Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zijn we wel eerlijk tegenover mekaar??

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zijn we wel eerlijk tegenover mekaar??

    Ik heb een relaas bijeegeschreven van mijn trieste bevindingen rond de verkoop van een Olympus e100rs via dit forum, een half jaartje geleden.(aan een van de forumleden trouwens) Ik ben bereid om dit in beperkte kring, enkel aan de insiders, ter beschikking te stellen.
    Mail me rechtsreeks voor de verdere info, ik heb het document (jpeg) met een paswoord beveiligd.
    Ik hou me wel het recht voor om de toegang eventueel te weigeren, het is niet de bedoeling om een oorlogje te starten en hoop op de nodige sereniteit.
    Groetjes
    Rudy


    <font size="1" color="darkgray">Edited by - rudy on 03 May 2002 22:47:39</font>

  • #2
    Rudy,

    Ik begrijp dat je met iets zit dat je kennelijk nogal dwars zit. Heel vervelend, echter de gang naar dit forum verbaast me. Nl. je stelt dat je e.e.a. alleen wilt delen met insiders, terwijl je hier in algemene zin vraagt om in geval van belangstelling je dat via mail te laten weten. Natuurlijk is het je goed recht je eigen koers te bepalen, maar ik denk dat je er beter aan had gedaan om deze topic niet te plaatsen en bijv. (via mail) eens contact op te nemen met de (in mijn ogen zeer integere) webmasters om het eens met hen te bespreken. Een forum heeft een tamelijk open karakter, waarin men ook open en eerlijk zijn/haar zegje kan doen, met inachtneming natuurlijk van de goede zeden. Geldt bijv. voor de "insiders", die om nadere info. hebben gevraagd, geheimhouding?! Of is weldra de doos van Pandorra geopend?! Kortom je wilt niet iets van een "rel" starten, gelukkig maar zou ik zeggen, maar, ook al onbedoeld, in de wijze waarop je e.e.a. brengt schuilt desondanks enig gevaar.

    In een opwelling: Just my two ct's.

    Jan

    Fuji S1 pro
    You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

    Comment

    Working...
    X