Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

oordeel van

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • oordeel van

    ik heb een mail ontvangen dat mijn foto geselecteerd is voor het oordeel van.
    Nu heb ik deze doorgestuurd maar ik weet ni of het goed was en zou graag van iemand bevestiging krijgen van ontvangst

    groeten
    Nikon D60 VR - Kit 18-55mm - AF-S DX 55-200 mm (met zonnekap) - Flits: Nikon SB-600

  • #2
    Re: oordeel van

    Zou je dan niet best een mail sturen naar de persoon die jou gecontacteerd heeft? Het is namelijk niet zo dat de Shoot-redacteurs hier dagelijks rondhangen, en eigenlijk is jouw vraag niet voor het forum, maar tussen hou en de Shoot medewerker.
    Ik weet dat ik destijds met die persoon gecorrespondeerd heb, omdat ik niet zeker was van het gewenste formaat.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: oordeel van

      Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
      Zou je dan niet best een mail sturen naar de persoon die jou gecontacteerd heeft? Het is namelijk niet zo dat de Shoot-redacteurs hier dagelijks rondhangen, en eigenlijk is jouw vraag niet voor het forum, maar tussen hou en de Shoot medewerker.
      Ik weet dat ik destijds met die persoon gecorrespondeerd heb, omdat ik niet zeker was van het gewenste formaat.
      jah had in mijn mail gevraagd om te reageren bij ontvangst en met de persoon die mlij gecontacteerd heeft heb ik ondertussen ok al een gestuurd. het zal afwachten worden dan
      Nikon D60 VR - Kit 18-55mm - AF-S DX 55-200 mm (met zonnekap) - Flits: Nikon SB-600

      Comment


      • #4
        Re: oordeel van

        Hoi,

        Heb jij dan uiteindelijk antwoord gekregen? En is jouw foto dan in Shoot gekomen?
        Ik heb een gelijkaardig probleem

        Comment


        • #5
          Re: oordeel van

          Oorspronkelijk geplaatst door christelvdborre Bekijk bericht
          Hoi,

          Heb jij dan uiteindelijk antwoord gekregen? En is jouw foto dan in Shoot gekomen?
          Ik heb een gelijkaardig probleem
          Een gelijkaardig probleem? Bedoel je dat jij ook bericht hebt gekregen van de Shoot redactie dat jouw foto in Shoot komt?
          Alleszins: contact opnemen met degene die jou gecontacteerd heeft, da's het enige dat ik kan aanraden.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #6
            Re: oordeel van

            je zou toch op zijn minst verwachten, dat een medewerker van Shoot dagelijks eens in hun eigen forumonderdeel komen kijken hier op BD.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: oordeel van

              Iedereen van wie we een foto opvragen, krijgt bevestiging van ontvangst. Maar dat kan even duren, dat hangt van onze werkplanning af.
              Ik kijk inderdaad (bijna) dagelijks in dit forum, maar ben hier niet 24/7.

              Met vriendelijke groeten,

              Erik Derycke

              Comment


              • #8
                Re: oordeel van

                Ondertussen heb ik al bericht van ontvangst gekregen. 'k Was misschien een beetje te snel ...

                Bedankt !!!

                Comment


                • #9
                  Re: oordeel van

                  Toch tevreden dat je dat wilt rapporteren.

                  Een (persoonlijke) samenvatting:
                  1. Shoot is wel degelijk aanwezig op het BD-forum, maar misschien niet zoveel als de BD-Mods. Zij zijn uiteindelijk met het tijdschrift bezig, wij met het forum.
                  2. Probeer altijd die mensen te contacteren die jou gecontacteerd hebben. Viavia werkt immers nooit zo efficiënt.
                  3. Beetje geduld aub. Je mag soms denken dat de hele wereld precies op JOUW bijdrage wacht, maar ondertussen moeten er nog zoveel andere dingen met die wereld blijven doordraaien.
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                  Comment


                  • #10
                    Re: oordeel van

                    @ LesC: Toch even iets nuanceren...

                    't Is zeker niet zo dat ik denk dat de hele wereld op MIJN bijdrage wacht!! Integendeel.
                    Ik vind dat een beetje een sterke uitdrukking, zeker tov iemand die je helemaal niet kent.

                    Mijn 'ongeduld' heeft eerder te maken met een combinatie van enthousiasme en beroepsmisvorming. Bij ons op het werk wordt elke mail binnen de 2 uur beantwoord en bovendien zijn er tegenwoordig al heel wat applicaties die je automatisch (!) een bericht van ontvangst zenden. Omdat ik gewoon ben aan die manier van werken, ging ik er (verkeerdelijk) van uit dat er iets was misgegaan.
                    Bovendien had ik ook nog nooit met het programma 'yousendit' gewerkt. Ook dat bracht onzekerheden met zich mee...

                    Misschien een iets te snel oordeel dus...

                    Comment


                    • #11
                      Re: oordeel van

                      Rustig maar... het was niet tegen jou persoonlijk, anders was ik wel vertrokken van een quote. Het is een algemene opmerking, waarin ik het verschil probeer te schetsen tussen BD en Shoot en die eindigt met eigenlijk te zeggen "een beetje geduld".
                      In deze moderne wereld hebben we minder en minder geduld. Ik werk niet meer, maar bij ons mocht de telefoon niet meer dan drie maal overgaan alvorens opgenomen te worden. Gisteren geprobeerd om in het ziekenhuis de juiste persoon te pakken te krijgen... opgegeven na een klein halfuur.
                      En wat mailen betreft. Ja, dat trachtte ik ook dezelfde dag af te handelen. Nu ik niet meer werk en zelf voor m'n pensioen sta, heb ik vorig weekend een bepaalde mail uitgestuurd; ik had dringend bepaalde informatie nodig van de dienst die voor mijn pensioen instaat. Wel, vier werkdagen later pas antwoord (gelukkig wel met het goede nieuws, maar toch).
                      Dus een beetje geduld is wat we allemaal soms nodig hebben.

                      Maar nogmaals: het was zeker niet persoonlijk bedoeld.
                      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                      Comment


                      • #12
                        Re: oordeel van

                        Ik heb nu al 10 dagen geleden een e-mail gestuurd en geen antwoord gekregen? Misschien zijn ze met vakantie? Maar zou toch leuk zijn als er wat 'sneller' reactie komt. Ik verwacht niet asap een antwoord, maar 10 dagen... beetje lang toch neen?
                        Al doende leert men...

                        Flickr

                        Comment


                        • #13
                          Re: oordeel van

                          Aan alle BD'ers die me de afgelopen weken beelden hebben gestuurd voor Het oordeel van... en geen antwoord hebben gekregen: mijn welgemeende excuses. Ik kan me achter verlofdagen of andere excuses schuilen, maar doe dat liever niet.

                          Ik probeer jullie deze voormiddag nog allen te beantwoorden.

                          Comment

                          Working...
                          X