Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Toestel laten reinigen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Toestel laten reinigen

    Afgelopen week heb ik doorgebracht op Kreta, door zijn droogte een nogal stoffige omgeving. Ik zou nu mijn toestel eens grondig willen laten reinigen en heb daarbij 2 vraagjes:

    1. Doet een lokale fotoboer dat doorgaans of wordt het toestel verzonden naar de fabrikant?
    2. Gemiddelde kostprijs daarvan?

    Thx!
    www.festivalnoise.be
    http://www.timmyhaubrechts.be

  • #2
    Re: Toestel laten reinigen

    als je geluk hebt, kan je terecht bij de fotowinkel waar je hem gekocht hebt.
    Zo zal foto Nelissen Mechelen de reiniging gratis doen, als je het toestel daar gekocht hebt.
    anders moet je rekenen op +/- 50€
    The future brings my best photo. Time is on my side.
    Canon EOS 7D & Canon Powershot G15 /https://plus.google.com/u/0/+PeterL/

    Comment


    • #3
      Re: Toestel laten reinigen

      Thx, morgen eens binnenspringen bij Robijns in Sint-Truiden dan. Eens polsen naar die z'n prijs...
      www.festivalnoise.be
      http://www.timmyhaubrechts.be

      Comment


      • #4
        Re: Toestel laten reinigen

        Procirep in Brussel (30 euro) binnenbrengen voor 16 uur.
        Abonnement van 5+2 gratis : 150 euro.
        [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

        Comment


        • #5
          Re: Toestel laten reinigen

          Oorspronkelijk geplaatst door patrickL Bekijk bericht
          Procirep in Brussel (30 euro) binnenbrengen voor 16 uur.
          Abonnement van 5+2 gratis : 150 euro.
          Bij Procirep zien ze me niet, tenzij voor een herstelling (zoals die van m'n lens deze zomer, zomaar eventjes 8 weken moeten wachten vooraleer ik 'm terug had). Hoe dan ook, 30 euro is wel ok prijs... Maar dan nog, 't is ook helemaal uit m'n richting. Geen idee of Robijns in Sint-Truiden dergelijke reinigingen doet, maar morgen eens polsen daar
          www.festivalnoise.be
          http://www.timmyhaubrechts.be

          Comment


          • #6
            Re: Toestel laten reinigen

            Te zien welke Robijns je bedoelt want er zijn er twee op 100 meter afstand, de kleinste van de twee doet het zeker om de sensor te kuisen tegen betaling.
            Maar ik weet niet of je alleen de sensor bedoelt.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #7
              Re: Toestel laten reinigen

              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              Te zien welke Robijns je bedoelt want er zijn er twee op 100 meter afstand, de kleinste van de twee doet het zeker om de sensor te kuisen tegen betaling.
              Maar ik weet niet of je alleen de sensor bedoelt.
              Ik ga uitsluitend bij de grote Robijns in de Stapelstraat, die op de markt vind ik onvriendelijk...
              Voorlopig dient enkel de sensor gekuist te worden, maar als de prijs meezit, laat ik 'm wellicht toch volledig reinigen. Tenminste, als ze dat in eigen huis doen...
              www.festivalnoise.be
              http://www.timmyhaubrechts.be

              Comment


              • #8
                Re: Toestel laten reinigen

                Oorspronkelijk geplaatst door Stoned Puke Bastard Bekijk bericht
                Ik ga uitsluitend bij de grote Robijns in de Stapelstraat, die op de markt vind ik onvriendelijk...
                Voorlopig dient enkel de sensor gekuist te worden, maar als de prijs meezit, laat ik 'm wellicht toch volledig reinigen. Tenminste, als ze dat in eigen huis doen...
                Die in de stapelstraat is eigenlijk de kleine Robijns dat ik bedoel, smal winkeltje.
                En in de winkel dat je aanhaalt (bij Frank) doen ze dat inderdaad zelf tegen betaling.
                Niettegenstaande ik er vroeger tevreden was en er al vele duizenden Eurotjes opgedaan heb ga ik er niet meer terug, een discussie over een kleine herstelling onder waarborg maakt dat ik er niet meer welkom ben.
                Bij mijn laatste bezoek had ik anders nog de prijs van de 5D MKII gevraagd en niet gekregen, hij wou liever niet aan mij verkopen.
                Mijn vrouw heeft nog eens gebeld voor een info en een van die vrouwen heeft vlakaf geantwoord dat ze ons niet meer te woord wil staan.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #9
                  Re: Toestel laten reinigen

