Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gotische kruisbogen. + Update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gotische kruisbogen. + Update

    Bij de eerste ochtendmist een aantal dagen geleden,ontwaarde ik deze natuurlijke kruisbogen in de tuin.Het zijn zulke dingen die bijvoorbeeld de Art Nouveau illustrators destijds hebben geïnspireerd,zoals Mucha.Ook voor glasramen geschikt.

    Ik maak mij geen illusies omtrent het aantal ooh's dat deze foto's gaan genereren hoor,maar wilde ze desondanks toch laten zien.










    Walter




    Enkele gesymmetreerde voorbeelden die duidelijker maken waar ik naartoe wil :


    Last edited by Phororhacos; 19 oktober 2009, 10:31.
    D850

  • #2
    Re: Gotische kruisbogen.

    Ik maak mij geen illusies omtrent het aantal ooh's dat deze foto's gaan genereren hoor,maar wilde ze desondanks toch laten zien.
    Geen ooh's maar samen met je tekst zijn deze foto's uiterst interessant .... je kan indd. prachtig zien waar de Art Nouveau kunstenaars hun inspiratie soms haalden
    The quickest way to make money at photography is to sell your camera

    Comment


    • #3
      Re: Gotische kruisbogen.

      Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk bericht
      Geen ooh's maar samen met je tekst zijn deze foto's uiterst interessant .... je kan indd. prachtig zien waar de Art Nouveau kunstenaars hun inspiratie soms haalden
      Volgens mij waren de uitvinders van de gotiek eerst.

      Simpele plaatjes, waarvan de tweede meer details in de voorgrond heeft.
      Vriendelijke groet,

      Jos

      Comment


      • #4
        Re: Gotische kruisbogen.

        Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
        Volgens mij waren de uitvinders van de gotiek eerst.

        Simpele plaatjes, waarvan de tweede meer details in de voorgrond heeft.


        De gotiek kwam uiteraard voor de Jugendstil,maar nogal wat wat Jugendstil ontwerpers hebben inspiratie gevonden in de (laat ) gotiek.


        Walter
        D850

        Comment


        • #5
          Re: Gotische kruisbogen. + Update

          Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
          Ik maak mij geen illusies omtrent het aantal ooh's dat deze foto's gaan genereren hoor,maar wilde ze desondanks toch laten zien.
          Je hebt gelijk - ik ga er niet van in de rooie...
          Maar je bewerking vind ik bijzonder creatief, spitsvondig en zeer leuk om naar te kijken
          Greetz, Kariboe
          * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
          Euh... deze quotering is zeer subjectief !

          Comment

          Working...
          X