Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[sony] Alpha 300K VERKOCHT

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [sony] Alpha 300K VERKOCHT

    Pakket is VERKOCHT

    ----------------------------------------------


    Wegens aankoop van een A700 verkoop ik deze nog maar 1 jaar oude A300 met dus de bijbehorende 18-70 lens.

    De camera komt met alles wat je in de winkel een jaar geleden had gekregen en dus ook nog met 1 JAAR garantie ! Ik zou zeggen laat deze kans niet liggen en sla je slag
    ik had gedacht aan 360EUR .... BIEDEN is toegestaan. Op te lage biedingen wordt niet ingegaan


    Hoewel deze camera een lager nr draagt dan de A330 zullen velen het met me eens zijn dat deze toch beter is in vele aspecten. De A3X0 reeks is de enige in de camerawereld met snelle liveview !


    __________________________________________________ __________________________________________________ __________________________________________________

    Indien hier interesse in zou kunnen zijn en om de aanbieding vollediger te maken kan ik ook nog wel 1 flits missen en een Minolta APO 100-300 ( + filter )

    A300 K => 360EUR ( ongeveer body 325 en lens (18-70 f3.5-5.6) 35)
    Flits Min 3600 => 110EUR
    Min APO 100-300 => 200EUR ( + filter voor 10 EUR )

    Totaalpakket zou ik kunnen aanbieden voor 650EUR. ( ideale startpakket ) --- ( eerste die dit biedt krijgt er de fototas bij die ik voor dit setje altijd heb gebruikt )
    [ Afzonderlijk bieden op Min100-300 is niet de bedoeling , bedoeling is een mooi pakket aan te bieden , 100-300 is tweede examplaar dat ik test en dit is 1 van de betere ]



    .
    Last edited by c_v; 6 oktober 2009, 08:44.
Working...
X