Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

a trip in the sky on Singapore Flyer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • a trip in the sky on Singapore Flyer

    Wat vinden jullie van deze ? Statief was niet bruikbaar....de flyer is continue in beweging...dan maar de iso opgedreven (doe ik zo weinig mogelijk want mijn D200 is een echt ruisbeest), het diafragma opengedraaid en mijn stabiliteit gezocht tegen de ruit van de cabine, die niet overal even proper was. Ik had zelf niet verwacht dat daar veel toonbaars uit ging komen, maar ben toch buiten verwachting tevreden met het resultaat. En, vinden jullie het ook wat ?





    "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

  • #2
    Re: a trip in the sky on Singapore Flyer

    Ik denk, gezien de moeilijke omstandigheden, zelfs geweldige foto's !! Ik was er geloof ik niet eens aan begonnen ;-) 1 en 3 vind ik het mooist !
    Canon EOS 300D

    Comment


    • #3
      Re: a trip in the sky on Singapore Flyer

      Ondanks de moeilijke omstandigheden, heb je er best iets moois kunnen van maken. Het beetje ruis dat ik zie, stoort me zelfs niet. Mooie kleurcombinaties Misschien bij de laatste bovenaan wat meer wegcroppen, om zo de aandacht meer op het hoofdmotief te werpen.
      Jochenvde Photography
      Flickr

      Comment


      • #4
        Re: a trip in the sky on Singapore Flyer

        bah, weeral zeer sterke platen Lin

        grtjs

        jk

        Comment


        • #5
          Re: a trip in the sky on Singapore Flyer

          Gezien de moeilijke omstandigheden, alle 3 mooie plaaten.

          Voorkeur voor nr1 en nr3

          (al is de ruis bij nr3 het meest merkbaar)
          Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
          Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

          Comment


          • #6
            Re: a trip in the sky on Singapore Flyer

            Vind dit drie erg mooie platen.

            Comment


            • #7
              Re: a trip in the sky on Singapore Flyer

              Zeer knap . Alle 3 maar de derde draagt mijn voorkeur weg.

              peter
              www.peterlaurent.be

              Comment


              • #8
                Re: a trip in the sky on Singapore Flyer

                Gezien de omstandigheden heb je deze foto's toch wel schitterend kunnen vastleggen Ik zou het je niet na kunnen doen. Prachtige zichten, prima belichting, mooie kleuren en goede details. Ik heb ook een lichte voorkeur voor je laatste, maar alle 3 zijn prachtig. Ferm gedaan, hoor!

                Groetjes,
                Ann

                Comment


                • #9
                  Re: a trip in the sky on Singapore Flyer

                  Allen bedankt voor de positieve reacties. Die laatste is getrokken op iso 1000 en bij mijn D200 is dat serieuze overkill, maar 't was dat of niks. Had er graag wat meer ruis uitgekregen maar na RAW conversie en photoshop kreeg ik het niet beter dan dat. Ik heb geen specifiek anti-ruis programma.

                  groetjes uit het tropische Singapore.
                  Linda
                  "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

                  Comment

                  Working...
                  X