Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kantoorgebouw

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • kantoorgebouw


  • #2
    Re: kantoorgebouw

    Niet mis, maar ik vind het licht niet echt meezitten.

    Comment


    • #3
      Re: kantoorgebouw

      Hetgene wat mij enorm stoort aan deze opname, is het gebouw links. Dit breekt het ruimtegevoel rond het gebouw af en geeft geen meerwaarde. Heel jammer. Denk ik dat gebouw weg, vind ik het een spannende compositie. Ook de kleur van de ramen komt hier mooi tot zijn recht en gaat naadloos samen met de grijze muren. In de lucht had ik graag wat meer doortekening gezien.
      Jochenvde Photography
      Flickr

      Comment


      • #4
        Re: kantoorgebouw

        Ik vind de koele kleuren hier heel goed passen. mbt tot de opmerking van Jochen zou je kunnen zeggen dat het linkse gebouw een contrast vormt met de gebogen lijnen van het gebouw rechts. Je zou ook kunnen zeggen dat ik hier een eind weg zit te emmeren.
        Het blijft allemaal erg subjectief. Zou het dan toch kunst zijn ?
        Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

        Comment


        • #5
          Re: kantoorgebouw

          De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik dit een van mn mindere foto's vind.
          (Eigenlijk was het niet gepast om ze in SC te posten).
          Waarom?
          Ik vind het artistieke gehalte van deze foto vrij laag.
          Het mooie aan deze foto wordt vooral door de architect gepresteerd en minder door de fotograaf.
          Wat ik er wel goed aan vind, is de omlijning van de partij lucht (de onregelmatige veelhoek tussen de gebouwen en de kader van de foto), maar dat is dan eerder een toevalstreffer die je achteraf ziet.
          Het is moeilijk om zo een negatieve vorm te ontdekken tijdens het fotograferen zelf.

          Comment

          Working...
          X