Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

website

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • website

    ook iets in elkaar geknutseld
    laat maar horen wat ofis

    site
    je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
    www.korandoke.be

  • #2
    Re: website

    Ziet er qua lay-out prima uit Toch twee puntjes van kritiek....

    Eerste puntje is een kleintje; De tekst van je biografie-pagina moet qua alinea's en enters hier en daar wat gecorrigeerd worden. (Op de elfde regel bijv. staat alleen maar het woordje 'nog' en dan begint de volgende regel alweer....)

    M'n tweede punt vind ik belangrijker; De foto's worden wat mij betreft echt wat te klein getoond. Jouw foto's mogen best gezien worden, maar dan wel graag wat groter
    www.indetailfotografie.nl

    Comment


    • #3
      Re: website

      Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk bericht
      Ziet er qua lay-out prima uit Toch twee puntjes van kritiek....

      Eerste puntje is een kleintje; De tekst van je biografie-pagina moet qua alinea's en enters hier en daar wat gecorrigeerd worden. (Op de elfde regel bijv. staat alleen maar het woordje 'nog' en dan begint de volgende regel alweer....)

      M'n tweede punt vind ik belangrijker; De foto's worden wat mij betreft echt wat te klein getoond. Jouw foto's mogen best gezien worden, maar dan wel graag wat groter
      ik heb de tekst nu in een apart tekstvlak gezet hopelijk wordt het nu corekt weergegeven.
      ikzelf zie het niet op mijn scherm en op de laptop van mijn v-ke wordt ook alle tekst corekt weergegeven
      graag laten weten of de tekst nu nog verkeerd staat.


      greets
      Last edited by korandoke; 9 oktober 2009, 23:00.
      je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
      www.korandoke.be

      Comment


      • #4
        Re: website

        alles is ondertussen overgezet naar
        www.korandoke.be

        greets
        je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
        www.korandoke.be

        Comment


        • #5
          Re: website

          Oorspronkelijk geplaatst door korandoke Bekijk bericht
          alles is ondertussen overgezet naar
          www.korandoke.be

          greets
          Tekst (de regels/ alinea's e.d.) gaat weer (of nog steeds?) niet goed in je biografie-pagina....

          Verder blijf ik erbij dat de getoonde foto's te klein zijn om echt goed te kunnen bekijken....

          my 2 cents....
          www.indetailfotografie.nl

          Comment


          • #6
            Re: website

            Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk bericht
            Tekst (de regels/ alinea's e.d.) gaat weer (of nog steeds?) niet goed in je biografie-pagina....

            Verder blijf ik erbij dat de getoonde foto's te klein zijn om echt goed te kunnen bekijken....

            my 2 cents....
            met welke browser bekijk je dat ? als ik vragen mag
            wat de afbeeldingen betreft, op een 19" scherm geeft dit al een redelijk formaat vullend beeld.
            tuurlijk is groter altijd beter

            greets
            je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
            www.korandoke.be

            Comment


            • #7
              Re: website

              Oorspronkelijk geplaatst door korandoke Bekijk bericht
              met welke browser bekijk je dat ? als ik vragen mag
              wat de afbeeldingen betreft, op een 19" scherm geeft dit al een redelijk formaat vullend beeld.
              tuurlijk is groter altijd beter

              greets
              Ik heb dit bekeken op Safari en Camino (beide op een Apple dus). Ik bekijk de site op een 15,4" Macbook Pro, met een native resolutie van 1440x900.
              www.indetailfotografie.nl

              Comment


              • #8
                Re: website

                Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk bericht
                Ik heb dit bekeken op Safari en Camino (beide op een Apple dus). Ik bekijk de site op een 15,4" Macbook Pro, met een native resolutie van 1440x900.
                de beelden zijn nu groter aan de tekst kan ik niets veranderen deze site is gemaakt op een windows systeem

                greets
                je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
                www.korandoke.be

                Comment


                • #9
                  Re: website

                  Oorspronkelijk geplaatst door korandoke Bekijk bericht
                  aan de tekst kan ik niets veranderen deze site is gemaakt op een windows systeem

                  greets
                  dat heeft toch niets met uw "systeem" te maken. uw teksten staan vol met <br> tags... wsl de site gemaakt met een generator?

