Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Net gemist

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Net gemist

    Ik wil me -zoals ik in een ander draadje reeds zei- digitale TV aanschaffen.

    We hebben zondag (11 oktober) 'De Jaren Stillekes' en 'Witse' gemist.
    Een ideaal moment om voor digitale TV te gaan dus, want we zouden die 2 programma's willen bekijken via 'Net Gemist'.

    Maar nu zie ik op de site van 'TV één' dat bij de programma's van Net Gemist deze 2 uitzendingen niet te herbekijken zijn??

    Kan iemand met digitale TV voor me kijken of die inderdaad niet te zien zijn?
    Fuji FinePix S100fs

  • #2
    Re: Net gemist

    Die programma's staan wél op de lijst hoor bij Telenet.
    Je kan dus altijd tot een week terug programma's opvragen, en op de lijst van vorige zondag staan die programma's erbij.

    Het voordeel van digitaal is natuurlijk dat je niet eens moet kiezen, en betalen, voor Net Gemist.
    Met een digicorder neem je die programma's gewoon op. En je kan kiezen: enkel die aflevering, alle afleveringen of altijd de laatste (dan wordt de vorige automatisch gewist ook). En door te kiezen voor alle afleveringen of altijd de laatste kan je nooit vergeten om alles in te stellen.

    Het gaat zelfs zo ver dat Witse, dat we een jaar geleden hadden opgenomen, nu automatisch weer werd opgenomen.

    En als je voor een HD-recorder gaat, en je hebt een plasma of LCD, dan wil je noooooit nog analoog kijken.

    Comment

    Working...
    X