Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verscholen in Kyoto

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Verscholen in Kyoto

    De bentendo van het daigo-ji tempelcomplex is niet onterecht werelderfgoed imo...


  • #2
    Re: Verscholen in Kyoto

    Een bijzonder leuke foto waarbij het rood en groen lekker contrasteren. Wat mij direct opviel, is het scheef staan van de tempel. Jammer.

    Comment


    • #3
      Re: Verscholen in Kyoto

      daar kan je zeker nog iets aan doen niet?
      Een heel leuk plaatje.
      Mooie kleurencontrasten.

      groetjes

      moniq
      groetjes, moniq (BD1321BE)

      A picture paints a thousand words

      Comment


      • #4
        Re: Verscholen in Kyoto

        Dankje voor de leuke commentaren. Is mijn eerste post hier.

        Ik vermoed dat de "scheve" indruk komt door de top van het tempeltje niet volledig recht staat. Ik heb netjes uitgemeten dat de balken van de tempelstructuur en de pijlers van het bruggetje mooi verticaal staan.

        Wat denken jullie van de compositie? En de steen die links in het water staat, stoort die niet teveel? Heb overwogen om deze weg te werken...

        Comment


        • #5
          Re: Verscholen in Kyoto

          Oorspronkelijk geplaatst door pjan.vandaele Bekijk bericht
          Dankje voor de leuke commentaren. Is mijn eerste post hier.

          Ik vermoed dat de "scheve" indruk komt door de top van het tempeltje niet volledig recht staat. Ik heb netjes uitgemeten dat de balken van de tempelstructuur en de pijlers van het bruggetje mooi verticaal staan.

          Wat denken jullie van de compositie? En de steen die links in het water staat, stoort die niet teveel? Heb overwogen om deze weg te werken...
          Nog even nagekeken. De foto staat wel degelijk scheef (1,31 graad) en het perspectief dient gecorrigeerd te worden.

          Comment

          Working...
          X