Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nico & Tine

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nico & Tine








    Jochenvde Photography
    Flickr

  • #2
    Re: Nico & Tine

    De vrolijke kleurenplaat !
    Al doende leert men...

    Flickr

    Comment


    • #3
      Re: Nico & Tine

      Ik had bijna de neiging om de foto's te verwijderen, wegens gemaakt door iemand anders, door dat onderschrift. Het lijkt bijna een handtekening op de foto. Alleen daardoor al vind ik hem interessant
      Mvg,David
      [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

      Comment


      • #4
        Re: Nico & Tine

        Oorspronkelijk geplaatst door Photoclix Bekijk bericht
        Ik had bijna de neiging om de foto's te verwijderen, wegens gemaakt door iemand anders, door dat onderschrift. Het lijkt bijna een handtekening op de foto. Alleen daardoor al vind ik hem interessant
        Zou wel een extreem grote handtekening zijn, he Nenee, voor alle duidelijkheid: de naam was reeds op de muur gespoten. Maar deze wou ik er bij op, omdat ik dit een meerwaarde vond. Er zijn immers foto's in Doel, die zij vastgelegd heeft.
        Jochenvde Photography
        Flickr

        Comment


        • #5
          Re: Nico & Tine

          jammer, die handtekening gaat met alle aandacht lopen en is dus erg storend op dit beeld.
          (geeft geen meerwaarde)
          Onderaan zitten de twee interessantste details op de foto: dat stukje schaduw van een boom, en dat vierkantje rechts.

          Comment


          • #6
            Re: Nico & Tine

            Je hebt het goed opgemerkt.
            Ik zou zeker ook de handtekening verwijderen en hem links nog wat croppen.
            dan is het duidelijker wat precies je onderwerp is.

            groetjes

            moniq
            groetjes, moniq (BD1321BE)

            A picture paints a thousand words

            Comment

            Working...
            X