Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

U2 tickets

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • U2 tickets

    Net zoals veel anderen vandaag om 9u beginnen bellen (4 telefoons ), sms-en en surfen voor U2 tickets. En ja hoor, ik heb er kunnen bemachtigen. Alé, dat denk ik toch. Op de website kreeg ik een voorlopige reservatiebevestiging, totdat ze de betaling (Visa) ontvangen hadden. Nu heb ik nog steeds geen definitieve bevestiging ontvangen, is dat normaal? Een Visa betaling wordt toch al na een paar minuten bevestigd? Zijn er hier nog mensen die tickets besteld hebben?

  • #2
    Re: U2 tickets

    Is normaal , Dinsdag besteld , woensdag bevestiging gekregen en van visa gegaan.

    Comment


    • #3
      Re: U2 tickets

      Oorspronkelijk geplaatst door kourni Bekijk bericht
      Net zoals veel anderen vandaag om 9u beginnen bellen (4 telefoons ), sms-en en surfen voor U2 tickets. En ja hoor, ik heb er kunnen bemachtigen. Alé, dat denk ik toch. Op de website kreeg ik een voorlopige reservatiebevestiging, totdat ze de betaling (Visa) ontvangen hadden. Nu heb ik nog steeds geen definitieve bevestiging ontvangen, is dat normaal? Een Visa betaling wordt toch al na een paar minuten bevestigd? Zijn er hier nog mensen die tickets besteld hebben?
      Hier hetzelfde verhaal. Zelfs de bevestiging via mail duurde lang.
      Ik hoop dat alles in orde is.

      Kan je je Visa-transacties ergens online opvragen?
      Fuji FinePix S100fs

      Comment


      • #4
        Re: U2 tickets

        Oorspronkelijk geplaatst door RuZ Bekijk bericht
        Kan je je Visa-transacties ergens online opvragen?
        Heb net eens gekeken en nog geen trasactie te zien. Ik veronderstel dat het wel even kan duren aangezien ze tienduizenden betalingen moeten verwerken. Maar ik zou toch wel 100% zeker willen weten dat ik ze heb. Vorige keer was ik al héél teleurgesteld dat ik niet bij de gelukkigen was.

        Heeft er toevallig iemand met SMS kunnen bestellen? Dit ruikt namelijk naar oplichterij.

        Comment


        • #5
          Re: U2 tickets

          Net m'n bevestiging van Visa-betaling ontvangen! (Van Proximus Go for Music)
          We zijn zeer tevreden dat we erbij zijn! Verleden keer hebben we via de wachtlijst nog tickets kunnen bemachtigen.

          Via SMS heb ik niet gedaan, blijkbaar kan je dan niet je tickettype kiezen.
          We wilden tickets van 75 euro, en als die niet meer beschikbaar zouden zijn eventueel die van 90 euro. Maar stel dat je via SMS bestelt, en je krijgt er van 150 euro? Dat is toch een serieus verschil, niet?
          Fuji FinePix S100fs

          Comment


          • #6
            Re: U2 tickets

            Soms duurt het een dag of een paar dagen voordat de transactie bevestiging in orde is.
            Dus even geduld hebben soms Komt allemaal in orde!

            Comment


            • #7
              Re: U2 tickets

              Ik heb mijn schoonbroer "Spikke" vriendelijk bedankt om op de eerste rij te gaan staan voor een luttele 250 eurokes...Das 500 euro voor mij en Miss Spikke...Daar kan je al iets anders meee doen..
              Leg 400 euro bij en koop een Bose systeem en koop achteraf dde DVD en het blaast ook..
              Maar ja..Live is live hé..en das nog wat anders.
              Mvg, Pascal,Schoonspikke
              Als je schiet..schiet dan raak!
              500 PIXHuawei P30 PRO

              Comment


              • #8
                Re: U2 tickets

                Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                Leg 400 euro bij en koop een Bose systeem en koop achteraf dde DVD en het blaast ook..
                Maar ja..Live is live hé..en das nog wat anders.
                Deed me aan deze sketch van W&M denken

                Mvg,
                Frederic (nog altijd trouw geen U2-fan )

                Comment


                • #9
                  Re: U2 tickets

                  Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                  Ik heb mijn schoonbroer "Spikke" vriendelijk bedankt om op de eerste rij te gaan staan voor een luttele 250 eurokes...Das 500 euro voor mij en Miss Spikke...Daar kan je al iets anders meee doen..
                  Leg 400 euro bij en koop een Bose systeem en koop achteraf dde DVD en het blaast ook..
                  Maar ja..Live is live hé..en das nog wat anders.
                  euh koop wat je wilt van muziek installatie maar blijf van Bose af
                  dat is meer marketing dan installatie

                  Comment


                  • #10
                    Re: U2 tickets

                    ik had mijn sms profiel ingesteld op uitsluitend staanplaatsen.
                    Want inderdaad, je zou dure zitplaatsen toegewezen kunnen krijgen ook, terwijl ik voor iemand anders vier kaarten moest bestellen. Hij had het me te laat gevraag voor het eerste concert. Voor het tweede goed op tijd. Bevestiging ook al gekregen.
                    "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

                    Comment


                    • #11
                      Re: U2 tickets

                      Beste,

                      Die tickets zijn pas vandaag de verkoop in gegaan, er zijn er zowat 100.000 verkocht, dus eigenlijk is het wel normaal dat jouw bevestiging nog niet verwerkt is.

