Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

my life and my passion

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • my life and my passion

    Ik vraag u niet wat jullie vinden van de inhoud, dat is natuurlijk persoonlijke smaak.
    Wel over de kwaliteit van de foto's. Laat maar komen sta er klaar voor...........









  • #2
    Re: my life and my passion

    Een en twee vind ik mooi. (Ze mogen allebei een beetje rechter gezet.)

    Nummer drie is een ander paar mouwen. Veel te druk naar mijn smaak en eigenlijk mocht er aan de bovenkant een stuk af en aan de onderkant een groot stuk bij.
    Vriendelijke groet,

    Jos

    Comment


    • #3
      Re: my life and my passion

      1) geeft me het gevoel dat hij wat naar links overhelt. ik zou wel op het aanrecht willen kijken. Het aanrecht komt me te druk over.
      2) te donker voor mij, de verlichting van de dampkap vind ik hier niet bepaald een toegevoegde waarde
      3) komt me te druk over, wel leuke kleuren. Standpunt iets te hoog voor mij. Wat is die witte vlek op het plafond en de dampkamp? Ingeflitst via plafond? Vind ik niet mooi.

      Kan allemaal wat negatief lijken, maar al bij al een zeer verdienstelijke poging.
      Steven

      Comment


      • #4
        Re: my life and my passion

        1 en 2 zijn mooi, 3 ietsjes te druk en zoals Jos het al zei: minder plafond, meer vloer

        onze nieuwe keuken zal zoiets als foto 1 worden, maar dan zonder het rode
        Mvg,
        Loes_M

        Comment


        • #5
          Re: my life and my passion

          Zoals al gezegd zeer verdienstelijk.
          Je hebt goed gebruik gemaakt van het licht en de kleuren.

          Eén ding, werk de perspectiefvervorming nog weg en je hebt nog betere plaatjes.
          Vriendelijke groeten,Raf

          www.rafvandenbogaert.be

          Comment

          Working...
          X