Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

28-135, 18-55 IS en Lowepro rugzak

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Canon ] 28-135, 18-55 IS en Lowepro rugzak

    Hallo,

    Ik verkoop mijn CANON 28-135mm. Gekocht op 21 mei 2009, dus enkele maanden oud, in perfecte staat.
    De reden dat ik hem verkoop is omdat ik een 50mm en 85mm prime heb gekocht en was meteen verkocht voor de meer lichtgevoelige lenzen.
    Op konijnenberg staat hij te koop voor: 395,00 EUR of 349 ,00 EUR voor de bulk versie
    Ik doe hem weg voor 250 EUR (prijsdaling, had hem ook al eerder te koop staan voor 275 EUR)

    Ik verkoop ook mijn 18-55 IS lens, is nieuw. Ik heb een Canon 500D gekocht en in de winkel hadden ze geen body only meer, dus heb gewoon meteen de camera met kitlens gekocht.
    Bij konijnenberg staat hij te koop voor: 95 EUR of 82,50 EUR voor bulk versie
    Ik doe hem weg voor 65 EUR.

    Ik verkoop ook nog een lowepro micro trekker 100 rugzak. Is zo goed als nieuw. Eénmaal gebruikt. Maar bleek niet handig te zijn tijdens het werken. Heb dus een schoudertas gekocht ter vervanging waardoor de rugzak overbodig is geworden.
    Bij konijnenberg staat hij te koop voor: 55 EUR
    Ik doe hem weg voor 40 EUR

    Ik woon in Antwerpen en ben ook vaak in Brussel. Beiden steden zijn dus geschikt om af te halen of droppen.
    Mijn toestel: Een zwarte schoendoos uiteraard L kwaliteit
    website: http://www.hung.be
    facebook - Instagram
Working...
X