Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Upstairs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Upstairs

    Jochenvde Photography
    Flickr

  • #2
    Re: Upstairs

    Dat hier niet wordt op gereageerd begrijp ik niet
    Mooi compo, steriele kleuren wat niet negatief bedoeld is, scherpte.
    Je maakt hier goed gebruik van de vorm van de trap en perspectief. Hoe meer je bovenaan wegcropt hoe dieper het lijkt dat je met uw camera gaat.
    Intressante foto.
    Robby BB
    Minder tijd achter de computer
    Is meer tijd achter de camera

    Comment


    • #3
      Re: Upstairs

      Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
      Dat hier niet wordt op gereageerd begrijp ik niet
      Mooi compo, steriele kleuren wat niet negatief bedoeld is, scherpte.
      Je maakt hier goed gebruik van de vorm van de trap en perspectief. Hoe meer je bovenaan wegcropt hoe dieper het lijkt dat je met uw camera gaat.
      Intressante foto.
      Robby BB
      Ik begrijp wel een beetje waarom er nog niet gereageerd werd De meesten zullen dit waarschijnlijk geen interessant onderwerp vinden. Op zich is dat ook zo, maar ik vond het net daarom een uitdaging dit onderwerp op een zo fraai mogelijke manier in beeld te brengen. Ik koos voor een laag standpunt in combinatie met groothoek, om spanning te geven aan het onderwerp. Het zachte blauw- gele vond ik een mooie kleurcombinatie. Maar blijkbaar kan het de meesten toch niet boeien.

      Bedankt voor de reactie
      Jochenvde Photography
      Flickr

      Comment


      • #4
        Re: Upstairs

        Waarom er op een foto wel of niet gereageerd wordt ligt aan andere oorzaken dan de foto op zich. Het zal wel een BD-forum-mysterie blijven. Uw foto is ook niet echt een die er uit springt of de aandacht trekt. Het lijkt mij een interessante 'studie' van lijnen en vlakken en in die zin zeker geslaagd. Technisch zeker OK. Maar een verhaal vind ik er niet in, en het is ook geen sfeer-beeld. Dan is het ook niet verwonderlijk dat hier niet veel gereageerd wordt. Ik heb ook al enkele keren hetzelfde lot ondergaan met een 0 op het request, ondanks dat ik een foto gepost heb waar vanalles over te zeggen viel, al waren het maar de fouten. Het is niet anders. So be it. Maar ik begrijp wel dat je als jonge fotograaf graag weet wat men erover denkt.

        Comment


        • #5
          Re: Upstairs

          Oorspronkelijk geplaatst door fddent Bekijk bericht
          Waarom er op een foto wel of niet gereageerd wordt ligt aan andere oorzaken dan de foto op zich. Het zal wel een BD-forum-mysterie blijven. Uw foto is ook niet echt een die er uit springt of de aandacht trekt. Het lijkt mij een interessante 'studie' van lijnen en vlakken en in die zin zeker geslaagd. Technisch zeker OK. Maar een verhaal vind ik er niet in, en het is ook geen sfeer-beeld. Dan is het ook niet verwonderlijk dat hier niet veel gereageerd wordt. Ik heb ook al enkele keren hetzelfde lot ondergaan met een 0 op het request, ondanks dat ik een foto gepost heb waar vanalles over te zeggen viel, al waren het maar de fouten. Het is niet anders. So be it. Maar ik begrijp wel dat je als jonge fotograaf graag weet wat men erover denkt.
          a
          Als ik mij goed herinner stond er onder dit topic één waar men meer dan 10000 was naar komen kijken en 54 keer met comment, en daar zat ook geen verhaal in.Wat er volgens mij scheelt is dat deze foto geen voorgekauwd is, waarmee ik wil zeggen dat men bij deze foto enige moeite moet doen om te beoordelen. Luiheid is hier volgens mij de oorzaak.
          Robby BB
          Minder tijd achter de computer
          Is meer tijd achter de camera

          Comment

          Working...
          X