Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Antelope Canyon , Arizona

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Antelope Canyon , Arizona

    dit is een zogenaamde slotcanyon in de buurt van Page, Arizona ; het is een vrij kleine canyon , uitgesleten door water en erosie door wind , die men te voet kan exploreren ; de canyon ligt in Navajo gebied en wordt door de Indianen uitgebaat ( lees uitgebuit ); wel een zeer mooie plek om te bezoeken , enkel wat prijzig ( 35 dollar de man voor +/- een uurtje ter plekke ) en hopeloos druk ( geen plaats om een tripod deftig op te stellen) omdat je enkel met gids onder begeleiding de canyon kunt bezoeken;


    canon 40D, 15 mm, f5.6, iso 400 tot 800, natuurlijk licht ,











    Last edited by Herman Blockx; 9 oktober 2009, 19:53.

  • #2
    Re: Antelope Canyon , Arizona

    wat een kleurenpracht. Imho zijn de eerste twee de mooiere hier
    The quickest way to make money at photography is to sell your camera

    Comment


    • #3
      Re: Antelope Canyon , Arizona

      Drie hele speciale foto's van een prachtige plek die ik ook ooit eens wil gaan bezoeken! Mooie belichting in elke foto. Ik kan niet kiezen, maar denk dat ik een hele lichte voorkeur heb voor je tweede omwille van het lichtspel. Knap werk en goed gedaan aangezien die drukte!

      Groetjes,
      Ann

      Comment


      • #4
        Re: Antelope Canyon , Arizona

        Prachtig!
        Da's zoals het bureaublad van m'n Windows 7.. Daar zitten die ook in :-)
        Canon 5D2 en wat glas

        Comment


        • #5
          Re: Antelope Canyon , Arizona

          Mooi hoor...
          Greetz, Kariboe
          * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
          Euh... deze quotering is zeer subjectief !

          Comment


          • #6
            Re: Antelope Canyon , Arizona

            1 en 2 idd heel mooi 3de minder doordat je daar de 'echte' steen teveel ziet
            [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

            Comment


            • #7
              Re: Antelope Canyon , Arizona

              zeer mooie reeks hoor
              ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
              *BD1034BE

              Comment

              Working...
              X