Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

elektriciteitsprijzen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • elektriciteitsprijzen

    Hallo

    Ik heb deze week bezoek gehad van 2 vertegenw.van Luminus .
    Bieden me actie connect aan prijs 5.95€ dag en 2.50€ nacht .
    Nu betaal ik bij Electrabel 8.56€ en 3.81€
    Dit zou een besparing van rond de 20% zijn ,zitten er addertjes onder het gras ?
    Heeft hier iemand positieve of nare ervaring mee ,is overschakeling wel echt de moeite ?

    Grtjs

    Hendrik

  • #2
    Re: elektriciteitsprijzen

    Vergelijk eens met anderen

    Vergelijk de energieprijzen en bespaar op je energiefactuur.


    Laat andere aanbieders(vertegenwoordigers) komen voor prijzen.

    En addertjes onder het gras; lees de voorwaarden eens goed, vb duur contract ect.........



    Denk ni dat Luminus goedkoper zal zijn voor jou.
    My favo; David Lachapelle

    Comment


    • #3
      Re: elektriciteitsprijzen

      gggggggggg
      Last edited by Guest13; 31 augustus 2010, 19:29. Reden: jjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

      Comment


      • #4
        Re: elektriciteitsprijzen

        Wees er maar zeker van dat je meer zal betalen dan nu.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #5
          Re: elektriciteitsprijzen

          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Wees er maar zeker van dat je meer zal betalen dan nu.
          Ik dacht vroeger ook zo tot ik het een en ander eens fatsoenlijk ging uitzoeken. Als je grondig vergelijkt en je ogen goed open houdt kan je honderden en zelfs duizenden euro op een paar jaar besparen. Ik heb het dan wel over combinatie gsm-abonnement, elektriciteit, gas, telefoon-internet, bank,... Uit mijn ervaring weet ik dat de grote gevestigde waardes zelden of nooit de beste prijs aanbieden. Ik denk dan in mijn geval vooral aan Fortis en Electrabel.
          Zoals hierboven al staat, kijk eens op http://www.mijnenergie.be en stap desnoods ieder jaar over naar de leverancier die de beste prijs geeft voor jouw behoeften.

          Comment


          • #6
            Re: elektriciteitsprijzen

            Waar je vooral mee moet opletten is de termijn waaraan je gebonden bent.
            Veel voorkomend bij een overname is dat de nieuwe leverancier niet respecteert hoe lang je nog bij de andere gebonden bent.
            Je zegt OK en de dag daarop gaat alles van start zonder je iets schriftelijk bevestigd hebt. En die ja dat je gaf is daarom niet altijd voor een nieuw contract maar voor het toesturen van info.
            Probleem is veel voorkomend dat je bij de nieuwe al moet betalen en bij de vorige nog x-aantal maanden gebonden zit met een abonnement.
            Veel mensen laten zich vangen en dan is uw goedkope oplossing een heel dure.
            Anders ook, ze geven promoties voor nieuwe klanten en na een jaar zetten ze u op volledig tarief, je kan dan niet weg omdat je voor twee jaar getekend hebt.
            Elecrabel mag dan nog 20€ of 50€ duurder zijn op een jaar, daarvoor riskeer ik mij geen maanden facturatieproblemen en een hoop geloop en gezever want uiteindelijk doe je nog verlies!
            Om dan nog te zwijgen dat ze plots activatiekosten of administratiekosten aanrekenen!
            Je krijgt dan een abonnement dat per maand 5€ goedkoper is maar je betaalt 50€ activatie.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #7
              Re: elektriciteitsprijzen

              hou er alleen rekening mee dat die electriciteitsprijs slechts 40 % van uw factuur is.
              Ik ben zelfstandig en heb net een nieuw contract genomen. Enkele tips: hou uw eindafrekening bij de hand. Je kan ten laatste een maand op voorhand opzeggen. Bij wet ben je maar gebonden voor 1 jaar (tenzij je anders tekent)

              Wat ik al ondervonden heb de laatste 10 jaar : electrabel zijn dieven. Wanneer je overschakelt naar een andere leverancier, krijg je telefoon van electrabel en geven zij gunstigere tarieven. Het voordeligste op dit moment is eu-needit (of zoiets) van euphony.

              Comment


              • #8
                Re: elektriciteitsprijzen

                Laat die gasten een volledige berekening maken, over de volledige termijn van het contract, pas dan kan je vergelijken... Dus als het een contract is van 2 jaar, dan laat je het best berekenen 3 jaar ver. Als je die berekening al niet krijgt, zou ik er niet op ingaan...

                De energieprijs zelf is inderdaad maar een "klein" deel van de totaalfactuur...
                Groeten,

                Polleke

                Comment


                • #9
                  Re: elektriciteitsprijzen

                  zij zouden zorgen voor de automatische overschakeling en opzegging van elektabel,
                  dit zou in augustus volgend jaar zijn ,hun contract zou jaarlijks zijn met stilzwijgende verlenging met steeds automatische aanpassing naar de meest voordelige (goedkoopste ) formule in hun pakket .
                  Is hier iemand die ook bij luminus is ?

                  Grtjs

                  Hendrik

                  Comment


                  • #10
                    Re: elektriciteitsprijzen

                    dank voor tip van mijnenergie daar kon ik al veel vinden

                    Comment

                    Working...
                    X