                  Comment


                  • #10
                    Re: website

                    Oorspronkelijk geplaatst door mot Bekijk bericht
                    dat heeft toch niets met uw "systeem" te maken. uw teksten staan vol met <br> tags... wsl de site gemaakt met een generator?
                    klopt

                    greets
                    je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
                    www.korandoke.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: website

                      Netjes!

                      Op de overzichtspagina met galerijen mocht ook wel een foto komen. Dat blad oogt zo kaal op m'n 22 inch scherm.
                      Misschien kan je daar je recentste foto plaatsen.

                      Fotootjes zijn inderdaad klein, maar met de tekst is er hier geen probleem.
                      Vriendelijke groet,

                      Jos

                      Comment


                      • #12
                        Re: website

                        Nog hetzelfde probleem van de tekst.

                        Wat mij ook wat stoort zijn de scrollbalken (zeker omdat ze niet werken en dus overbodig zijn) rond het simpleviewer kader (dus in de gallerij).

                        Site bekeken met Firefox.
                        Groetjes,
                        FilMar, Beeldbrouwer ;-)
                        * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

                        Comment


                        • #13
                          Re: website

                          Oorspronkelijk geplaatst door FilMar Bekijk bericht
                          Nog hetzelfde probleem van de tekst.

                          Wat mij ook wat stoort zijn de scrollbalken (zeker omdat ze niet werken en dus overbodig zijn) rond het simpleviewer kader (dus in de gallerij).

                          Site bekeken met Firefox.
                          bedankt voor de opmerking van de scrollbalk, ondertussen bijgewerkt
                          aan de tekst ook een aanpassing gedaan hopelijk brengt dit soelaas
                          greets
                          Last edited by korandoke; 12 oktober 2009, 00:39.
                          je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
                          www.korandoke.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: website

                            Oorspronkelijk geplaatst door korandoke Bekijk bericht
                            bedankt voor de opmerking van de scrollbalk, ondertussen bijgewerkt
                            aan de tekst ook een aanpassing gedaan hopelijk brengt dit soelaas
                            greets
                            Zonder dank. Ziet er zo beter uit (ook de tekst).
                            Ik zou enkel nog zorgen voor wat ruimte onder de simpleviewer kader (dus dat er ook nog wat lichtgrijs (achtergrond) is onder de kader) zodat die niet aan de onderrand plakt.

                            PS: De titel bij Gallerij Insekten is in een ander lettertype als alle andere titels... (ook Gallery Natuur nakijken)
                            Last edited by FilMar; 12 oktober 2009, 01:27.
                            Groetjes,
                            FilMar, Beeldbrouwer ;-)
                            * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

                            Comment


                            • #15
                              Re: website

                              Oorspronkelijk geplaatst door FilMar Bekijk bericht
                              Zonder dank. Ziet er zo beter uit (ook de tekst).
                              Ik zou enkel nog zorgen voor wat ruimte onder de simpleviewer kader (dus dat er ook nog wat lichtgrijs (achtergrond) is onder de kader) zodat die niet aan de onderrand plakt.

                              PS: De titel bij Gallerij Insekten is in een ander lettertype als alle andere titels... (ook Gallery Natuur nakijken)
                              voor de tekst heb ik wel even moeten zoeken eer ik wist wat er scheelde
                              insekten is aangepast
                              wat scheelt er aan gallerij natuur want ik zie het niet
                              greets
                              Last edited by korandoke; 12 oktober 2009, 01:55.
                              je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
                              www.korandoke.be

                              Comment

                              Working...
                              X