Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zwart van hart

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zwart van hart



    Hopelijk is het wat.

    Vriendelijk bedankt om even gekeken te hebben.
    Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II | Tokina M100 AT-X PRO D | Hoya R72 | Velbon CX-440 | LowePro Slingshot 100AW
    Website : http://runaque.deviantart.com/

  • #2
    Re: Zwart van hart

    Vriendelijk bedankt om even gekeken te hebben.
    Geen probleem om te kijken wel om comm. te geven want weet niet echt goed hoe je deze moet "benaderen". Een heel zwaarmoedige foto met mss. teveel ruis en niet scherp genoeg om iedereen te bekoren duidelijk. Wel eentje die opvalt ...
    The quickest way to make money at photography is to sell your camera

    Comment


    • #3
      Re: Zwart van hart

      Ruis stoort me niet echt maar gebrek aan scherpte wel. Toch een boeiende benadering van het onderwerp.

      peter
      www.peterlaurent.be

      Comment


      • #4
        Re: Zwart van hart

        Interessante compositie maar inderdaad nogal wat ruis. Wat is het precies?

        Comment


        • #5
          Re: Zwart van hart

          Alvast reuze bedankt voor de reacties, ik had alle hoop eigenlijk al opgegeven wat deze foto betreft. Hetgeen je op de foto ziet is een vetplant, welk soort is me onbekend.

          Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk bericht
          Geen probleem om te kijken wel om comm. te geven want weet niet echt goed hoe je deze moet "benaderen". Een heel zwaarmoedige foto met mss. teveel ruis en niet scherp genoeg om iedereen te bekoren duidelijk. Wel eentje die opvalt ...
          Hij is misschien wel zwaarmoedig, maar dat was de opzet van deze bewerking. Volgens mij is de ruis wel op zijn plaats, maar de iso is nochtans op ISO100 ingesteld geweest en er is geen ruis toegevoegd. Wat de scherpte betreft, die leek me meer dan ok op de originele foto, te zien op onderstaande link.

          Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II | Tokina M100 AT-X PRO D | Hoya R72 | Velbon CX-440 | LowePro Slingshot 100AW
          Website : http://runaque.deviantart.com/

          Comment

          Working...
          X