Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

i-tunes vraagje - probleempje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • i-tunes vraagje - probleempje

    Ik heb hier 2 externe harde schijven met muziek. De ene met 4000 nummers, de andere met 11000 nummers.

    Nu wil ik beide schijven met elkaar syncroniseren, maar ik weet niet hoe ik dit moet doen. Tussen biede schijven zitten veel dezelfde nummers. Ik heb het al eens geprobeerd met een aantal nummer maar hij zet de dubbele ook over.

    Iemand een idee hoe ik dit het slimst aan boord leg.


    BIJKOMENDE VRAAG:

    Bovenstaande probleem is opgelost.

    Al mijn muziek staat nu op 1 harde schijf.
    Bewerkingen en toevoegingen worden nu gedaan op computer 1(bureau).
    Kan ik nu telkens ik de harde schijf in mijn 2de computer steek (living) alles terugvinden met aanpassingen.
    toegevoede nummer, verwijderde nummers
    Last edited by leyton; 31 oktober 2009, 15:57.
    Iets vragen wat je niet weet, is je even schamen. Iets niet vragen, zodat je het antwoord nooit weet, is je voor altijd schamen.
    De domste mensen zijn de mensen die denken dat ze alles weten.

  • #2
    Re: i-tunes vraagje - probleempje

    Effe downloaden: http://www.giveawayoftheday.com/soft/10945/
    Dat we ze nog lang mogen "trekken".
    Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4

    Comment


    • #3
      Re: i-tunes vraagje - probleempje

      Als de ID3 tags van alle nummers in orde zijn (en dus voor de identieke songs ook werkelijk identiek zijn), dan kan je ze van de respectievelijke drives vanuit iTunes importeren om vervolgens de duplicaten (Find Duplicates...) te verwijderen.
      Het resultaat is één geconsolideerde muziekverzameling.
      Vervolgens kan je de nummers (met uitzondering van via iTunes aangekochte .m4p's) terug naar één of meerdere externe media exporteren.

      Comment


      • #4
        Re: i-tunes vraagje - probleempje

        ik kan de dubbele wel tonen, maar niet automatisch eruit gooien. Wat moet ik dan nog extra doen? of moeten die dan handmatig eruitgegooid worden?
        hoe meer f**k hoe meer vreugd

        **=ol

        Comment


        • #5
          Re: i-tunes vraagje - probleempje

          Oorspronkelijk geplaatst door Tyrr Bekijk bericht
          ik kan de dubbele wel tonen, maar niet automatisch eruit gooien. Wat moet ik dan nog extra doen? of moeten die dan handmatig eruitgegooid worden?
          Veel plezier met de dubbele er allemaal handmatig uit te gooien...iTunes beschikt niet over een automatische functie hiervoor...

          Comment


          • #6
            Re: i-tunes vraagje - bijkomend probleem

            bijkomend vraag...

            Bovenstaande probleem is opgelost.

            Al mijn muziek staat nu op 1 harde schijf.
            Bewerkingen en toevoegingen worden nu gedaan op computer 1(bureau).
            Kan ik nu telkens ik de harde schijf in mijn 2de computer steek (living) alles terugvinden met aanpassingen.
            toegevoede nummer, verwijderde nummers
            Iets vragen wat je niet weet, is je even schamen. Iets niet vragen, zodat je het antwoord nooit weet, is je voor altijd schamen.
            De domste mensen zijn de mensen die denken dat ze alles weten.

            Comment


            • #7
              Re: i-tunes vraagje - probleempje

              Nee itunes gaat zijn bibliotheek niet automatisch aanpassen.

              mir
              De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

              Comment


              • #8
                Re: i-tunes vraagje - probleempje

                ondertussen een hoop zelf eruit gehaald, maar blijkbaar gaat i-tunes eenzelfde nummer (titel en artiest) als 1 nummer bestempelen, ook als het van een ander album is en een andere speeltijd heeft. Als dat dezelfde uitvoering is, is dat natuurlijk geen probleem, maar een life versie of een studio opname is nog wel net even iets anders.
                hoe meer f**k hoe meer vreugd

                **=ol

                Comment

                Working...
                X