Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Passage

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Passage

    Flickr

  • #2
    Re: Passage

    Die twee kadertjes met pictogrammen en tekst boven de lift, gewoon wegshoppen.
    Dan wordt het beeld sterker.
    Nu wordt daar onmiddellijk en ten onrechte je aandacht naar toe getrokken.

    Comment


    • #3
      Re: Passage

      Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
      Die twee kadertjes met pictogrammen en tekst boven de lift, gewoon wegshoppen.
      Dan wordt het beeld sterker.
      Nu wordt daar onmiddellijk en ten onrechte je aandacht naar toe getrokken.
      kan ik je in volgen, maar wel een knappe plaat
      Steven

      Comment


      • #4
        Re: Passage

        zou hem zo laten hoor, vind het erbij horen die pictogrammen.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Passage

          Een nog iets langere sluitertijd had beter geweest. Ik shop zelf niet zo rap dingen weg, maar die pictogrammen zou ik toch ook wegshoppen. Het trekt de aandacht wat weg. Toch best een sterke plaat, mede door de centrale compositie
          Jochenvde Photography
          Flickr

          Comment


          • #6
            Re: Passage

            Bedankt voor de reacties, persoonlijk vind ik eigenlijk dat de pictogrammen erbij horen. Al begin ik nu te twijfelen tussen de geshopte en niet-geshopte versie...

            Hier de versie zonder pictogrammen;

            Flickr

            Comment


            • #7
              Re: Passage

              Natuurlijk horen die bordjes daar te staan. Met het weghalen van de bordjes wordt de werkelijkheid geweld aan gedaan.

              Volgens mij had de sluitertijd iets sneller gemogen. Misschien een volgend keer bracketing gebruiken.

              Comment


              • #8
                Re: Passage

                Oorspronkelijk geplaatst door Peterdep Bekijk bericht
                Natuurlijk horen die bordjes daar te staan. Met het weghalen van de bordjes wordt de werkelijkheid geweld aan gedaan.

                Volgens mij had de sluitertijd iets sneller gemogen. Misschien een volgend keer bracketing gebruiken.
                Ik vind de foto zonder die bordjes beter hoor, werkelijkheid is pas hoe jij het ziet, als de bordjes bij de eerste foto al weggewerkt waren, dan had jij het allicht niet eens door gehad. Ik bedoel dit niet verkeerd, maar zelfs in realiteit zullen veel mensen niet eens beseffen dat die bordjes aanwezig zijn, enkel voor diegene die er nood aan hebben of er gebruik van willen maken. Dit soort bewerkingen bestaat al sinds de mens over de kennis beschikt van het schrift, geschiedenis wordt door elke cultuur anders geïnterpreteerd en ook neergeschreven, dit ook in de beeldende kunst, ... en tot fotografie (zowel analoog als digitaal).

                Ik vind de foto in ieder geval een prachtige opname, ik vraag me alleen af waar deze genomen is.
                Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II | Tokina M100 AT-X PRO D | Hoya R72 | Velbon CX-440 | LowePro Slingshot 100AW
                Website : http://runaque.deviantart.com/

                Comment


                • #9
                  Re: Passage

                  Oorspronkelijk geplaatst door Runaque Bekijk bericht
                  ik vraag me alleen af waar deze genomen is.
                  Grappig dat je dat vraagt, omdat de foto genomen is op een veel gefotografeerde plaats. Het is Antwerpen Centraal.
                  Flickr

                  Comment


                  • #10
                    Re: Passage

                    de opmerking over de pictogrammen vind ik terecht ze lijden erg de aandacht af .
                    maar ik vind ook wel dat ze erbij horen ,dus ik zou ze iets verdonkeren zodat ze nog aanwezig zijn maar niet drekt in het oog springen . (mijn gedacht he )

                    voor de rest

                    grt

                    Comment


                    • #11
                      Re: Passage

                      prima plaat, mooie compo en geslaagde "truc". De update zonder de plaatjes is de beste.
                      Ik heb er al een paar keer lopen fotograferen maar ik had het ook niet herkend. (en nog steeds niet)

                      Groeten, Bert
                      Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
                      www.bertofotografie.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Passage

                        héérlijke z/w opname!

                        Comment


                        • #13
                          Re: Passage

                          Oorspronkelijk geplaatst door Runaque Bekijk bericht
                          Ik vind de foto zonder die bordjes beter hoor, werkelijkheid is pas hoe jij het ziet, als de bordjes bij de eerste foto al weggewerkt waren, dan had jij het allicht niet eens door gehad. Ik bedoel dit niet verkeerd, maar zelfs in realiteit zullen veel mensen niet eens beseffen dat die bordjes aanwezig zijn, enkel voor diegene die er nood aan hebben of er gebruik van willen maken. Dit soort bewerkingen bestaat al sinds de mens over de kennis beschikt van het schrift, geschiedenis wordt door elke cultuur anders geïnterpreteerd en ook neergeschreven, dit ook in de beeldende kunst, ... en tot fotografie (zowel analoog als digitaal).

                          Ik vind de foto in ieder geval een prachtige opname, ik vraag me alleen af waar deze genomen is.
                          Zeer goed verwoord

                          Ik zou zelfs die pijltjes boven en de drukknoppen naast de lift nog durven wegdoen.
                          mvg,
                          Ludo V.

                          Comment

                          Working...
                          X