                  Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  Die in de stapelstraat is eigenlijk de kleine Robijns dat ik bedoel, smal winkeltje.
                  En in de winkel dat je aanhaalt (bij Frank) doen ze dat inderdaad zelf tegen betaling.
                  Niettegenstaande ik er vroeger tevreden was en er al vele duizenden Eurotjes opgedaan heb ga ik er niet meer terug, een discussie over een kleine herstelling onder waarborg maakt dat ik er niet meer welkom ben.
                  Bij mijn laatste bezoek had ik anders nog de prijs van de 5D MKII gevraagd en niet gekregen, hij wou liever niet aan mij verkopen.
                  Mijn vrouw heeft nog eens gebeld voor een info en een van die vrouwen heeft vlakaf geantwoord dat ze ons niet meer te woord wil staan.
                  snap in de eerste plaats al niet dat je daar nog iets wil kopen als je die prijzen ziet
                  Canon 5D mkII,30D,500D EF 100mm F 2.8 Macro USM, Canon EF 70-200mm F/2.8 L IS USM II

                  Comment


                  • #10
                    Re: Toestel laten reinigen

                    Prijzen online kloppen UITERAARD niet ...

                    Het is trouwens ook Robyns.
                    nikon D700 + MB-D10| nikkor af-s 24-70 2.8 | 2 X SB-900

                    Comment


                    • #11
                      Re: Toestel laten reinigen

                      Ik heb ook effe een vraagje. Mijn sensor zou ook een reinigingsbeurt kunnen verdragen. Weet iemand waar je je sensor het goedkoopst laat reinigen regio Dilbeek? Want als ik daarvoor naar fotokonijnenberg Turnhout terug moet rijden heb ik misschien evenveel betaald aan brandstof
                      Jochenvde Photography
                      Flickr

                      Comment


                      • #12
                        Re: Toestel laten reinigen

                        Oorspronkelijk geplaatst door Peke Bekijk bericht


                        snap in de eerste plaats al niet dat je daar nog iets wil kopen als je die prijzen ziet
                        Goh, weet je, Robijns heeft over 't algemeen best wel ok prijzen hoor. Althans, voor de service die je ervoor terug krijgt... Ze hebben mij alvast nog nooit in de steek gelaten en zo'n goede klant ben ik daar nu ook weer niet.

                        Hoe dan ook, als ze je wat kennen, kan het zijn dat je wel eens dezelfde prijs (of misschien ietsje duurder) krijgt als bij Konijnenberg, maar dat doet hier nu niet terzake. Mij gaat 't erom m'n toestel weer zuiver te krijgen...
                        www.festivalnoise.be
                        http://www.timmyhaubrechts.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Toestel laten reinigen

                          Oorspronkelijk geplaatst door Peke Bekijk bericht
                          snap in de eerste plaats al niet dat je daar nog iets wil kopen als je die prijzen ziet
                          De prijzen lagen in het algemeen in het gemiddelde van de goedkopere winkels hier gekend. Ik zeg "lagen" want heden weet ik er dus niets meer van en ik wil het ook niet meer weten.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

                          Comment


                          • #14
                            Re: Toestel laten reinigen

                            Weet iemand een goed adres om mijn toestel te laten reinigen, omgeving Tilburg (mag ook iets verder weg zijn, maar niet te gek ). Mijn toestel is nogal vuil en ik krijg m zelf niet schoon.
                            Last edited by Leetje; 11 oktober 2009, 02:12. Reden: stomme tikfout, niets moest iets zijn;)

                            Comment

                            Working...
                            X