                      Ik snap niet hoe je erbij komt dat je opgelicht bent. Go For Music is voor alle duidelijkheid een betrouwbaar bedrijf en doet niet aan oplichting. De aanname en verwerking van 50 à 100.000 verkoopstransacties in pakweg 2 uur tijd is echter een complex proces waarbij vaak overbelasting van het systeem ontstaat of wat soms gewoon in de soep draait. Indien je hebt moeten betalen voor sms'jes die verloren zijn gegaan of niet tijdig door de telefoonmaatschappij verwerkt zijn, kan je best contact opnemen met de klantendienst van je gsm-operator. Voor zover ik weet kan je die paar euro op die manier van je komende factuur recupereren. Kijk eventueel eens bij de FAQ van Go For Music of Teleticketservice.

                      Comment


                      • #12
                        Re: U2 tickets

                        Wij hebben 3 tickets voor donderdag kunnen krijgen van 90 euro via de pc, hebben toch al een bevestigingsmail gekregen voor de geslaagde reservatie.
                        P.S. Ik ben er voor de vierde keer op rij bij
                        Canon 40 D/EF-S 17-85 mm IS USM/ zonnekap/ EF 70-200 mm f/4 L IS USM/ circ.pol.filter BW/opzetflits 430 EX/ omnibounce.

                        Comment


                        • #13
                          Re: U2 tickets

                          Oorspronkelijk geplaatst door al murphy Bekijk bericht
                          Beste,

                          Die tickets zijn pas vandaag de verkoop in gegaan, er zijn er zowat 100.000 verkocht, dus eigenlijk is het wel normaal dat jouw bevestiging nog niet verwerkt is.

                          Ik snap niet hoe je erbij komt dat je opgelicht bent. Go For Music is voor alle duidelijkheid een betrouwbaar bedrijf en doet niet aan oplichting. De aanname en verwerking van 50 à 100.000 verkoopstransacties in pakweg 2 uur tijd is echter een complex proces waarbij vaak overbelasting van het systeem ontstaat of wat soms gewoon in de soep draait. Indien je hebt moeten betalen voor sms'jes die verloren zijn gegaan of niet tijdig door de telefoonmaatschappij verwerkt zijn, kan je best contact opnemen met de klantendienst van je gsm-operator. Voor zover ik weet kan je die paar euro op die manier van je komende factuur recupereren. Kijk eventueel eens bij de FAQ van Go For Music of Teleticketservice.

                          Ik zeg niet dat Go For Music geen betrouwbaar bedrijf is. Ik zeg alleen dat hun booking via sms naar oplichterij ruikt. Een sms om tickets te bestellen kost €0,5, een antwoord van hun ook €0,5. Vanaf 9u00 kon je via sms bestellen. Ik en vele anderen kregen als antwoord op een sms van 9u15 dat de service nog niet actief was. Waarschijnlijk worden deze sms-en wel aangerekend. Dan later nog sms gestuurd en uiteindelijk geen tickets via die weg kunnen bemachtigen. Kan toch niet! Om 9u20 stuur ik een sms voor EENDER WELKE PLAATSEN. Ik krijg geen plaatsen, maar je kan wel nog tot 's avonds tickets kopen via hun website...????

                          Gelukkig heb ik op 2 paarden gewed, en heb ik via hun website toch ticets te pakken

                          Comment


                          • #14
                            Re: U2 tickets

                            Net mail gehad van Proximus Go for Music ivm het falen van de sms reservering.
                            Ik lees echter nergens dat de kosten voor de sms-en niet aangerekend zullen worden. Ik ben eens benieuwd als ik mijn gsm afrekening krijg!

                            Mail van Proximus Go for Music:
                            Beste,

                            Uw sms-ticketing aanvraag voor het U2-concert heeft zaterdag mogelijk vertraging opgelopen of is zelfs niet verder behandeld geweest. Allereerst willen wij ons hiervoor verontschuldigen. Wij betreuren het ook ten zeerste dat u zaterdag over dit probleem geen informatie van ons heeft ontvangen via sms.

                            Het probleem is ontstaan bij de verwerking van het sms-verkeer bij de toeleverancier van de sms-berichten, The Ring Ring Company. Door de massale en zeer goede werking van de internetverkoop konden niet alle sms-bestellingen onmiddellijk verwerkt worden. Het opnieuw aanbieden voor behandeling werd niet altijd correct uitgevoerd en sommige sms-bestellingen eindigden hierdoor op een dood spoor.

                            Ook heeft er zich een korte onderbreking in het Proximus sms-netwerk voorgedaan, waardoor sommige sms-bestellingen binnen het sms-ticketing systeem eveneens niet verder opgevolgd werden.

                            Proximus Go For Music en The Ring Ring Company nemen de verantwoordelijkheid hiervoor op zich en verontschuldigen zich tegenover de gebruikers. Alles wordt in het werk gesteld om dit verder volledig te onderzoeken en alle systemen op basis hiervan te verbeteren.

                            Met vriendelijke groet,
                            Proximus Go For Music

                            Comment


                            • #15
                              Re: U2 tickets

                              Bij mijn prepaid kaartje jammer genoeg meer dan 3 EUR kwijt aan sms ticketing voor niks.... de vuile rippers.

                              Comment

                              Working...
                              X