Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar zit je?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waar zit je?

    Jochenvde Photography
    Flickr

  • #2
    Re: Waar zit je?

    mooi, maar ik word er wel draaierig van hoor.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Waar zit je?

      weer een prachtige compositie
      ik begin je stijl te herkennen.

      Comment


      • #4
        Re: Waar zit je?

        heel mooie compo, die warme kleuren werken ook goed mee.
        zijn je hoge lichten niet wat uitgebrand? voor mij is dit kantje boordje.
        dat vlekje links op het plafond net boven de trapleuning misschien nog eventjes wegwerken
        Steven

        Comment


        • #5
          Re: Waar zit je?

          Oorspronkelijk geplaatst door Steven Crabbé Bekijk bericht
          heel mooie compo, die warme kleuren werken ook goed mee.
          zijn je hoge lichten niet wat uitgebrand? voor mij is dit kantje boordje.
          dat vlekje links op het plafond net boven de trapleuning misschien nog eventjes wegwerken
          Hoge lichten zijn enkel in het raam uitgebrand. Ik kon dit ook wegwerken (werk met 3 belichtingen) maar vond dit zo mooier, in dit geval althans.
          Jochenvde Photography
          Flickr

          Comment


          • #6
            Re: Waar zit je?

            knap gezien Persoonlijk vind ik de compo beter als de foto is bijgeneden zodat de witte lijn van de muur rechts en de lijn van de trapleuning links in de hoek eindigen. (Tja ik en lijntjes in de hoeken maar het geeft gewoonlijk een sterkere compo)
            Groetjes Vicky

            Comment


            • #7
              Re: Waar zit je?

              Oorspronkelijk geplaatst door jochenvde Bekijk bericht
              Hoge lichten zijn enkel in het raam uitgebrand. Ik kon dit ook wegwerken (werk met 3 belichtingen) maar vond dit zo mooier, in dit geval althans.
              het raam zo laten is idd een betere keuze, ik twijfelde aan het stukje muur
              Steven

              Comment


              • #8
                Re: Waar zit je?

                Oorspronkelijk geplaatst door vicky Bekijk bericht
                Persoonlijk vind ik de compo beter als de foto is bijgeneden zodat de witte lijn van de muur rechts en de lijn van de trapleuning links in de hoek eindigen.
                Had ik ook even in mijn gedachten, maar dan ben je het groothoekeffect onderaan kwijt, waardoor de diepte voor een groot stuk verloren gaat. Bovendien moet je hierdoor bijna een vierkante crop gaan maken, en wordt de uitsnede maar krapjes.

                Als jullie ooit zo'n opname zouden maken, en je hebt live vieuw zonder kantelbaar schermpje, raad ik jullie aan van een spiegeltje mee te nemen. Ik had er niet aan gedacht, en het was niet bepaald comfortabel om zo te fotografferen
                Jochenvde Photography
                Flickr

                Comment

                Working...
                X