Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuwe 18-200mm nikkorlens

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nieuwe 18-200mm nikkorlens

    Ik las in een magazine dat ze binnenkort de populaire 18-200mm nikkorlens gaan upgraden...

    de specificaties blijven hetzelfde ze gaat wel een betere beeldkwaliteit hebben dan zijn voorganger(al ben ik altijd al tevreden geweest van oude)en ze gaan ervoor zorgen dat ze niet meer uitschuift door zijn eigen gewicht wat nu soms ergerlijk is...

    heeft iemand daar al iets over gehoord of wanneer ze uitkomt enz...er stond wel een adviesprijs bij van 950 euro wat ik nogal aan de hoge kant vind eerlijk gezegd...maar adviesprijzen worden toch nog aangepast eens ze in de winkel te koop is dacht ik..

    Grtz Templar
    D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
    Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

  • #2
    Re: nieuwe 18-200mm nikkorlens

    Uitkomprtijs is ongeveer hetzelfde als de eerste.
    Zoomcreep wordt volgens mij alleen geblokkeerd in de 18mm stand met een schuifje en de 'oude' uitvoering was ook geblokkeerd op 18 en 200mm, het best op 18.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: nieuwe 18-200mm nikkorlens

      Je loopt achter.
      Forum voor discussies, vragen en antwoorden over objectieven en andere optische toebehoren zoals lenzen en filters. Bijvoorbeeld: Hulp en advies bij aanschaf van een nieuwe lens, problemen bij de bediening of gebruik, etc ...



      mvg
      Antoine

      Comment

      Working...
      X