Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Humor in Charleroi

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Humor in Charleroi

    Ja, laat ik zeggen dat de geplande grap echt gieren en brullen zou geweest zijn mocht het gelukt zijn maar helaas:

  • #2
    Re: Humor in Charleroi

    Die zal een volgende keer proberen een betere grap te bedenken.
    Vriendelijke groet,

    Jos

    Comment


    • #3
      Re: Humor in Charleroi

      Hier en hier.
      en hier
      Last edited by Macroshopper; 10 oktober 2009, 23:23.
      'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

      Comment


      • #4
        Re: Humor in Charleroi

        Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
        Die laatste!
        Vriendelijke groet,

        Jos

        Comment


        • #5
          Re: Humor in Charleroi

          Die laatste is echt 1 van de beste ad's die ik in lange tijd gezien heb. Die oorlogsveteraan was ik ook van van plan geweest hier te posten, heerlijk te zien hoe die kerel "cool" blijft tot hij 1x uithaalt en terug zijn "cool" bewaard.
          Zoals de reclame van Mastercard: priceless

          Comment


          • #6
            Re: Humor in Charleroi

            Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
            Ja, laat ik zeggen dat de geplande grap echt gieren en brullen zou geweest zijn mocht het gelukt zijn maar helaas:
            http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...n-camera.dhtml
            Blijkbaar is ons land van naam veranderd ook.

            Toch wel een redelijk overdreven reactie IMO.
            Canon 5D, Olympus OM Zuiko 28f2.8, 50f1.4, 135f3.5, 300f4, Leica Elmarit-R 90f2.8, Yashica ML 50f1.4
            Flickr

            Comment


            • #7
              Re: Humor in Charleroi

              Oorspronkelijk geplaatst door Whodimi Bekijk bericht
              Blijkbaar is ons land van naam veranderd ook.

              Toch wel een redelijk overdreven reactie IMO.
              Ik vind het een perfect begrijpelijke reactie (en correct ook eigenlijk). Moest die kerel nu een dief geweest zijn, dan was karate kid de held.
              Hij gaat zich achteraf dan toch ook meermaals excuseren.
              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

              Comment


              • #8
                Re: Humor in Charleroi

                ten eerste: die verborgen camera daar vind ik nu echt niks aan ! Das echt om mensen te ambeteren. Ik zou ook nie graag hebben dat ze me in zo'n situatie brengen zonder dat ik daarvoor toestemming gegeven heb.
                ten tweede: die gast geeft wel een serieuze goed gemikte en getimede trap !
                ten derde : Zoals iemand bij de reacties zei: als we meer aan verdedigingssport zouden doen dan zouden we misschien af en toe een misdadiger tot de orde kunnen/durven roepen en dan zouden dingen zoals de moord op Joe van Holsbeek af en toe voorkomen kunnen worden (plus, na zo'n slag leer je wel je lesje misschien).
                Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

                Comment


                • #9
                  Re: Humor in Charleroi

                  Een goed geplaatste ura mawashi geri !
                  MAAR!...
                  Ik beken,ik had ook even leedvermaak toen ik die candid practical joker zag neergaan,die typetjes die anderen in een genante positie brengen tot meerdere eer en glorie van henzelf.

                  Maar deze reactie is bij nader inzien walgelijk buitenproportioneel gewelddadig.Willen we zo'n soort samenleving?Waar we alles dadelijk met lomp geweld "oplossen"?
                  Op zo'n filmpje is dat grappig hé,maar zo'n trap kan blijvende hersenschade veroorzaken,of een half gebit vernielen.
                  Persoonlijk hou ik van hogere morele standaarden,en het gebruik van geweld hou ik voor toestanden zoals die gast met die vuilbak,wettige zelfverdediging als het echt niet anders meer kan.



                  Walter
                  D850

                  Comment


                  • #10
                    Re: Humor in Charleroi

                    Juist wat je zegt Walter maar ook hier een MAAR
                    Die oorlogsveteraan waar je het over had heeft zwarte gordel in 2 Japanse gevechtssporten. Dat is niet iedereen gegeven en toegegeven, hoe die kerel zijn koelbloedigheid bewaard strekt tot eer van hem. Topklasse want zijn lichaam is een dodelijk wapen.

                    Ook gezegd, doe je niks dan leven we in een onverschillige maatschappij. Kritiek als zouden we in een verzuurde maatschappij leven waar "men" niet geeft om de persoon naast zich. Niet iedereen heeft deze doorgedreven training als die "man van de vuilbak".
                    Het was misschien een tikkeltje overdreven om zo die man te vloeren maar als het een tasjesdief was geweest en het slachtoffer was een oud besje dan was deze misschien haar kleine pensioentje kwijt mocht hij deze niet gevloerd hebben.

                    En voor alle duidelijkheid: men kan hier toch niet zeggen dat de "grap" boven het niveau van een peuter uitsteekt

                    Comment


                    • #11
                      Re: Humor in Charleroi

                      Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
                      Juist wat je zegt Walter maar ook hier een MAAR
                      Die oorlogsveteraan waar je het over had heeft zwarte gordel in 2 Japanse gevechtssporten. Dat is niet iedereen gegeven en toegegeven, hoe die kerel zijn koelbloedigheid bewaard strekt tot eer van hem.
                      als dat klopt van die zwarte gordels moet hij dat ook kunnen zonder iemand bijna de kop van de romp te trappen. Als Aikidoka vind ik het niet bewonderingswaardig om geweld te beantwoorden met nog extra geweld.
                      The Knight That Says Ni...kon

                      Comment


                      • #12
                        Re: Humor in Charleroi

                        Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
                        als dat klopt van die zwarte gordels moet hij dat ook kunnen zonder iemand bijna de kop van de romp te trappen. Als Aikidoka vind ik het niet bewonderingswaardig om geweld te beantwoorden met nog extra geweld.
                        Ik had het over die man van de vuilnisbak: ter verduidelijking:


                        Wat de man in Charleroi kan of welke training hij wel of niet genoten heeft weet ik niet.
                        Last edited by Sultana; 11 oktober 2009, 17:17.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Humor in Charleroi

                          Geweld vind ik sowieso nooit grappig.
                          Minder glas dan vroeger, maar beter.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Humor in Charleroi

                            Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
                            Geweld vind ik sowieso nooit grappig.
                            Toevallige passanten "ambeteren" tot eigen glorie vind ik ook niet plezant.

                            Mvg.
                            Robert
                            Mvg.
                            Robert
                            Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                            Comment


                            • #15
                              Re: Humor in Charleroi

                              Zou ik nu lid worden van BD; of laat ik het liever zo?
                              Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

                              Comment

                              Working...
                              X