Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Han sur lesse

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Han sur lesse

    Dit tafereeltje kan je vinden bij de ingang van "de grotten van Han". Voor de mooie herfstkleuren was het nog wat te vroeg....met een polafilter en de witbalans op "cloudy" wist ik toch nog een beetje meer warmte in de foto te brengen.

















    Canon 5D + Ef 24-105 L IS ( @24mm ) + B+W Circ pol.
    Iso 50 , f 22 , 2 sec.
    Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
    http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

  • #2
    Re: Han sur lesse

    Jeetje, is het toch al zo ver gevorderd in de Ardennen. Is da niet wat vroeg ? Is deze dit weekend geschoten ???
    Oops, sorry... dit is een mooie plaat Rupsel
    Greetz, Kariboe
    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

    Comment


    • #3
      Re: Han sur lesse

      Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
      Jeetje, is het toch al zo ver gevorderd in de Ardennen. Is da niet wat vroeg ? Is deze dit weekend geschoten ???

      Greetz, Kariboe
      De streek rond Rochefort is toch reeds redelijk geel (sommige soorten bomen althans).
      Maar er is toch nog veel groen ook....nog niet echt het ideale ogenblik voor mooie herfstkleuren. De foto is van vandaag.
      Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
      http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

      Comment


      • #4
        Re: Han sur lesse

        Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
        De streek rond Rochefort is toch reeds redelijk geel (sommige soorten bomen althans).
        Maar er is toch nog veel groen ook....nog niet echt het ideale ogenblik voor mooie herfstkleuren. De foto is van vandaag.
        OK, bedankt ! Dus ten laatste binnen twee weken nog eens naar ginder trekken...
        Greetz, Kariboe
        * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
        Euh... deze quotering is zeer subjectief !

        Comment


        • #5
          Re: Han sur lesse

          voor mij is het een goede, mooie werk

          Groeten

          Joeri
          Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
          www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

          Comment


          • #6
            Re: Han sur lesse

            Mooie plaat, zonder meer
            Web: http://www.hanscouwenbergh.be
            Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

            Comment


            • #7
              Re: Han sur lesse

              Een goed verzorgde plaat met een mooie overgang van
              rustig water naar snel.

              gr.ron.
              http://exhi-fotografie.nl

              Comment


              • #8
                Re: Han sur lesse

                Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
                OK, bedankt ! Dus ten laatste binnen twee weken nog eens naar ginder trekken...
                Greetz, Kariboe
                Als je gaat tijdens het Alleheiligenverlof zit je er meestal midden in....allesins een foto die me nu al laat voorgenieten

                Comment


                • #9
                  Re: Han sur lesse

                  Mooie foto, zoals we altijd van jou gewend zijn. Toch al wat mooie herstkleuren aanwezig.

                  Vorig jaar zat ik in het weekend van de 17-18-19 oktober in de streek van Rochefort en toen waren alle beuken al serieus "rood". Ik heb de indruk dat het dit jaar toch wat later zal zijn. Ik was van plan volgend weekend te gaan, maar misschien moet ik dat nog een weekje uitstellen.
                  Het kan plots wel heel snel gaan...
                  Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com

                  Comment


                  • #10
                    Re: Han sur lesse

                    Oorspronkelijk geplaatst door exhi Bekijk bericht
                    Een goed verzorgde plaat met een mooie overgang van
                    rustig water naar snel.

                    gr.ron.
                    ik volg

                    grtjs

                    jk

                    Comment


                    • #11
                      Re: Han sur lesse

                      Heel mooi compo en kleuren, maar ik vind het water hier niet bij passen, sorry.
                      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Han sur lesse

                        Mooie foto.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Han sur lesse

                          rupselkopke does it again!
                          mooi man, echt

                          Comment


                          • #14
                            Re: Han sur lesse

                            De melkboer bij uitstek

                            Comment


                            • #15
                              Re: Han sur lesse

                              Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                              Heel mooi compo en kleuren, maar ik vind het water hier niet bij passen, sorry.
                              water trekt ook te veel mijn aandacht maar het is een sterke scherpe opname..
                              De kleuren zijn prachtig en de compo zoals altijd nice..
                              Mvg, Pascal,Schoonspikke
                              Als je schiet..schiet dan raak!
                              500 PIXHuawei P30 PRO

                              Comment

                              Working...
                              X