heb ik nooit goed begrepen hoor.
        waarvan heeft men schrik?

        Comment


        • #5
          Re: Lange wapper

          Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
          en waarom mogen maatschappelijke discussies hier niet?
          heb ik nooit goed begrepen hoor.
          waarvan heeft men schrik?
          omdat het hier een foto forum is en dit steeds binnen de kortste keren uit zal monden in te hevige discussies, flaming, ruzie stoken, enz
          mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

          IMac/IPad/Mac Air 
          D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

          Comment


          • #6
            Re: Lange wapper

            Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
            en waarom mogen maatschappelijke discussies hier niet?
            heb ik nooit goed begrepen hoor.
            waarvan heeft men schrik?
            Om het sereen voortbestaan van het forum in ere te houden, denk ik.
            Anders is het hier binnen de kortste keren gedaan.
            En over die Wapper kan men hier lang doorbomen.
            Minder glas dan vroeger, maar beter.

            Comment


            • #7
              Re: Lange wapper

              Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
              niet te doen dat zag daar zwart van 't volk.
              hier in het dorp ook gisteren, maar dat was voor de (gratis) griepprik!
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Lange wapper

                Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
                omdat het hier een foto forum is en dit steeds binnen de kortste keren uit zal monden in te hevige discussies, flaming, ruzie stoken, enz
                Even bekijken en zien welke richting het uitdraait. Dan kan nog ingegrepen worden. Daarom zijn er toch moderatoren of niet?

                En over die Wapper kan men hier lang doorbomen. klopt maar ook een deel(tje) van mijn centen als Limburger zijn er mee gemoeid.
                Last edited by vinstermik; 18 oktober 2009, 11:50.

                Comment


                • #9
                  Re: Lange wapper

                  Inderdaad, die hier zoals iedereen verwacht 24/24 actief en aanwezig zijn . . . maatschappelijke discussies brengen niets bij aan een fotografie forum, ze hebben ooit bijna geleid tot het verdwijnen van chitchat . . . de ruzies en de commentaren waren niet meer onder controle te houden, moderatoren kregen dreig pm's en verwijten naar het hoofd geslingerd. Daarom is in het forumreglement het verbod opgenomen. Er bestaan honderden fora die juist specifiek hierop gericht zijn, daar mogen jullie naar hartelust discuteren
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Lange wapper

                    Ik dacht hier ook hetzelfde topic te openen, maar ik heb het toch maar niet gedaan omdat dit nogal rap een maatschappelijke/politieke discuttie teweegbrengt, wat tegen de forumregels is. Dus zal ik mijn mening hierover ook niet zeggen
                    Jochenvde Photography
                    Flickr

                    Comment


                    • #11
                      Re: Lange wapper

                      Als de Langen Wapper er is zullen er hier héél veel foto's van verschijnen. Dus eigenlijk hoort deze discussie hier wel degelijk thuis.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Lange wapper

                        We kunnen het ook over een andere boeg gooien natuurlijk...

                        Welk traject zou de mooiste beelden opleveren? De stijlvolle wapper die hoog boven de stad loopt of een tunneltraject diep onder de grond maar daarbij dan wel het authentieke zicht op de stad?

                        Dus wat zou jou voorkeur genieten om een mooi beeld te maken?

                        En dus niet reageren vanuit politiek of maatschappelijk standpunt.
                        - SoTHoS.be - = Canon EOS 30D & 5DII - EF 85 f/1.8 USM - EF 100 f/2.8 Macro USM - EF 24-105 f/4.0 L IS USM - EF 70-200 f/2.8 L IS USM - EF 300 f/4 L IS USM - EF 1.4x ext. - 580 EX II - 430EX - MR-14EX - ... = -

                        Comment


                        • #13
                          Re: Lange wapper

                          Oorspronkelijk geplaatst door kourni Bekijk bericht
                          Als de Langen Wapper er is zullen er hier héél veel foto's van verschijnen. Dus eigenlijk hoort deze discussie hier wel degelijk thuis.
                          da's net het spijtige. Het ontwerp is best ok, maar de maatschappelijk kost ervan
                          The Knight That Says Ni...kon

                          Comment


                          • #14
                            Re: Lange wapper

                            Oorspronkelijk geplaatst door kourni Bekijk bericht
                            Als de Langen Wapper er is zullen er hier héél veel foto's van verschijnen. Dus eigenlijk hoort deze discussie hier wel degelijk thuis.
                            Nice try . . . Foto's mogen zeker in het fotografie gedeelte zolang de commentaar maar over de kwaliteit van de foto's gaat en niet over de pro en contra van het al dan niet bouwen van de Lange wapper . . .
                            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                            Comment


                            • #15
                              Re: Lange wapper

                              Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
                              da's net het spijtige. Het ontwerp is best ok, maar de maatschappelijk kost ervan
                              Ja, maar er zijn nog andere dingen die ook een grote maatschappelijke kost veroorzaken en waarover geen referendum wordt gehouden.

                              Over de fotografische waarde van de brug: ik vind de meeste brugfoto's weinig origineel.
                              het ligt zo voor de hand om een brug te fotograferen.
                              zoals die kitcherige brug met die gekleurde verlichting die hier soms op het forum verschijnt, kan niet op de naam van de gemeente komen.
                              Die lange Wapper ziet er op het eerste zicht niet kitcherig uit, maar ik zou het toch niet echt een kadootje aan de fotografen noemen.
                              Net zoals de Erasmusbrug in Rotterdam, ook platgefotografeerd.
                              Er zijn volgens mij interessantere foto's te nemen.

                              Comment

                              Working...
                              X