Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw leven

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuw leven

    Beste leden,

    Na het triestige nieuws van het overlijden van een BD lid is er ook wat goed nieuws. Ik ben zo blij dat ik het met jullie wil delen. Er is een Canadees Belgske op komst bij ons. Het is ons eerste kindje en ik kan het nog steeds niet geloven dat het eindelijk gaat gebeuren. Ik ben zo'n 2 maanden ver en ons boeleke in wording wordt verwacht rond 13-14 mei...ikzelf verjaar op 15 mei, dat zou een schone verjaardags cadeaus zijn! Hopelijk blijft alles goed gaan en zullen de 9 maanden niet te moeilijk gaan. Tot nu toe voel ik mij prima en hoop dat dat zo blijft. Mijn man zijn ouders waren erg blij met het nieuws, alsook mijn moeder in Belgie. Verder weten een deel vrienden het en een paar familie leden, maar ik ben zeker dat mijn lieve moeder dat niet lang voor zichzelf zal kunnen houden, dus mag het hier ook wel gepost worden!

    Zo ik wou dit even delen! Een mooie gewenst aan iedereen, want wij gaan binnen een uurke ons bedje opzoeken, morgen gaan we een dagje shoppen in de States. Het is hier nu 22u maandagavond en jullie zullen nu stilletjes opstaan want het is 7u dinsdagmorgen bij jullie.

    Groetjes uit Vancouver, Canada,
    Ann
    Last edited by Ann75; 29 september 2009, 06:06.

  • #2
    Re: Nieuw leven

    Hopelijk blijft alles goed gaan en zullen de 9 maanden niet te moeilijk gaan.
    Als je al twee maanden in verwachting bent, dan duurt het toch geen negen maanden meer? Of ga je er een ezeltje van maken?

    Fantastisch nieuws, An. Ik duim mee.
    Last edited by Jos Vanhengel; 29 september 2009, 06:11.
    Vriendelijke groet,

    Jos

    Comment


    • #3
      Re: Nieuw leven

      veel geluk toegewenst ann en vooral een prachtige zwangerschap die je toe moet laten om verder nog prachtige fotos te posten
      nikon coolpix s9100

      Comment


      • #4
        Re: Nieuw leven

        Ook van mij een "dikke" proficiat met de nakende gezinsuitbreiding voor jou en je man

        Comment


        • #5
          Re: Nieuw leven

          proficiat en geniet er van, die 9 maanden zijn zo voorbij ...
          binnen 3 maanden mag ik ook weer zo'n klein boeleke in mijn armen houden ... ik word oma

          Comment


          • #6
            Re: Nieuw leven

            Oorspronkelijk geplaatst door linda16093 Bekijk bericht
            proficiat en geniet er van, die 9 maanden zijn zo voorbij ...
            binnen 3 maanden mag ik ook weer zo'n klein boeleke in mijn armen houden ... ik word oma
            Alvast proficiat, dat wordt een kerst kindje misschien?

            Comment


            • #7
              Re: Nieuw leven

              Oorspronkelijk geplaatst door Ann75 Bekijk bericht
              Alvast proficiat, dat wordt een kerst kindje misschien?
              Merci, wie weet? maar is uitgerekend voor 6 januari

              Comment


              • #8
                Re: Nieuw leven

                Proficiat ! Een eerste kindje is altijd iets speciaals. Geniet van de mooie momenten. Mei ligt nog een eindje van hier, maar het is een van de mooiste maanden van het jaar om ter bevallen. In de natuur komt dan trouwens ook alles tot leven. Ik ben ook geboren op 14 mei, of was het de 13de... want daar is bij ons vroeger thuis altijd discussie om geweest. Het "blijkt" dat mijn vader nl.(maar dit hij heeft het echter nooit willen bevestigen) omwille van dit getal mij pas de volgende dag is gaan registreren op de gemeente. Want toendertijd stak het blijkbaar nog niet op een dagje.

                Groetjes,
                Pol.
                Leeft en LAAT LEVEN !

                Comment


                • #9
                  Re: Nieuw leven

                  Proficiat en geniet er vooral van .En dat geld ook voor linda....
                  Ann75 : Als je me nu nog uitnodigd om uwe buik op de gevoelige plaat vast te leggen ...... . En dat geld ook voor linda....
                  In alle geval nen dikke proficiat en tot op een van de sd .En dat geld ook voor ann75

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nieuw leven

                    proficiat ik wens je een mooie zwagerschap toe
                    en een gezonde baby erna
                    nikon stuff

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nieuw leven

                      Proficiat Ann !!



                      Walter
                      D850

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nieuw leven

                        Proficiat en heel speciaal. Geniet ervan !! Ons eerste kindje is ook geboren op 15 mei , ondertussen wel alweer 6 jaar geleden
                        Al doende leert men...

                        Flickr

                        Comment


                        • #13
                          Re: Nieuw leven

                          Anne proficiat meid en ik hoop dat alles prima blijft gaan zoals het nu is..
                          En als je weet wat het gaat worden laat het ons gerust weten hé..Dan kunnen we een beetje mee zoeken naar een naam..Originaliteit voor alles hé..Een klein BD'ertje erbij ..
                          En doe je wederhelft ook een dikke proficiat want die zit er uiteraard ook voor iets tussen hé..
                          Mvg, Pascal,Schoonspikke
                          Als je schiet..schiet dan raak!
                          500 PIXHuawei P30 PRO

                          Comment


                          • #14
                            Re: Nieuw leven

                            Congrats!

                            PS: die van mei zijn de beste
                            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                            Comment


                            • #15
                              Re: Nieuw leven

                              Gefeliciteerd! Wens je een droomzwangerschap zodat je er écht van kan genieten!
                              Niet geschoten is altijd mis!

                              Comment

                              Working...
                              X