Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Xxx (18+)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Xxx (18+)

    Een sfeerbeeld van de mega erotica beurs te Antwerpen.




    1.


    2.


    3.


    4. foto werd verwijderd wegens overtreding forum regels


    5.


    6.


    7.


    8. foto werd verwijderd wegens overtreding forum regels


    9.


    10.
    Last edited by devid; 5 oktober 2009, 12:46.

  • #2
    Re: Xxx (18+)

    Mooie reeks! Voorkeur voor 1 &4 en ook de laatste!

    Die eerste zeker want die is mooi belicht!

    Dit is gedurft dat je zoiets post, hopelijk wordt de topic niet vergald.

    Comment


    • #3
      Re: Xxx (18+)

      Foto 6 is top ,rest mag ook ok. genaamd worden .
      Ook deze fotografie is een delecate zaak , zou oppassen met toeschouwers te fotograferen

      Comment


      • #4
        Re: Xxx (18+)

        vind het kwalitatief geen beste reeks hoor, maar denk dat de omstandigheden daar debet aan zijn.
        mis ook een beetje een verhaal, al eindigt de reeks wel heeeeel goed.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Xxx (18+)

          Wat doet dat kind onderaan rechts op de laatste foto's, en dit op een eroticabeurs
          Groeten , VDSDigit@l

          Comment


          • #6
            Re: Xxx (18+)

            Eg triest dat er twee foto's worden verwijderd. Ik heb de beelden nog ERG ZEDIG in beeld gebracht. Ik probeer een reportage beeld te geven door de ogen van een voyeur. Belgiumdigital is hier blijkbaar nog niet klaar voor. Dat alle taboes de wereld nog niet uit zijn, bevestig je hier klaar en duidelijk. Een gestyleerde vagina mag wel, dit dan weer niet. Een beetje tegenstrijdig vind je niet? Ieder zijn hobby, de mensen doen er niets fout mee. Ik ga er verder geen woorden aan vuil maken.

            Comment


            • #7
              Re: Xxx (18+)

              Oorspronkelijk geplaatst door eatjunkbecomejunk Bekijk bericht
              Eg triest dat er twee foto's worden verwijderd. Ik heb de beelden nog ERG ZEDIG in beeld gebracht. Een gestyleerde vagina mag wel, dit dan weer niet.
              nou ja....een vagina met iets erin is wel een beetje te hoor.
              begrijp de verwijdering hier wel.
              alleen jammer voor diegenen, die de opnamen nu niet meer kunnen zien hè.
              wie het eerst maalt het eerst haalt.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Xxx (18+)

                Hey, Jens groot gelijk
                Doet me nu wel een beetje aan Jimmy Kets denken.
                Canon 40 D/ BG-E2 batterygrip/50mm f1.8/17-55mm f2.8 IS USM/Speedlite 580 Ex II/70-200mm f2.8 L
                http://eyemotions.wordpress.com/

                Comment


                • #9
                  Re: Xxx (18+)

                  Oorspronkelijk geplaatst door micka Bekijk bericht
                  Foto 6 is top ,rest mag ook ok. genaamd worden .
                  Ook deze fotografie is een delecate zaak , zou oppassen met toeschouwers te fotograferen
                  Idd, herkende kinky yvonne direct
                  My favo; David Lachapelle

                  Comment


                  • #10
                    Re: Xxx (18+)

                    Oorspronkelijk geplaatst door Rohnnyeos400D Bekijk bericht
                    Wat doet dat kind onderaan rechts op de laatste foto's, en dit op een eroticabeurs
                    Volgens mij is dit geen kind hoor, maar een volwassen vrouw met een jonge gezichtsuitdrukking.

                    verder vind ik een eroticabeurs een emotioneel armoedige bedoening, maar dat heeft dan weer niets met fotografie te maken,
                    dat is enkel een persoonlijke mening. Een gedachte die even bij me op kwam bij het bekijken van deze foto's.

                    Dat er twee foto's weggecensureerd zijn vind ik eigenaardig.
                    Censuur is nergens goed voor. We willen toch niet de weg van China of Cuba op???

                    Foto zes vind ik een heel mooie, qua inhoud en compositie.
                    De rest vind ik maar matig.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Xxx (18+)

                      Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht

                      Dat er twee foto's weggecensureerd zijn vind ik eigenaardig.
                      Censuur is nergens goed voor. We willen toch niet de weg van China of Cuba op???
                      heb je ze gezien dan?
                      ze voldeden duidelijk niet aan de hier geldende regels hoor en terecht verwijderd.
                      dus geen censuur, maar gewoon tegen de regels!
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • #12
                        Re: Xxx (18+)

                        Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                        Dat er twee foto's weggecensureerd zijn vind ik eigenaardig.
                        Censuur is nergens goed voor. We willen toch niet de weg van China of Cuba op???
                        registreren op bd betekent dat je je akkoord verklaard met de regels die hier zijn vastgelegd. Niemand verplicht je om hier foto's te posten maar wil je dit doen dan is dit volgens de regels.
                        mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

                        IMac/IPad/Mac Air 
                        D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

                        Comment


                        • #13
                          Re: Xxx (18+)

                          Hoi,

                          Om eerlijk te zijn zegt gans de reeks me niet veel met uitzondering van foto 6. Contrast op de foto is goed gevonden, zegt mij iets van: eerst in de touwen hangen en dan pitta bestellen 'an other day in paradise '

                          Maar heb even op je site rondgezien, mooie foto's staan daar tussen. Staan er ook 2 op van de eroticabeurs, die hadden hier beter gestaan. Mooie z/w bewerking en leuke contrasten, jammer dat je ze hier niet post.

                          Wat betreft de censuur, tja. Uiteindelijk heeft Devid gelijk, je maakt je lid dus je moet de regels lezen.
                          Mss ook voor het beste, waarschijnlijk anders toch weer discussie.
                          Persoonlijk vind ik het wel kunnen, je moet het fotografisch bezien en waarom niet durven schokeren.

                          grtz
                          'Keep on Clicking'
                          Pana Lumix FZ50 + Olympus mcon-40 (macro)+ Hama Alpha 60 + Bilora 495 (mini)

                          Comment


                          • #14
                            Re: Xxx (18+)

                            Ik moest ook eventjes aan Jimmy Kets denken. En dat is imo een compliment.
                            Ik vind vooral 9 een mooie.
                            I put the sexy in dyslexia

                            Comment


                            • #15
                              Re: Xxx (18+)

                              Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
                              registreren op bd betekent dat je je akkoord verklaard met de regels die hier zijn vastgelegd. Niemand verplicht je om hier foto's te posten maar wil je dit doen dan is dit volgens de regels.
                              Stonden de dt-regels ook maar in het forumreglement.
                              I don't have a drinking problem except when I can't have a drink.

                              Comment

                              Working...
                              X